Bloomberg: Call of Duty: Modern Warfare III bylo vytvořeno za necelý rok a půl

Activision tuto informaci popírá a tvrdí, že Call of Duty: Modern Warfare III bylo od začátku koncipováno jako plnohodnotná hra. Schreier ale mohl mluvit s více než tuctem současných a bývalých vývojářů, kteří tvrdí něco naprosto jiného. Někteří zaměstnanci, kteří na hře museli pracovat po nocích a víkendech, aby mohla vůbec vyjít, uvedli, že byli trochu zrazeni, protože jim bylo po vydání Call of Duty: Vanguard slíbeno, že už nebudou muset nikdy pracovat pod takovým tlakem ve zkráceném vývojovém cyklu. Hru Call of Duty: Modern Warfare III ovšem museli dokončit za necelý rok a půl. Když vývojáři začali na hře pracovat, měla být příběhová kampaň koncipována jako menší spin-off pro Modern Warfare odehrávající se v Mexiku. V létě minulého roku se ale Activision rozhodl práci zahodit a místo toho vytvořit přímé pokračování Modern Warfare II s misemi odehrávajícími se po celém světě, které by bylo zaměřeno na padoucha Vladimira Makarova.
Když studio Sledgehammer Games dokončilo hru Call of Duty: Vanguard, začalo pracovat na nové Call of Duty hře s pracovním názvem Anvil, která se měla odehrávat ve futuristickém sci-fi univerzu Call of Duty: Advanced Warfare z roku 2014. Vývoj této hry ale měl být odložen, aby mohli vývojáři připravit pro letošní rok Call of Duty: Modern Warfare III.
Ke článku Jasona Schreiera se vyjádřil na twitteru přímo Aaron Halon, šéf studia Sledgehammer Games. „Na Call of Duty: Modern Warfare III jsme neuvěřitelně hrdí. Jak na obsah, který bude dostupný během vydání, tak další, který jsme naplánovali na další rok. Jménem nesmírně talentovaného týmu napříč společností Sledgehammer Games a našimi partnerskými studii, s nimiž jsme na vývoji spolupracovali, můžeme říci, že to byla práce plná lásky, když jsme vedli vůbec první pokračování Call of Duty v historii. Nemůžeme se dočkat, až uvidíme reakce naší komunity na vše, co celá hra nabízí, a to v kampani, multiplayeru i zombies. Jsme hrdí na to, že jsme týmem, který vedl vývoj Modern Warfare III. Tvrdě jsme pracovali na naplnění vize, na které jsme pracovali několik let. Cokoli, co tvrdí opak, prostě není pravda - tohle je naše hra a my se nemůžeme dočkat, až si ji s vámi všemi zahrajeme online."
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (39)
@Sheva: No ano. Takže všechnu co píšu jsou zkušenosti a netahám si to z prstu 😃 jestli jsi četl první příspěvek ode mě, zjistil by jsi že jsem psal že v základu je hra dobrá. Ale v aktuálním stavu opravdu ne.
@geobbu: A proto u toho sedis celej vikend a mas max lvl 😁😁😁
Byli, ale nikdy ne v takové míře. Jasně v pohodě, potřeboval jsem si jen vylejt srdíčko :D Taky nemám růžový brejle a jsem schopnej otevřeně napsat, že hra je špatná. Odpad asi ne, ale špatná rozhodně. Bohužel na tý hře není co chválit.
Ano, tyhle porodni bolesti sou u kazdyho Codka. Hlasat hned do sveta ze je to odpad se dalo vzdycky.
@geobbu: nikdo ti nic nevymlouvá😁 Každé COD mělo ze začátku problémy, možná až ho budou dělat 30 let, tak to zmáknou na poprvé😁
Do té doby, máš dvě možnosti, hru vymazat nebo počkat na první patche.
Pokud si potřebuješ stěžovat, zkus to jinde, tady to výjde do prázdna.
I já narazil na pár bugů, jako denní challenge, blbé respawny a podobně ale to není nic nového:-D taková COD klasika.
Dnes jsem objevil další featurku téhle hry za 70€ 😂👌 Nemůžu si do hry vybavit vlastní loadout. Mám vybavenou MCW a pistoli a ve hře (světe div se) mám BAS-P a M4 (jediný co zůstalo zachovaný je kamufláž). Nepomohl restart hry ani restart konzole a ani změna za cokoli jinýho. Jdou hrát jen přednastavený defaulty.
NE! Opravdu mi nikdo nevymluví, že ta hra byla dělaná ve spěchu. Je to trash jakej jsem už fakt dlouho nezažil. Nad některýma problémama bych ještě mávnul rukou, ale to že nemůžu už ani hrát se zbraní jakou chci to nezkousnu. ODPAD, ODPAD a ještě jednou ODPAD.
Nevim jestli je to krok zpet, protoze za me uz tu byly daleko horsi Codka. Nakonec i tu kratsi kampan sem si docela uzil. Ty otevreny mapy se stridali s klasickym filmovym tunelem, a i tady sem si nasel par skvelejch momentu. Co se tyka multaku, tak ten je skvelej. Paradni mapy, ktery si vsichni pamatujem. Pocit ze strelby me teda prijde standardni. Vymazleny zbrane z MW2 pouziteny. A samozrejme se to teprve rozjede. Fakt nemam duvod na to kydat hnuj. Ja sem spokojenej.
Robitus: Tak v podstatě lidské dítě, ale i opice se dovede zabavit s rozbitou hračkou, což je naprosto v pořádku, ale tak či onak i pro ty ostatní, které rozbitá hračka nezabaví, je minimálně lidsky slušné konstatovat, jak a proč je hračka rozbitá. Kéž by utrpěla jen délka kampaně. I do těch 4 hodin lze nahustit kvalitní, akční, filmový zážitek, což se nestalo. MP taky už jsme viděli v lepší kondici jinde. Tentokrát je to prostě dost krok zpět, ať už to někoho baví, nebo nebaví, objektivní skutečnost a stav věcí je však neoddiskutovatelně takový, jaký je.
@Prevoznik: MW2 mulťák je snad nejhorší COD MP s nejhoršími mapami od dob Advanced Warfarwe ale proti gustu...... Samozřejmě každý to máme jinak, být tebou bych počkal na první patch a první sezonu, kde přidají jak mapy, módy, přidají zbraně a upraví hratelnost.
MW3 je prostě kontaktní COD, je přesně takové COD, jako za starých časů.
Ale jak jsem psal, každý to má prostě jinak, já jsem klasik, u mě nostalgie funguje na 110%,. To je prakticky taky důvod proč mě MW3 tak moc baví:-D
@SuSty: tak diablo bylo určitě ve vývoji déle než dva roky a i další hry krom Mw3
Koupeno, stazeno, dva dny zahrano. Dohraju singl a jde z domu a opet instalace MW2 multak. Tohle se fakt nepovedlo. Sileny pocit ze strelby, divny pohyb postav. Pocit strelby ze zbrani je nulovy. Zvuk zbrani taky srandovni. V necem me to pripomina Vanguard a to bylo fakt zle... Nejvic me sere time to kill. Sorry ale jak jsem se tesil tak jsem nastvanej. Jeste ze stala jen litr.
@Tragéd: si pozri fungovanie AB od roku 2015…spôsob vydávania hier…koľko ich vydali. O takom diable 4 ani neuvažovali…potom sme počuli o akviizcii za šialene veľa peňazí a zrazu nove diablo, nové call of dutty… Diablo zlyhalo na plnej čiare, lebo nedokázalo poskytnúť žiaden content po dokončení hry, toto vôbec nevyzerá na prepracovanú hru od blizzard. Miesto toho stratili 95% hráčov po dohrani kampane, pár mesiacov po starte nebolo ani 100 sledovatelov na twitchi…cod prehodili hru z datadisku na full release, hra ako počujeme bola vo vývoji 1,5 roka…to je nahoda, že zrovna v januári 2022 oznámili že ich chcú kúpiť. To iste overwatch 2. Kedy bol vydaný? To tiež nemala byt samostatná hra ale rozšírenie pre jednotku. Toto je budúcnosť hier putujicich do gamepasu. Rýchlokvasený obsah aby vedeli každé 3 mesiace hodiť daky “blockbuster”. Gamepas bude smrt kvalitným hrám. Studia budú musieť za kratší cas vydať viac hier aby naplnili phillov plán.
@Insertcoin: Nemám k tomu důvod. Píšu to jako člověk, co hrál všechny CoDka a co v MWII nechal dohromady přes 9 tisíc korun, Level 1250 a 800 hodin.
Kampaň působí zkrátka odbytě. Nemluvím o herní době, ta byla kratší odjakživa. Ale náplň misí je prostě chudá. Výplňovky ve stylu Warzonu a obhajování ve stylu "nový způsob plnění misí" je tragédie sama o sobě. Na to, jak byl MW 2019 bez nadsázky skvělej je to sešup jako prase.
Dobrý, nechme kampaň kampaní a jdeme na multiplayer, protože o to jde, ne? Základ je dobrej - dobře se to hraje, dobře to vypadá. Ale reálně největší bugfest co jsem kdy u CoD zažil. Na začátku hry, když člověk slaňuje z helikoptéry tak má FOV přes 400 pomalu (vyřešeno dočasně změnou v nastavení), v Search and Destroy můžete bombu položit mimo mapu, zmizení zbraně z rukou a střílení "rukama", nefungování denních úkolů a tím pádem nemožnost odemknout vybavení (opraveno), absolutně nekonzistentní TTK nebo třeba fps dropy v Zombies módu.
Je to určitě individuální ale neomlouvá to fakt, že vydali nedodělanou prasárnu. Sorry.
Tyhle hry jsou jako stavebnice, udelaji omacku a sestavi radoby novy dil z toho, co uz davno maji. Neni to nic jineho nez moneymake, ktery maji hotovy urcite mnohem drive, nez za rok a pul. Hnus.
Myslel jsem, že to nejhorší na MW3 je kampaň. Není, jsou to zombie. Neskutečná nuda, úplně ten režim ztratil své kouzlo. MP to zachraňuje, ale tam to byla sázka na jistotu, když jen upravili starší mapy a nepřidali nic nového. Hrozně líný balíček a díl.
@geobbu: Singl jsem zatím nehrál, ale ten zbytek máš úplně mimo... Zase hate vláček?
@menzes2.0 měl bych zájem, pro bratra. jak se domluvíme?
@xXH3adHunt3rCZXx: kde?:-D tvl Já daval 69 nekřesťanských euro.
menzes2.0
@xXH3adHunt3rCZXx: dostal sem kod MW3 k bundlu PS5 vcera :) o hru zajem nemam.Vzal sem to jenom proto,ze to bylo v akci za 12k s PS5 s mechanikou…klidne ti to codko necham za 1400
Jde to na tý hře poznat, co si budem. Singleplayer odbytej, spousta chyb v multiplayeru a celkově to působí fakt komicky. Bohužel. Doufejme jenom, že to nejhorší opraví patche.
@Robitus: jo mám to podobně, hrál jsem na hardened a zabralo mi to kolem 6h. Ty open mise nebyly špatný, jen mi to tam kazily ty bedny se zbraněmi. Doufám, že případné pokračování dostane aspoň ty 3 roky.
@Donn_Y: vůbec to není to samé.
@Donn_Y: Ne, neni :)
Není třeba kupovat kdo má předchozí díl je to naprosto to samé ale úplně.
@SuSty: je ti jasné že na vývoji této hry se Microsoft nijak nepodílel .
Rychlokvaška
Tak MP super a o tom to je ne ?
Je nesmysl mluvit jako o 4h hre. Multak je na stovky hodin. O tom je MW.
Já dohrál singl za 7 hodin, užil jsem si ho, lepší jak u předchozích dvou MW + člověk dostane odměny a zbraně do toho hlavního, MP režimu.
No a MP je naprosto skvělý, skvělá hratelnost, nejlepší mapy a to nezačala sezóna, co víc si přát. No a Zombíci 😍 DMZ s příchutí zombie, opět,co víc si přát ?:-). Naprosto boží kombinace zombíků od Treyarch a MW univerza.
Ta hra se prostě vyplatí, letos to vidím na daleko víc jak 400 hodin, co jsme strávil u MW2. Takže vývoj trval jen o něco déle jak rok?
Who cares, je to boží 😍
@BenjaminL: tak Phill má v pláne vydávať “blockbustery” kazde 3 mesiace aby sli ako netflix, nonstop prísun contentu, to je potrebné pre platenú službu…ale toto píšem už dlho že kvalita hier pôjde podľa mna rapídne dole vďaka gamepasu a tomuto lacnému modelu hrania. Ako Sony povedalo prečo nechcú nové hry do gamepasu, lebo chcú určitú kvalitu a to gamepass nezaplatí, oni rapídne skrátia dobu pre vydanie hry a studia rozbijú aby robili viac hier naraz. Proste pôjde kvantita na úkor kvality. Cod potrebovali mat už pre MS hotovu hru, toto malo byt dlc. Práve nám MS ukazuje ako si predstavuje budúcnosť hrania👌
4h hra za 2 litry, akvizička se musí nějak zaplatit 🐑💵