Automobilka Bugatti představila model Bugatti Vision Gran Turismo

Svou inspiraci čerpali designéři z úspěšné závodní tradice značky. Ve 20. a 30. letech dosahovala značka Bugatti v závodech velkých úspěchů. Historickým tématem pro návrh virtuálního moderního závodního vozu „Vision Gran Turismo“ se částečně stal model Bugatti Type 57 Tank a jeho vítězství ve vytrvalostním závodě 24 hodin Mans v letech 1937 a 1939. V důsledku toho je Bugatti Vision Gran Turismo vyveden v klasickém modrém provedení se dvěma odstíny modelu Type 57 G Tank, který dosáhl vítězství v roce 1937, a současně evokuje barvy historických francouzských závodních vozů tohoto období. Od té doby byla také modrá považovaná za barvu značky Bugatti.

„V žádném případě jsme nechtěli vytvořit retro závodní vůz připomínající úspěchy na Le Mans, naším záměrem bylo spíše přenést pocity a náladu těch jedinečných okamžiků z historie Bugatti na moderní vůz,“ řekl Sasha Selipanov, vedoucí kreativního vývoje designu exteriéru. „Jako pro velkého fandu Gran Turismo je pro mě velkým dobrodružstvím, že mohu značku kdysi tak úspěšnou v závodění vrátit zpět na virtuální trať.“

„Chtěli jsme pro naše fanoušky vytvořit co nejrealističtější projekt a do virtuálního světa hry pro PlayStation přenést skutečný vůz Bugatti,“ objasnil Frank Heyl, vedoucí designu exteriéru pro výrobní vývoj z Bugatti. „Každá design je určován svou funkcí. Bugatti Vision Gran Turismo je dokonalá symbióza techniky a estetiky.“

Tak jako v exteriéru, ani v designu interiéru nedošlo k žádným ústupkům. „Je to nekompromisní závodní vůz,“ zdůraznil Etienne Salome, vedoucí designu interiéru Bugatti. Interiér vozu je navržen tak, aby splňoval závodní požadavky. Veškeré ukazatele, displeje a ovládací prvky jsou umístěny tam, kde by je závodní jezdec očekával – dobře čitelné a snadno dosažitelné.

„Chtěli jsme pro naše fanoušky vyvinout virtuální závodní vůz, který by byl až do nejmenšího detailu pravým modelem Bugatti a vyzařoval široce hodnoty této značky,“ prohlásili designéři. „Doufáme, že si hráči závodění s vozem užijí tak, jako my si užívali jeho vývoj.“

Model Bugatti Vision Gran Turismo ve skutečné velikosti bude vystaven od 17. do 27. září 2015 v expozici Bugatti (hala 3.0) na Mezinárodní automobilové výstavě (IAA) v německém Frankfurtu nad Mohanem.

Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (49)
Očividně tu někteří ani neví jak si VGC počítá své výsledky...
Presne toto si myslím aj ja... Ale tak čo, chceli sa držať tradície, že každý druhý diel na danú platformu je lepší ako ten prvý... Čo už... Obávam sa, že to rovnako bude aj u GT8, keďže 2 roky a stále ani zmienka o GT7, čiže GT8 predpokladám príde tiež na konci generácie... Divná stratégia, ak to znova urobia takto, tak sa im to môže vypomstiť
Hm, tak na VGChartz nejspíš zaměnili prodané kusy s vyexpedovanými, protože reálně se prodalo kolem 2,3 miliónů kopií. I kdyby to bylo o těch několik stovek tisíc víc, bylo by to pořád pěkné číslo, za které by se jiné hry nemuseli stydět, avšak oproti předchozímu dílu v prodejích pěkně zaostala. Není se čemu divit, když byl přechod na PlayStation 4 tak rychlý a lidi vyhlíží od počátku vydání GT7, stejně jako se čekalo při vydání PlayStation 3 na GT5.
Je to aj na GTPlanet ;-)
Krteček: nemůžeš být takový kretén a ten sektor myslet doopravdy
omg,smeje se VGC a da sem Sector,tak to uz je MOC
nech sa ti páči ;-) link
VGChartz :-D random number generator :-D
Krteček nelži link
Ťažko, toto vyplynulo z nejakého súdneho pojednávania, kedy nejaký sponzor z Monzy bol zobrazený aj v GT bez toho, aby o tom vedel, kvôli čomu zažaloval PD
Krteček GT6 se prodalo přes 3 mega jen na nosičích, tak nemel,
Možno kvôli tým vydieračskym praktikám, kúp GT6 alebo zabudni na online pretekanie
Proč? Protože v tu dobu vycházelo PS4 a málokdo GT6 koupil. Já jo!
"Gran Turismo 5 ako exkluzivita pre konzolu PlayStation 3 predalo 10.89 milióna kópií, Gran Turismo 6 vydané v decembri 2013 pre tú istú konzolu doteraz predalo iba 2.37 milióna kópií"
Tohle vypada naprosto luxusne!
Naaaaaaaadhernej autak
tak podle prodejců vyjde GT7 koncem roku 2016.Do té doby budu prohánět Forzu
Zajimavé je že Bugatti ani původně nebylo jednou ze značek v programu GT Vision. Auto vypadá jak Veyron na steroidech který původně navrhl designer Škodovky Jozef Kabaň. Nástupce Veyronu, Chiron by si mohl vzít něco z designu.
To by nebol problém, keby o ňom bolo viac informácií, ako to, že na ňom robia a že tam budú znova Standard autá :-D
Auto je nadherny. Gt je .....kde je vlastne gt?
nemám zapotřebí někoho ignorovat, ať už je každej jakej je, je prostě takovej. Nikdo tě mé "elaboráty" nenutí číst, když se ti nelíbí, ale já si rád tvoje komentáře přečtu, protože každý má nárok na svůj názor, i kdyby byl sebehloupější. Tím nechci říct, že máš vyloženě hloupé komentáře, ale občas by ses mohl u některých víc zamyslet, než je zplodíš.
tak ked neni nic na ps4 tak aspon nieco na ps3 ktoru uz ale nepodporujeme a este aj vypneme multak v GT6 ako sme to spravili v GT5 aby sa nepovedalo...
Jasne agente,no aspon nemam u kazde novinky nekolik elaboratu o nicem.Jinak mas tady ignore tak me laskave neres.Diky,nazdar.
Lovefist: to je od tebe hezký nadávat do idiotů hráčům s xboxem gamepad. Děláš jakoby Forza byla jiná než GT co se týče chování na okruzích. Něco jiného je zase Forza Horizon, což je skvělá závodní hra, ale zároveň hrozná pí*ovina v tom, když jezdí sporťáky s nízkým podvozkem po polích a kopcích. Byl jsem, jako spolujezdec, na brněnském okruhu a prošel si kurzem správné jízdy na trati, tak mi nikdo nemusí vysvětlovat, jak to chodí v reálu. bf333: ty seš fakt pacient s těmi komentáři. Vymýšlíš v hlavě nesmyslné bludy, abys provokoval a dělal blbce z hráčů Forzy a Xboxářů obecně.
Pro mě byl a je simulátor Live for Speed, hezky ruku v ruce s G25. Tyhle polo simulátory, polo arkády nebo-li semi-simulátory Gran Turismo a Forza jsou hry, zábavné hry, ale řešit, která z nich je větší simulace je vážně směšné. V Gran Turismo (5,6) jedete přes trávník a úplná pohodička bez zpomalení a když o sebe naráží auta, je to jako sledovat kuličky v pinball automatu. Což aspoň ve Forze není, ale tam byla zase vždycky tupá UI i po přidání drivetarů, i když tupí jsou i v GT. Kdo má PlayStation má rád GT, kdo Xbox, tak má rád Forzu a kdo vyzkoušel oboje, vybral si podle jízdního modelu, který ho bavil víc a víc ani nemá cenu řešit.
Lovefist_To jim nevysvetlis,oni potrebuji nejlepe cele kolo 3 auta vedle sebe,nad hlavou vrtulnik,v dalce pristavajici letadylko a rikaji tomu simulace
Hodne lidi nadava na GT ze tam jezdi vysavace za sebou jako vlacek ale to je podle me banda idiotu ktery za volantem sedeli tak mozna s xbox gamepadem. Zvuky jsou dostacujici a ukazte mi realny zavod kde do sebe bouraji jako v burnoutu. Co by jste chteli? Skutecny zavodnici si radeji drzi stopu nez aby zbytecne riskovali. Jinak smekam ze v dnesni dobe ma GT6 stale podporu. Jsou to best auta na PS3 a tam at zustanou.
Proč mám pořád přepínat konzole, kdyby to dali do remasteru, bral bych to znovu :-)
Heymi- použij Ignor list :) Veř mi pomuže :D Já už ty jeho exkrementy nemužu číst.
Zurgute, to tě to pořád baví?