Před čtyřmi lety vyšla povedená dobrodružná adventura Lost in Random od studia Zoink Games a společnosti Thunderful, kterou vydala pod svoji hlavničkou EA. Ačkoliv se o hře zase tolik během vydání nemluvilo, šlo o jednu z těch originálních a zábavných záležitostí pod záštitou EA, která si dokázala i díky svému námětu, gotické atmosféře a vůbec kvalitě získat nejednoho hráče. I proto záhy bylo rozhodnuto, že se připraví pokračování. To se ale vývojáři z nově zformovaného studia Stormteller Games rozhodli pojat značně odlišně a vlastně i změnit žánr. Nejde totiž o další dobrodružnou adventuru, ale roguelike/roguelite záležitost z izometrického pohledu jako populární Hades. Na první pohled může vypadat zvláštně, že se vývojáři rozhodli pro takto drastickou změnu. Na druhou stranu ale mám rád studia, která nejednou v zaběhlých kolejích a snaží se vždy přijít s něčím novým, a když se pak taková hra i dobře hraje, je vyhráno. A Lost in Random: The Eternal Die do této kategorie her rozhodně patří, jak se dočtete v mé recenzi.
Zatím nejsou žádné recenze