Capcom: Ještě plně nevyužíváme výkon 3DSka

novinka  5
Martin Šmíd, 19. 4. 2011 11:15
Resident Evil Mercenaries je dost možná jednou z nejhezčích připravovaných her pro přenosnou konzoli Nintendo 3DS. Každý by si navíc tipl, že toto je vrchol, čeho je konzole schopná. To si ale nemyslí producent hry, Masachika Kawata, podle kterého v budoucnosti ještě uvidíme spoustu hezčích her. „Jsme pyšní na to, co jsme s hardwarem dokázali. Myslíme, že to vypadá opravdu působivě. Dostáváme se do stavu, kdy boříme hranice mezi přenosným systémem a domácí konzolí. Když náš tým obdržel specifikace 3DS, zeptal se: ‘Můžeme na tom rozběhnout náš MT Framework?’ Položili základy a celé to rozchodili až do stavu, kdy byli schopni vzít objekty z her pro velké konzole a na 3DS to běželo naprosto v pořádku. Poté se ke konzoli dostal tým pracující na Mercenaries a byl skutečně nadšený z toho, jak dobře hra na 3DS vypadá,“ řekl Masachika Kawata.

„ Jsme velmi pyšní na to, jak daleko jsme se dostali. Byla to velká výzva. Určitě stále nevyužíváme plný výkon Nintenda 3DS. Tým pracující na enginu měl zadání rozběhnout ho pro Mercenaries. Pokud budeme mluvit o jiném titulu, který má jiné zaměření a potřebuje více důrazu na grafickou stránku, pak jsme si jistí, že toho můžeme s Frameworkem a 3DS dosáhnout. Na této platformě určitě uvidíte daleko hezčí hry,“ dodal.
Zdroj: gonintendo

Resident Evil: The Mercenaries 3D

3ds
Capcom, Capcom
Datum vydání hry:
28. 6. 2011
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
7/10

Komentáře