Demoverze Killzone: Shadows Fall jela stabilně na 30FPS

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (76)
Ps3mani : Podle jednoho z insiderů by měl být skok v téhle verzi k finální velmi velký. Už kvůli přidání ramek. Těch osm měsíců prý udělá ještě sakra hodně. Doufám aspoň v nějakou zničitelnost prostředí.
"So this insider Thuway from Gaf just got word from a very reliable source that the visual jump from this preview code to final release is gonna be VERY GOOD. God damn I just knew it, the added ram and further 8months of dev time would do magic."
busines:Fyzika by už mala byť natoľko pokročilá aby to bolo možné,otázka či sa to vyvojárom bude chcieť[s3]Ono to bolo možné aj na PS3,aj keď nie v takej miere,ale berie to predsa len z výkonu.
Ps3mani : U toho videa na Killzone : SF si všimněte dvou věcí. V čase 6:30 odraz střel, hozeného granátu a výbuchu ve zdi a potom v čase 6:38 zničené podlahy po výbuchu. Mohli bychom se dočkat částečně zničitelného prostředí? Zajímalo by mě z jaké fáze vývoje ta ukázka je. link
Nechápem vôbec načo sú tieto reakcie,komentujú to ľudia ktorí nemajú žiadnu skúsenosť s konzolami a len hatujú,presne ako napísal IvoryCZ,po konferencii každý wau a teraz....Už sa naozaj poniektorí zamyslite........
MartasLJ:Naozaj chceš tieto porovnávačky??
Crysis 3 na plné detaily FHD
link
Killzone Shadow Fall,ranná verzia FHD
link
Watch Dags,ranná verzia FHD
link
Trailery si ale pusť na 1080p.......
To je ale komedie:D:D:D
Tak Já nevím komu bych tady zaplatil a pak mě oznamoval v průběhu hry (u mě doma) kolik to má fps 30fps ,60fps nebo 45fps mimo jiné Já si to můžu dovolit to nerozeznat z míma 6kovýma dioptriema.[s13]
Kdyz byla prezentacka,tak kazdy:WoW,Super,Uber,Maxi,Duper.A ted,kdyz vyvojari oznamili,ze to jelo a pojede v 30fps tak kazdy:fuuj,na pi.u,zlatych 60fps[s6]Je to fakt k smichu[s6]
Dejte se do kopy a popremyslejte,jestli nemate poruchu osobnosti.Jsou tu desive vykyvy nalad.
Loooooooooool že Killzone a Wachtdogs vyzerá lepšie než Crysis na plných, tak to je silná kávička čaju.......[s6]
Mirasov:Kiež by si mal pravdu a celý Crytek ostal pri PC a na konzoly zabudol,tie paskvily nech si robia tam.Crysis 1 graficky na PS3 otras,2-ka o viac ako triedu za Killzone 2.BTW:Killzone a Watch Dogs vypadajú podstatne lepšie ako Crysis 3 na plných detailoch a to sú ešte len ranné verzie.[s3]
tvl, tady je to samej odborník a programátor..... založte si vlastní studio "NooBs Interactive" [s3][s6]
Neco pro ty, kteri pry nevidi rozdil mezi 30 a 60fps:
link
Osobne dokazu tolerovat 30fps u her typu GTA ci Uncharted. Zavodni hry, sport ci "doomovky", tam je 60fps defacto povinnost, protoze to ma zasadni vliv na hratelnost. Pokud nekdo nevnima rozdil v presnosti ostreni mezi COD (60fps) a Killzone (30fps), tak mu uprimne receno zavidim. A nebo vlastne radeji nezavidim.
Až to budem hrát, pak můžem počítat fps :) z nedodělaného dema zatím nelze soudit, navíc z očesaného devkitu.
"Nemá smysl začínat dnes ničím jiným, než tím, jak vlastně třetí Crysis vypadá. Recenzovaná PC verze v nastavení vysokém, nikoli nejvyšším, a se čtyřnásobným vyhlazováním hran vypadala zhruba tak, že kluci a holky v Cryteku mají s pompou ohlašovaný čtvrtý Playstation lidově řečeno někde."
A je to tak [s6]
gtarules:Starej engine,hnusná grafika,vyblitý rozlišení a frame-dropy to je to tvoje slavný cod[s15].To už radši killzone na 30fps
gtarules:Mě zas rozsekalo to tvoje cod a luxusní grafika[s6]
stillalive: Jsou televize, které to umí softwarově dopočítat a obraz tak působí plynuleji, pak to ale ztácí ten filmovej efekt z kina. Je to o vkusu, co komu vyhovuje. To dává smysl u filmů.
Ale u her bych nějakej filmovej dojem asi vynechal, protože zde má snímkování vliv na hratelnost. Cut-scény ve hrách třeba jedou na nižšším, kvůli tomuto dojmu a samotná hra opět přepne na vyšší snímkování.
Filmový dojem mě taky rozsekal :D
Přesně tak, jde to poznat [s1]
mastrx: Rozdíl mezi 120fps a 60fps poznat jde, jestliže máš na čem to zobrazit. Na obyč lcd monitoru při 60Hz obnovovací frekvenci to opravdu poznat nejde, protože toho sám monitor není schopen. Věř ale, že rozdíl mezi 120hz a 60hz (na dobrém "zobrazovadle" ) i u pouhé myši na ploše windowsu poznat jde.[s1]
Doprdele ,já chci ty FPS taky umět počítat , pořád se mi to nedaří ,asi mi dosluhují oči ,ale nos mam v pořádku jsou tu cejtit hovna[s8]
30 fps naprosto ideální. Ale pouze v případě, že jsou naprosto stabilní bez sebemenšího poklesu. Třeba si taky uvědomit jak velký rozdíl je v dojmu ze hry při 30 fps a při 60 fps. Když budou chtít tvůrci naprosto filmového dojmu, tak rozhodně nepřekročí 30 fps. U filmů je standard 24 fps. Pokud o filmový dojem nestojí, pak 60 fps je na místě. 60 fps a více úplně ruší filmový dojem. To je stejné jako když jsem sledoval akční film ve 100 fps a pak ve 24 fps. Ve 100 fps absolutně ztratil film na efektu, prakticky se to začalo podobat dokumentární projekci. Než začnete řešit snímkování, podívejte se na hru a její nároky. Killzone vždy byla cílená na filmový dojem z pohledu první osoby a i kdyby měli tvůrci k dispozici 200fps, tak nebudou idioti aby ten dojem o který usilují zabili zbytečně rychlým snímkováním. Z toho všeho plyne, že pokud Killzone běžel ve 30 fps, pak to zdaleka neznamená, že jiné hry pojedou na stejném snímkování.
Jsem konzolista tělem i duší a rozhodně nad konzolí nebo hrou nezanevřu kvůli snímkování, ale rozhodně nejsem blbej ani slepej abych tvrdil, že 60 Fps je vlastně zbytečná věc, kterou vidí jen superlidi. 60 Fps nepovažuji za nutnost u všech her, ale je to v některých případech (hrách) rozumější evoluce, než ze 720p povýšit na 1080p.
abych to shrnul: Killzone: Shadows Fall jede stabilně na nějakém dev kitu PS4, několik měsíců před vydáním, čistě na 30 Fps. Tudíž je uzamknutý a běží určitě aj plynuleji, ... je tu prostor pro zlepšení.
PS3Fanboy:z tvého nicku to sedí skvěle fanboy ale nevím proč tady řešíš PS3.Jasně slibovali 1080p.hry 60fps. atd a zkončilo to tak jak to dopadlo.Problém byl ve složité architektuře PS3,ale u PS4 je to hardwarově o něčem jiným a pokud vím tak u PS4 nic neslibovali a netvrdili že všechny hry pojedou při 60fps.Takže vy mrkálové si dále počítejte ty svoje maximální snímky za sekundu a hrajte ty koridorové hry které jsou stejné každým rokem
Edit:Tady má každý v mozku superpočítač že pozná jaký je rozdíl mezi 60FPS a 120FPS od oka.to smekám nad ¨zdejší smečkou superlidí.
A viděl jsi poslední díly? Skvělá hratelnost i grafika.
Přesně tak, 60 FPS měl být standard už minule a jediné COD se ho drželo. I proto je to tak úspěšná série. 120 FPS je rozumný krok. Děti možná dají na nějaké kouře a částicové efekty, ale hlavně jde o hratelnost. Proč i Mario má vždy 60 FPS?
gtarules: Základ CoD enginu je 14 let starej, takže o nějaké vyspělosti tady nemůže byt řeč.
MAJSTA: Jasně zaslepenče. Taky jsem věřil těm kecům na začatku PS3, 1080P 60 FPS ve všech hrách. Pak jsem dostal studenou sprchu v podobě GTA4 a jeho poklesi FPS až na 22. Další byl Borderlands a jeho poklesi na 25 fps. Pak už jsem multiplatform pro PS3 přestal kupovat.
Já bych se nedivil kdyby někdo tady oznámil že série CoD je mnohem technologicky dál než zmiňovaný Killzone na PS4.Nezapomeňte že to je jen předváděcí ranná verze takže ve finále to může vypadat mnohem lépe i při větším snímkování.Z toho co jsem viděl to vypadá naprosto špičkově.Hlavně světelné efekty nebo částicové efekty,stíny a poctivé textury byly naprostým krokem vpřed.Srovnávat to s CoD je naprosto největší kravina když CoD používá snad 5let stejný engine.Někteří chytrolíni by se opravdu měli jít na výplach mozku.
CoD technologická špička? Tak to mě poser. Některým by se měla sebrat klávesnice.
Edit : Asi jen málo lidí tu chápe konzoli jako takovou. Je to uzavřený systém, který se nedá dále vylepšovat. Tudíž vývojář stojí před rozhodnutím, zda udělat ošklivější hru o 60 fps a nebo hezčí na 30 fps. Hry ale dnes prodávají obrázky a videa, takže rozhodnutí je jasný. Vývojář musí tedy dělat kompromisy. Je úplně fuk, zda je to stará generace nebo nová. Tím, že je to uzavřený systém se vždy bude rozhodovat mezi krásou a plynulostí. Ten, kdo tohle nechápe, by se měl asi přesunout na jiné stránky, třeba o vaření.
beztak si to vetšina z vás koupí(včetne me) tak neremcejte a tešte se na ps4 tak jako já [s16]