Konzolista.cz

Capcom: Ještě plně nevyužíváme výkon 3DSka

novinkaúterý 19. dubna 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Capcom: Ještě plně nevyužíváme výkon 3DSka
Resident Evil Mercenaries je dost možná jednou z nejhezčích připravovaných her pro přenosnou konzoli Nintendo 3DS. Každý by si navíc tipl, že toto je vrchol, čeho je konzole schopná. To si ale nemyslí producent hry, Masachika Kawata, podle kterého v budoucnosti ještě uvidíme spoustu hezčích her. „Jsme pyšní na to, co jsme s hardwarem dokázali. Myslíme, že to vypadá opravdu působivě. Dostáváme se do stavu, kdy boříme hranice mezi přenosným systémem a domácí konzolí. Když náš tým obdržel specifikace 3DS, zeptal se: ‘Můžeme na tom rozběhnout náš MT Framework?’ Položili základy a celé to rozchodili až do stavu, kdy byli schopni vzít objekty z her pro velké konzole a na 3DS to běželo naprosto v pořádku. Poté se ke konzoli dostal tým pracující na Mercenaries a byl skutečně nadšený z toho, jak dobře hra na 3DS vypadá,“ řekl Masachika Kawata.

„ Jsme velmi pyšní na to, jak daleko jsme se dostali. Byla to velká výzva. Určitě stále nevyužíváme plný výkon Nintenda 3DS. Tým pracující na enginu měl zadání rozběhnout ho pro Mercenaries. Pokud budeme mluvit o jiném titulu, který má jiné zaměření a potřebuje více důrazu na grafickou stránku, pak jsme si jistí, že toho můžeme s Frameworkem a 3DS dosáhnout. Na této platformě určitě uvidíte daleko hezčí hry,“ dodal.
Zdroj: gonintendo
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (5)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Lloyd.Irving
Lloyd.Irving #1-2 Sniff

Ghost Recon se prý náhodou dost povedl. A ještě jsem neviděl konzoli, která by ukazovala divy hned při launchi, vždy je potřeba nějaký ten čas, než budou vývojáří schopní vymáčknout 3DS kompletně.

honza.skypala

Škoda, že Martin Šmíd nemá dost odvahy poukázat na skutečný zdroj, z kterého překlad převzal (a trochu učesal, to ano, ale rozhodně nepřekládal z originálu na gonintendo.com). Ty překlady jsou nejen neuvěřitelně podobné (to se normálně nestává, překlady od dvou různých lidí bývají diametrálně odlišné, samozřejmě význam zůstává stejný, ale použité věty se velice liší), ale zároveň je až ukázkově vidět, jak se překlad postupně posouvá, k čemuž by při skutečném překladu z originálu nemohlo dojít (například: původní anglický originál hovoří o tom, že hranice mezi konzolou a handheldem začíná být neostrá, já jsem považoval za vhodnější to posunout na výraz, že hranice mizí a Martin Šmíd už hovoří o boření hranic).

Malasnikov

Nechápu proč se nesnaží hned aby jejich hra využila plnej výkon 3DS... To si ten výkon jako nechávají schválně na později pro svoje další hry aby jejich hry nevypadali stejně teď a za 2 roky? Ale každopádně ten Resident Evil je pěknej...spíš nechápu jak vůbec mohl někdo vydat hnus jako je ten Ghost Recon:Shadow Wars xD

thor
thor #PSM někdo?

"boříme hranice mezi přenosnými a domácími konzolemi" [s14]...to možná ano,ale to ji zbořili maximálně mezi 32bit systémy (alespon prozatím)

WarNex

Tyhle keci nemám rád! Mě je jedno, jestli nějaká hra nevyužila plný výkon...

Zavorka: Souhlas ;)