Bungie: Budeme podporovat Halo Reach i po vydání

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
fórum
Playstation 5
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
Komentáře (9)
jj z Riddicka a Ninja Gaiden Black jsem byl taky vyřízenej... stejně tak jako forza. Do dneška nechápu, že to bylo tak pěkný na první xbox. Na 360tce je Forza 2 jen o málo lepší + HD rozlišení. Colinovi se nedivím, že byl lepší, protože byl primárně pro PC a tak zase ten port byl snadnej.
Jako nechápejte mě špatně... já se vubec nechci bavit o válce xbox360 vs PS3, ale prostě už to tu jednou bylo a to mělo xko dvakrát takovej hardware a přesto to psko po kvalitativní stránce nepřeválcovalo... až teda na tu Forzu a Halo... to byly tehdá opravdu hry z jinýho světa. Dneska maj obě konzole jakž takž podobnej hardware, ale v tom psku vidím větší potenciál, ač je to jen osobní pocit.
nu celé je to o tom, o čem jsme se bavili na zaćátku a to je ten rozdíl mezi první a druhou generací boxe a pska. Prostě měl jsem xbox a mužu ti potvrdit, že přesto, že měl papírově dvakrát takovej hardware, tak to nebylo nikde znát. Jediný, kde mi huba spadla bylo Halo, ale to díky tomu, že se vyvíjelo tak dlouho a bylo tolik vypiplaný. Hry na psko zatím vypadalo kolikrát i líp, než na xbox. Například WRC serie ač teda fyzikálním modelem ztrácela na Rallisport Challenge 2, tak po grafický stránce byla prostě dál. Proto jsem pro další generaci zvolil psko, jelikož u něj při předchozí generaci bylo vidět, že díky složitější architektuře se prostě bral výkon i jinde než z taktu procesoru a grafiky. Čím dýl se na něj dělalo, tím víc se z toho dostávalo. Zatím co dneska už je vidět, že xbox prostě stagnuje a vylepšení grafický jsou jen za cenu jinejch škrtu, tak psko nabírá na síle, což muže být vidět jen v exkluzivních titulech, které už vyšli ve víc dílech. U multiplatforem budou až na vyjímky podle mě obě konzole stejný až do svýho konce.
nu a s tím věkem to byl jen takovej tip založenej na velký pravděpodobnosti, že spadáš do určitý věkový hranice, která prosazuje za každou cenu svou i když vlastně nemá v tom sporu osobní zkušenost.
nu kdyby si v tý době dělal něco jinýho, než cucal dudlík a vozil kačera, tak bys věděl, že FPS žánr na konzolích nebyl zrovna to pravý ořechový.. .na gamepadu se FPS hrát nedá zněly předsudky a věřím, že třeba i prodeje prvního HL utli vývoj druhýho na psko. Revoluce v tomhle směru bylo až samotný HALO, který se na gamepadu hrálo pohodlně. A kdyby to nebylo tímhle, tak to muže být pouze tím, že Half- life nebyl vubec zamýšlenej pro konzole, ale pouze pro PC... a port na xbox v té době byl naprosto jednoduchej, protože to byl jenom převlećenej počítač.. stejně jako je tomu dnes. Čili z minimálních nákladu alespoň nějakej zisk, což by v případě ps2 zdaleka neplatilo.
edit: a tak jsem kouknul na wikipedii, abych zjistil, v kterym roce vyšel HL2 a tam jsou minimální požadavky napsaný 1,2GHz a 256RAM, takže to zřejmě nebylo na to mym avizovaným PC, ale na 2GHz Athonu.. nicméně spletl jsem si to proto, protože mě udivilo, jak nenáročnej je na hardware co se týče grafiky. Měl jsem tehdá tu největší šitku, co se dala koupit, která byla určená max na kancelářský programy a přesto to na ní chodilo. Takže tímto se ti omlouvám za mystifikaci.
Nicméně na těch minimálních požadavcích je krásně vidět, co se dá udělat na konzole a s jakym hardware při srovnatelný kvalitě. Prostě, když se optimalizuje pro jeden jedinej specifickej hardware, tak už nejsou minimání požadavky 1,2GHz, ale 700MHz a to ještě v takový kvalitě, že to zdaleka nebyly minimální detaily, ale vypadalo to dobře a navíc to šlo plynule.
ach jo... já věděl, že jak napíšu jenom o doomu, tak se toho hned chytneš... a co ten HL??? .. pane jo. Half life 2 je nejlepší ukázka toho, jak skvěle muže vypadat hra, která nepotřebuje ultra hardware. Chodilo to na tu dobu na obyčejnejch počítačích i když byl hardware daleko vepředu. Prostě je to naprosto stejnej případ, jako doom 3... ještě víc do očí bijící, jelikož doom 3 byl vyloženě žrout výkonu, kdežto Half ani zdaleka a pokud si vemu, na jakym PC ( Pentium II 300Mhz, Voodoo GPU, 64MB RAM) jsem Halfa kdysi hrál bez problemu a odečtu od toho výkon, kterej se vyřeší optimalizací pro jeden specifickej HW, tak ti mužu s klidnym svědomim říct, že by to psko utáhlo v pohodě.
Prostě sorry, ale ty o tom chlapče nevíš prostě vubec nic. Neměl si ani xbox, ani psko a přesto máš plnou hubu kecu o tom, jakej je rozdíl mezi tou a tamtou generací.
Xbox jedničku si neměl a přesto mi tu budeš vysvětlovat, že Forza nebyla kopie Gran Turisma. Ach jo... Ještě před Forzou v začátcích xboxe vyšla hra Sega GT 2002. To byla totální kopie Gran Turisma a absolutně logickej tah, protože na xbox by se GT nikdy nedostalo a přesto po takový hře byl evidentní hlad. Potom přišla Forza a měla to samý co Sega GT... akorát + damage a tuning. Dneska se forza s GT normálně srovnává, tak nechápu, proč je to pro tebe takovej problém připustit si, že jedna z těch her byla první a druhá se veze na jejím úspěchu... asi tak jako Halo a Killzone.
měl si xbox jedničku? já ano... a to od začátku, když se v Čechách ani neprodával... jel jsem si pro něj do Němec. S kamarádem jsme se často kočkovali, jestli je lepší xbox, nebo ps2 a já jsem se pral za xbox. Je nutný ale uznat, že tomu tak prostě nebylo. Papírově ano... to už jsem tu naznačil tu frekvenci procesoru... ale ve skutečnosti tomu tak prostě nebylo. Doom 3 na něj vyšel pouze díky tomu, že to chtěl Microsoft a jelikož to byl jednoduchej port z PC za málo peněz. Na psko by to byla šílená práce, ale věřím tomu, že by to šlo. Frekvenci procesoru, ramky a grafiku si umí spočítat každej trouba... jak říkám, měl jsem možnost porovnávat hry a musel jsem smeknout před ps2... Nebylo to o moc, ale byla lepší a právě o to to tehdá víc bolelo, že papírově by tomu tak být nemělo.
a ještě na závěr: oblíbenější se stalo PS2... PS2 tu hlavně bylo dávno před xboxem... proto taky ten rozdíl hardware... Kdyby nebylo her typu Halo 1, Forza Motorsport... tak ta konzole umřela okamžitě... ale MS prostě přetáhlo Halo a vyplatilo se... Forza byla pouhá kopie GT, která ale nebyla tak uskoprsá jako fanatici z Polyphony a dokázala přidat ještě tuning a damage, který neni v GT ani dodneška.
první xbox měl sice výkonější hardware, ale nikdy se na něj neudělala hra, která by byla graficky o ten poměr dál, než hra na PS2. Xbox měl 700Mhz procesor a PS2 tuším jen 200-300 teď nevím... a vycházeli na to multiplatformní hry, který se nijak nelišili. Halo jednička bylo opravdu super, ale to bylo víc dáno dlouhým vývojem, než o tolik lepším hardwarem.. čili přechod z xbox jedničky na 360 je prakticky totéž, co z ps2 na ps3.
co se týče toho, že to baví miliony hráču, tak to je bezpochyby... proto jsem psal, že je to podle mě tím skvělým konceptem prvního dílu.. .ale to co po něm přišlo je jen jeho nastavovaná kaše + lepší grafika. Nebo-li o něco lepší datadisky a přesto se tomu pořád řiká jinak a pořád se to oznaćuje za novou... dokonce v případě Hala 3 a Halo Reach za revoluční hru
Marv... zajdu díky za upozornění... když si ale vemeš, že dvojka je stále xboxu 1! a trojka běží na neporovnatelně lepším hardware a běží v rozlišení 576p, tak ten posun opravdu neni kdoví jakej... a tyhle srovnávací obrázky jsem už viděl... moc pěkně to tam vypadá. Když jsem ale hrál Halo 3, tak jsem z toho takovej pocit rozhodně neměl. Ono v malym okýnku je to o něčem jinym, než na dneska standardní 40 televizi, když to běží v o něco lepším VGA rozlišení.
Zavorka... jj Halo neni jediný, ale je to učebnicový příklad.. God of War měl alespoň jenom tři díly, kdežto Halo 5 a kdo ví, jestli to neni konec ;o)
ano,vsetko je rovnake.......odporucam zajst ku ocnemu link
posledním Halo titulem bylo HALO 1.. který jediný bylo opravdu něčím zajímavým... všechno co následovalo je jen nastavovaná kaše za cenu nové hry, jelikož to prostě za ty prachy stojí. Před chvílí jsem koukal na videa z bety Halo Reach... 80% věcí je tam naprosto stejnejch jako u Halo 1 ... a to je mezi nimi, Halo 2, Halo 3, Halo ODST... přesto jsou zvuky úplně totožný.. zbraně, granáty.. všechno stejnej princip. Jediná grafika je o stupeň lepší, ale tak, aby nebyla, když je na druhé generaci a o tolik lepší, oproti puvodnímu xboxu teda není ani omylem a to je to již 8-10let? od vydání prvního dílu. Prostě dobrej koncept, kterej se skvěle hraje a skvělej marketing, díky kterýmu se daří přesvědčovat o tom, že změna názvu a pár detailu ve hře je další hrou, za kterou se vyplatí dát plnou cenu.