Konzolista.cz

Akce Firewall Ultra je první hrou pro PlayStation VR2 na Unreal Enginu 5

novinkapondělí 27. února 2023Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Akce Firewall Ultra je první hrou pro PlayStation VR2 na Unreal Enginu 5
Pro v minulém týdnu vyšlý headset PlayStation VR2 se na tento rok plánuje akční hra Firewall Ultra. Vývojáři ze studia First Contact Entertainment před několika hodinami potvrdili, že hra bude nejen využívat všechny možnosti nového headsetu (sledování očí nebo haptiku), ale také bude postavena na nejnovější verzi Unreal Enginu 5 společnosti Epic Games. Půjde tak o první hru pro PlayStation VR2, která bude tuto technologii využívat. „Firewall je strategická VR střílečka, ve které hráči ve skupinách po čtyřech brání nebo útočí na určité místo a kradou data. Firewall Ultra je skutečně next-gen VR titul, který vznikl díky kombinaci hardwaru PS VR2 a Unreal Engine 5. Celá vizuální stránka byla přepracována se zaměřením na detailní osvětlení v reálném čase. Zároveň byla vylepšena hratelnost, aby využila hardwarové možnosti PS VR2. Ve hře je například hojně využíváno sledování očí,“ zmiňují vývojáři, a to nejen pro Foveální vykreslování, ale i třeba výběr zbraní z kruhového menu.
YouTube video: YouTube video player


Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (23)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
NIKTO KAZDY
NIKTO KAZDY #klamosony

@Kolmik_33: napriklad aby som to nemusel hrat na tv?

Tab Arc
Tab Arc #VR+Simracing

Ja by som len k tomu.. Ikona VR hier, ktorá zaviedla novú úroveň hrania hier vo virtuálnej realite a aj sa na základe toho preslávila - Alyx, ktorá svoje kvality zvýraznila práve prepracovanostou ovládania . či už zbraní, alebo ovládaním predmetov .. ..

Kolmik_33
😁1

@NIKTO KAZDY - tyjo tak to by mě zajímalo, proč sis teda kupoval VR, když chceš aby se to hrálo stejně jako na TV.

NIKTO KAZDY
NIKTO KAZDY #klamosony

@xNogin: vtomto ti musim dat za pravdu.ked som začal hrat na psvr tak som pokukoval po ostatnych vrkach že maju dva ovladače.aku maju vyhodu že možu strielat naraz z dvoch zbrani,že nabijaju zbrane,že jednou rukou striela kym z druhou može manipulovat z nejakym predmetom.a ja som mal len bud neschopne move ovladače v lepšom pripade ovladač a v najlepšom pripade aimcontroler.ked som hral doom vr tam ma to trochu štvalo že som si nevedel dobre poradit s dvoma zbranami naraz ked som hral s aimcontrolerom.ale potom som začal hrat firewall a nejak som si na to zvykol.nedavno som vyskušal dve hry.blood and truth a valking death. čeče a pekne sa mi rozsvietilo.valking death na tu hru som sa fakt tešil ale ake bolo moje zhrozenie ak pominiem rozmazanu grafiku a ešte hodne nevyraznu že som ostal v peknych srajdach.vybehol na mna zombik a čo včul?kujva kam prv šahnout?vpravo hore dozadu pušku?prečo taham pištol?kujva neni nabita .kam šahnout?vlavo dole či vpravo dole?jebu nato šahnem po brokovnici.čo som zas vytahnul za hovadinu.to už ma zombik slušne ohlodal a ja som sa zmohol len na to aby som ho odstrkoval.no diky za taku hru.blood and truth to bolo čosi lepšie.nebolo tam až tolko možnosti niečo vybrat ako valkingu ale stejne desna otrava.kujva ja chcem byt ako swarceneger v komande a kosit to z nekonečnym zasobnikom.na hovadiny nemam čas ja chcem zabijat😁 potom som si uvedomil vyhodu vo firewale jasnejšie ako nikdy.je uplne super že človek sa može sustredit priamo na akciu.tie boje su vatšinou extremne kratke.od 20 sekund po 1,5 minuty.a je finito.ak by som mal stracat čas ešte stym že si nabijam manualne zbran či ešte horšie hladam ju do kereho vrecka v trenkoch som si ju pichol tak firewal by mi to neuveritelne prznilo.aim controler je proste super vynalez.ked vydim trebars pavlov ako sa stym ludia trapia furt mu pada zbran a ine fajnoty tak som rad za aim.stlačim gombik prebije,stlačim gombik hodi granat,stlačim gombik otvorim dvere.......atd.

Tab Arc
Tab Arc #VR+Simracing
👍1

Tiež mám niečo odstriaľane za nejakých 16 rokov a so zbraňou mám kontakt takmer denne.. Môj názor je, že vo VR pri prevedení ovládania ako je dnes už pri strieľačkach štandard, je manipulácia so zbraňou veľmi blízko realite. Nič realnejsie v hernej oblasti nie je.. V inom vlákne som postol video v ktorom si blbnem s glockom na cvičisku a niekto reagoval na to že som v tom dobrý ako si to tam dávam. No a pravda je, že základ toho skillu mám práve z reálnej streľby a manipulácii so zbraňou, keďže Pavlov a celkovo strieľačky hrám posledny čas veľmi málo (hlavne závodim) Proste tie pohyby ťahanie zbrane, milion krat opakovany pohyb dávanie rúk so zbraňou pred oči, tahanie zásobníka, zasunutie a následne obtiahutie ....rovnako aj ťahanie spúšte ktoré je na Psvr2 ovládačoch zas o hodne dokonalejšie a cítiť už ozaj odpor podobný reálnej spúšte s možnosťou používať kliknutie resetu a následne kratšieho potiahnutia opakovaneho výstrelu ..to všetko mi je z realu už dost prirodzené a stačí si len kus prehodiť cvik toho ako to robiť s prstami na ovládači a ostané sa využíva už z reality, .. takže ano , má to aj vo VR svoje limity, ale tie su uz o hodne bližšie realu, ako v akomkoľvek hrani hier bez VR .. tak prečo to nevyužiť

Spomínané video..

link

MistrOkurka
👍2
❤️1

@Kolmik_33: Přesně,vystřílíš náboje. Pustím jednou rukou zbraň,vytáhneš od pasu Deagla kterej ti kvůli zpětnému rázu vyletí z ruky a ty ho tam pak v přestřelce hledáš po zemi. Jako wtf ! To je prostě bomba.

Ten malej kousek realismu mixnutej s herníma nesmyslama je top.

MistrOkurka
❤️1

@xNogin: Nikdo přece nechce s dnešní technikou dokonalou simulaci. Ale to přece neznamená, že se k tomu nemůžeme malými krůčky přibližovat. Určité hry ukazují co je už dnes možné a akorát by mě mrzelo,kdyby byl Firewall krok zpátky. To je všechno.

Kolmik_33
👍3

@xNogin - Nikdo tady neříká, že je to stejný jako střílet v realitě. Mám zbroják, něco mám odstřílený a stejně jsem byl z Pavlova ustříklej. Když sebereš Deserta od pasu a nakouříš to tam jednoruč zombíkovi :-D, k nezaplacení. Je to stejně nedokonalej reál jako autom.simulátor jak píšeš. Tam ti taky chybí přetížení. Jako u zbraně zpětnej ráz a jiné. Nikdo tady nepsal o realitě, ale o tom, že ve VR se jí to může blížit daleko víc než na TV, což je vlastně to co je na tom tak skvělí.

xNogin
xNogin #💙 PS5Pro 💙
👍1

ja bych rekl, že to má stále sve limity. Rizeni v GT s volantem je vec jedna a FPS střílečka s tim, že virtuálně držíš zbraň (kterou vlastně nedrzis) je věc druhá. Manipulaci se zbraní se venuju pres 15let, tak pokud tady nekdo chce rikat, že to bude dokonaly real, tak v životě zbran nedrzel. Ze nekdo netrefi nabojnici do hlavne brokovnice muze dokazovat bud jeho nesikovnost nebo nedokonalost navozeni reality. Názor, že to může přiblížit realitu - ok - ale rozhodne to nebude tak žhavé jako treba v žánru autom.simulatoru. Navic, chtel by nekdo real, musel by udelat i kontrolu zasunuti naboje do hlavne, dovreni zaveru atd. Uz vidim, jak tyhle veci delam ve hre. Hra bude hrou a jisté věci budou zjednodusene..Aspon dnes a zitra. Kdo nepochopil mou myslenku, nechť si zajde vyzkouset real.

Kolmik_33

@MistrOkurka: Ámen ❤️

MistrOkurka
❤️3
👍2

@xNogin: Přesně tak, každá zbraň je jiná. Vyžaduje jinou manipulaci. Naučit se s ní a vědět kdy si můžeš dovolit přebíjet a jestli to v určitý situaci zvládneš, přidává úplně nový rozměr do hry. V Pavlovu, když ve vypjatý situaci přebíjím upilovanou brokovnici, netrefím náboj do komory, nebo nechtěně oba náboje vysypu, sice naštve ale je to situace která ty hře hrozně přidává. A takových je tam každou hru několik na obou stranách.

Dobře, dedikuju svůj život vstupu do ozbrojených složek. Pak si taky třeba pořídím formuli a půjdu si zazávodit na Nürburgring. A příští týden si půjdu zahrát fotbal proti Manchesteru. LOL

Nevidím nic špatného na tom, že chci aby taktická VR střílečka byla co nejvíce podobná realitě. Vždyť o to ve VR jde, ne ?

Kolmik_33
👍5
❤️1

@xNogin - co to je za blitek. Nemá tě náhodou VR co nejvíce přenést do hry a dát pocit že si tam, takže je za mě “reálná” manipulace se zbraní žádoucí? Stejně tak u aut co nejreálnější požitek z jízdy. Já zkoušel asi hoďku Pavlov u kámoše a sedl jsem si z toho na prdel (co se zážitku týče)

xNogin
xNogin #💙 PS5Pro 💙
😁2
🤮1
👍1

@MistrOkurka: manipulace se zbraní je to poslední co mě zajímá. Zrovna tohle může být složitá věc pro uživatele, každá zbraň je jiná, nemusí to být OK mechanismy a pak by to drtivá většina lidí odsoudila, ze je to dementní. Už slyším ty nespokojene uzivatele - ze se neumi trefit do zásobníkové sachty, ze to zdrzuje, ze to dela neprirozene pohyby, ze kazda zbran je jiná atd. Jestli chces real, tqk jdi na strelnici, vstup do policie nebo armády. Mě prošlo pod rukama na vycviku kde co a rozhodně to nepotrebuju mit u hraní, kde to stejne k realite bude mit daleko a spise me to bude srat, jak se to s realitou stejne nepotka.

MistrOkurka

@susty7: Je to kvůli přetěžování svalů krční páteře a zraku no. Takto jsou krytý, když si nějaké dítě co na tom hraje od rána do večera něco udělá.

Svoje dítě znáš nejlépe, dávej na něj u toho pozor, ptej se na případný potíže a bude to ok :)

NIKTO KAZDY
NIKTO KAZDY #klamosony

@susty7: opatrne stym.ked mu to sem tam nasadiš na hlavu tak asi nič nepokaziš ale neodporučal by som to dlhšie a každy den.ja som stary capo a dokazalo mi to rozhodit zrak po tych tisicoch hodin vo firewalle.mlady je vo vyvine a može mu to poškodit zrak ak to bude prehanat.

SuSty
SuSty #9800x3D, 9070xt

Taká technická otázka, syn mal11 rokov teraz čerstvo v Januári. A stále sa obšmieta okolo vr odkedy som ho doniesol domov, niet sa čo čudovať všakže 🤗😂. Ale môže si ten kýbel dať na hlavu? Je tam písané od 12r. Je to kvôli dákej studii že to môže pokaziť oči vo vývoji? Alebo že ta helma je stavaná na dospelácku hlavu? Okuliare nenosí ale ak mu náhodou pokazim oči dakou zlou manimuplaciou s vr pre osobu kde to nepatrí (naše dieťa napríklad) tak mi žena rozkope rit, pri najlepšom. Verím že dopadnem aj horšie.

Tab Arc
Tab Arc #VR+Simracing

@MistrOkurka: Môžeš poslať odkaz na dané fóra kde to rozoberaju.. Ved práve, žiadny gameplay asi okrem tejto ukážky nie je a niekto uz ma take info.. rad prečítam ..

Atlas
👍2

Tak na to jsem zvědavej, protože Pavlov není špatnej.

MistrOkurka

@Zmar: Ano vím, Re8 zrovna hraju. Narážím na to, že jsem zahlédl na fórech že Firewall podobné zacházení mít nemá. Neprezentují zrovna moc gameplay záběrů a bez toho by to byl docela fail. Výběr zbraní z kruhového menu pomocí očí ? Proč se soustředí na tohle ? Vždyť je skvělý brát fyzicky zbraně z míst na svém virtuálním těle.

Jinak si samozřejmě přeji aby to uspělo, Pavlov je fajn odreagovačka. Jen by to chtělo něco víc vážného,

s progresí a ranked zápasy např.

Tab Arc
Tab Arc #VR+Simracing

@MistrOkurka: O tom nejak nepochybujem.. v provm FW sa to hralo s DS4, alebo Aim controllerom, tak neviem, ako by to tým išlo 🙂 Pri PSVR2 a dvoch pohybových ovládačoch s analogomi, už určite nebude s tým problém to spraviť ako má byť ..

Predicktor soky
Predicktor soky #Old shatterhand

@MistrOkurka: muzes zkusit pumpovat brokovnici 😀 urcite ale neco vyvojari vymysli 👍

MistrOkurka
🤦1

A co přebíjení zbraní? U skutečného next gen vr titulu si představuji něco jiného než zmáčknutí tlačítka. Sledování očí ani fovealní renderování ani náhodou nenahradí "reálné" zacházení se zbraněmi.

Tab Arc
Tab Arc #VR+Simracing
👍2

Momentálne najviac očakávaná hra pre mňa ..