Dan Houser: Hra AGENT měla pět různých verzí, špionážní příběh nefungoval v otevřeném světě

Houser v podcastu Lexe Fridmana prozradil, že Rockstar vytvořil během vývoje Agenta hned pět různých verzí. A proč hra nikdy nevyšla? Tvůrci podle něj nedokázali propojit napínavý, lineární špionážní příběh s otevřeným světem, kde hráč může dělat prakticky cokoliv. Zajímavé je, že Agent během vývoje několikrát změnil podobu – kromě verze ze 70. let existovala prý i moderní varianta. Ani ta ale nedokázala najít správnou rovnováhu mezi filmovým vyprávěním a svobodou pohybu, která je pro Rockstar typická.
Houser zároveň naznačil, že právě posedlost otevřenými světy v Rockstar Games byla pro Agenta konečnou ranou. Studio jednoduše nechtělo udělat lineární hru, i kdyby to pro špionážní thriller dávalo větší smysl. A tak zůstal Agent už navždy jen mýtem z doby PS3, který se nikdy nedostal dál než za interní prototypy.
Tvoje reakce na článek
Galerie













Komentáře (5)
Otevřený svět a špionáž nejde dohromady? No uvidíme s čím se vytasí Kojima v roce 2030. 🤔
Konečně tučný rozhovor, tak jsem ho rovnou poslechl celý. Jsem zvědavý jaká bude jeho nová hra.
@Banan Máš pravdu... ale bacha na ty vaše "kordy". To je vždycky k posrání brát něčí názory vážně po kortech nebo kordech. Zřejmě to užíváš často, a potom jsi jen stejně často za debila.
Fridmana úplně nemusím, ale tohle jsem si s chutí poslechl, už jen kvůli tomu že bratři Houseři vůbec nedělají interview a dost mě zajímá jak svoji vlastní tvorbu vnímají oni. Poslouchalo se to dobře a jsem rád že Fridman kladl dost otevřený otázky a nechal Dana se rozvášnit:) Jeho povídání o vývoji RDR2 byla asi moje nejoblíbenější část.
Stejně je zajimavý jak Skotská ukázka Ameriky a její populace (jak v GTA, Red Dead, Bully...) je mnohem zábavnější a lépe do detailu zpracovaná než cokoliv od Amerických studií.
Je škoda že bráchové už nepracují spolu a jsem hodně zvědavej jakej to bude mít dopad na příběh v GTA 6, držim Samovi palce
Myslím si, že jsme si jako hráči zasloužili tohle vyjádřeni o zrušeni dříve.
A oznamovat hry v rané fázi vývoje, je další nesmysl. Kord s jakou pompézou to představili.
Co tu máme dál ... Deep Down.