Aliens: Colonial Marines
recenze•úterý 12. února 2013•Martin Šmíd•

Zdroj: Sega
Příběhová kampaň
Univerzum Vetřelce je natolik bohaté, že si vývojáři mohli jenom vybrat, kam svoji hru zasadí. Nakonec je děj zasazen za film Vetřelci, takže poznáte během hraní několik známých tváří, včetně androida Bishopa. Hned na začátku jste jako desátník Christopher Winter vysláni spolu se svoji jednotkou na vesmírnou loď U.S.S. Sulaco, abyste zjistili informace o jedné známé ženské hrdince. Jak ovšem po příjezdu zjistíte, rozmnožil se tu mimozemský neřád s kyselinou v těle, který celou posádku zlikvidoval. Do toho se objeví na lodi další jednotka z konkurenční společnosti Weyland Yutani, takže začne boj nejen s Vetřelci, ale i s ní. To by bylo k příběhu, který je naprosto jednoduchý. Jediné, co musíte udělat, je dostat se z U.S.S. Sulaco a následně i z planety LV-426, na které se vám podaří nešťastnou náhodou přistát. Prostý příběh by nevadil, na něm ostatně stály i všechny filmy, ale co hra naprosto postrádá, jsou nějaké dějové zvraty, které by vás dokázaly šokovat, a v prvé řadě atmosféra. Na té měla hra Aliens: Colonial Marines stavět, ale jak zjistíte záhy, máme tu před sebou jen prostou arkádovou střílečku, z níž je cítit, že se tak nějak zasekla v čase. Celkově má hra jedenáct delších levelů, každý na zhruba takových čtyřicet minut až hodinu, můj výsledný herní čas se vyšplhal k sedmi hodinám na normal obtížnost, což je rozhodně slušná délka v dnešní době pětihodinových akčních her. Během těchto misí se podíváte nejprve na vesmírnou loď, abyste se poté přemístili na planetu LV-426, kde se porozhlédnete po zdejší základně, v níž poznáte spoustu míst z filmové ságy. Level design je čistě lineární, prakticky nemáte kam zabloudit. Jeho velkou nevýhodou je, že ačkoliv je v něm vidět, že se vývojáři snažili navodit filmové prostředí, dost se opakuje, takže neustále chodíte stejně vypadajícími chodbami bez větších inovací. Daleko horší je ale náplň jednotlivých levelů, ve kterých prakticky jen střílíte z děr vylézající potvory, plníte nezajímavé úkoly, a takto se to táhne až do úplného závěru. Náplň hry je celkem problém, protože nemotivuje pokračovat, a po několik málo minutách začne nudit. Jediná změna přijde zhruba v páté kapitole, kde se musíte potichu plížit mezi slepými vetřelci, kteří když vás zmerčí, rádi vybouchnou. Sice jisté oživení hratelnosti, ale také jedno velké WTF. Co tohle má společného s licencí? Vývojáři zřejmě chtěli, abyste hru procházeli vícekrát, což se asi po prvním dohrání nestane. Každopádně můžete po levelech sbírat bonusové nahrávky, psí známky či vzácné zbraně, čímž se délka hraní protáhne. Je ale otázkou, jestli tohle bude někoho zajímat. Během hraní zlikvidujete stovky vesmírných potvor. Vývojáři si připravili jejich několik druhů, takže potkáte nejen klasické vojáky vetřelců, kteří vynikají spíše svoji hbitostí, ale že by představovali výrazné nebezpečí, pokud tedy nejsou ve skupinkách, to se říci nedá. Daleko zákeřnější je druh plivající kyselinu, který když je dobře podporován ostatními druhy, dokáže slušně zatopit. Samozřejmostí tu jsou Facehuggeři. Když na ně narazíte, představují celkem problém, protože jsou špatně vidět, navíc jsou i rychlí, takže je není zase tak lehké sejmout. Kromě těchto skupinek neřádů tu jsou i silnější bossové. Ti představují asi to nejlepší, co hra nabízí, a vlastně se starají alespoň o okamžiky, které znáte z filmů. Ano, ani obávaná královna vetřelců zde nechybí. Kromě ohavné mimozemské havěti budete během hraní likvidovat i stovky vojáků, kteří vám budou chtít překazit vaše snažení. Přestřelky s nimi jsou naprosto standardní, v ničem nepřekvapí, možná jen v umělé inteligenci, která je naprosto tragická. Nekryjí se, nepodporují v boji, jen tupě stojí a zírají, dokud nekoupí kulku. Asi si berou inspiraci z vašich AI kolegů na bojišti, kteří rovněž jen jdou a střílejí, někdy jen tupě do zdi, jako obrněný tank. Na rozdíl od nich jsou ale smrtelní. U vetřelců čekáte, že se na vás pohrnou jako v Serious Samovi, ale u lidských nepřátel je toto chování přinejmenším podezřelé. Souboje s lidskými nepřáteli se navíc do celého univerza moc nehodí. Rozhodnutí udělat z Aliens: Colonial Marines další klon Call of Duty nejde pochopit. Protože nepřátel je hojné množství, nabíhají ze všech stran v několika vlnách, musíte k tomu mít velký arzenál zbraní, a ten opravdu máte. Kromě klasické pulzní pušky vám projdou rukama brokovnice, další samopaly, plamenomet či dokonce seberete na pár vteřin raketomet. Střelba ze zbraní je čistě arkádová, takže na nějaké to kopání zapomeňte. Abyste byli nějak motivováni v hraní, můžete si za levelování postavy či plnění vedlejších výzev vylepšovat jednotlivé zbraně, spíše kosmeticky, protože na samotnou funkčnost upgrady moc vliv nemají. Levelování je spíše tak nutné pro multiplayerovou část, která je s tou pro jednoho hráče propojena. Ve dvou nebo čtyřech se to lépe táhne
Protože se z Aliens: Colonial Marines vyklubala jen normální kooperativní akce, asi nemusím psát, v jakém režimu si ji nejvíce užijete. Ano, na umělou inteligenci kolegů se dá spolehnout v boji, většinu toho postřílí za vás, ale pokud potřebujete krýt nebo pomoci s plněním úkolu, na to už je krátká. Nejlepší je tak si přizvat živého kamaráda nebo kamarády. Hrát můžete buď na rozdělené obrazovce ve dvou, nebo ve čtyřech skrze Playstation Network a Xbox LIVE. Kooperace není u Aliens: Colonial Marines špatná, vlastně se jedná o celkem slušnou zábavu na jedno zahrání. Je ale až moc okaté, že se vývojáři snažili vytvořit jakousi vesmírnou kopii populárního Left 4 Dead, ale zůstali někdy na půli cesty. Hra více hráčů
Kromě singleplayerové nebo kooperativní kampaně je tu přítomen i klasický multiplayer až pro dvanáct hráčů, v němž si to rozdávají proti sobě mariňáci ze speciální jednotky, no a na druhé straně jsou poté samozřejmě Vetřelci. Multiplayerový režim asi v ničem nepřekvapí, protože je postaven na jednodušším Call of Duty systému, kdy za nahrané body a levely si odemykáte lepší vybavení, vzhled a upgrady pro své zbraně. Upravovat si můžete nejen vojáka, ale i Aliena, s nímž se poté dáte do boje. Jako ve hře pro jednoho, jich tu je několik druhů. Zajímavostí je, že levelujete každou rasu zvlášť. Vojáky si nalevelujete z části díky kampani pro jednoho, to u Vetřelce začínáte pěkně od nuly, čímž se protáhne čas, abyste si vše odemkli. K dispozici tu máte jen čtyři herní režimy, čímž vývojáři jasně dávají vědět, že se můžeme těšit na dodatečné DLC balíčky. Jako první je tu Team Deathmatch, který asi nemusím dlouze představovat, vyhrává ten tým, který nahromadí co nejvíce killů/bodů v časovém limitu. Extermination je opět týmový režim, tentokrát zaměřen na plnění úkolu – mariňáci musí zničit vetřelčí vejce, vetřelci je zase musí ubránit. Asi nejhranější režim, a dá se říci i nejkvalitnější, vyžadující alespoň nějakou taktickou spolupráci týmu. Třetí režim Survivol je tu poté jen čistě o přežití. Zatímco jako Vetřelec se po smrti respawnujete po několika vteřinách, pokud jste zasazen jako voják, musíte počkat na pomoc parťáka v týmu, aby vás zvedl. Léčení je zde naštěstí rychlé, což pomáhá vysokému tempu. Posledním režimem je Escape, v němž bojují v módu 4 vs 4 vojáci proti vetřelcům. Zatímco vojáci musí přežít a dostat se do vždy vytyčeného cíle, vetřelci jim v tomto snažení musí pochopitelně zabránit. Stejně jako u předchozího režimu, mariňáci si v případě zranění musí pomáhat, vetřelci se vždy respawnují. Musím říci, že tento režim jsem si celkem oblíbil, protože má vysoké tempo a je napínavý do poslední chvíle. Map je tu celkem devět, pět společných map mají první dva zmíněné režimy, další dva poté mají svoje vlastní. Mapy jsou spíše střední, zasazené do prostředí stanic na planetě LV-426. Jejich design se celkem pro multiplayer hodí, dávají i prostor k větší spolupráci. Potěší i nejrůznější zkratky a průlezy pro Vetřelce, které nejen zkracují průchod levelem, abyste se dostali ke své kořisti, ale také se zde dá dobře schovat. Celkově je multiplayer u Aliens: Colonial Marines zábavný, hlavně pokud se sejde parta hráčů, která chce spolu spolupracovat. Rozhodně u multiplayeru překvapí i dobrá vyváženost obou stran, které mají svoje klady i zápory, ale ani jedna není vyloženě ve výhodě. Rozhodně se dá v režimu více hráčů nahrát několik hodin, ale na dlouhodobější záležitost bych to také neviděl. Každopádně u multiplayeru jsem se bavil více jak u singleplayerové/kooperativní kampaně, proto jsem se nakonec rozhodl pro lepší zvažovanou známku. Grafika, hudba a bugy
Gearbox vytvářel Aliens: Colonial Marines několik let. To se bohužel podepsalo na vizuální přitažlivosti. Ačkoliv hra využívá Unreal 3 engine, na kterém se pořád dokážou udělat pěkné hry, není to tento případ. Modely postav jsou přímo k smíchu, vlastně k pláči, nepomáhají jim archaické pohyby, a ani prostředí nepřekypuje zrovna detaily, navíc hru dost trápí pomalu načítající se textury. Ano, několik pěkných scenérií se objeví, třeba vybuchující vesmírná loď, to je pokoukání, ale jinak je to jen a jen průměr. Alespoň framerate se po většinu hry drží, ale i ten občas zahapruje. Daleko větším problémem je častý tearing, což rozhodně není v pořádku. Daleko lepší je hudební doprovod. Poznáte tu několik melodií z filmové série, novinky tu ale nehledejte. Docela je překvapením, že bídně na tom jsou zvuky, které se měly starat o atmosféru. Gearbox by si měl zahrát třetí Dead Space, aby slyšel, jak má vypadat u podobné hry vynikající ozvučení. Vše poté korunuje nevýrazný dabing, řekl bych dokonce podprůměrný dabing. Protože byl Aliens: Colonial Marines ve vývoji několik let, asi byste čekali, že bude úplně bezchybný a na bugy zde nenarazíte, zvláště pokud se jedná o lineární střílečku. Bůgů je tu ale celkem dost, spíše těch menších, kdy se třeba nepřátelé zaseknou za nějakou překážkou, dokonce i kolegové občas narazili do zdi, takže nemohli pokračovat. Ti se naštěstí vždy respawnou/teleportují na místo dalšího checkpointu, takže to nepředstavuje velký problém. Spíše se nad situací usmějete. Poté tu ale pobíhají nesmrtelní vetřelci, takže pomůže jen restart, také jistě zamrzí nejrůznější grafické nedodělky a chyby, které se během hry objeví. Třešničkou na dortu jsou poté zasekávající se zvuky. Pro fanoušky filmové ságy byl Aliens: Colonial Marines jednou z nejočekávanějších her tohoto roku. Vývojáři navíc slibovali po všech stánkách skvělý herní zážitek, který bude obohacovat už tak obrovské univerzum – jde o film, který jsme si chtěli zahrát. Nakonec jsme se bohužel dočkali jen průměrné kooperativní akce na jedno odpoledne. Nic více od ní čekat ale nemůžete. Po tolika letech vývoje to je jistě zklamáním.
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama













Komentáře (63)
u hry jsem se taky skvele bavil, necekal jsem opet nic uzasnyho, podle recenzi jsem cekal blbost, a byl jsem mile prekvapenej, a uplne nejvic se mi libil level s tou obrovskou lodi stvoritelu, cela hra mela skvelou atmosferu, par chybek se naslo, ale za to cely jaky to je mne to bavilo vic a vic, doporucuju, jeste bych chtel zkusit multiplayer, ale to se tezko lidi schazi... vyborna hra, oblibena
Nie je to až tak zlé... Je to troška akčnejšie, hra mi pripomínala Alien Trilogy...
Tak procházka po sulacu byla hardcore ale hadleys hope to je extremni narez.Ty laborky,velin nebo turret se 4 nabojema.Jako bych tady uz jednou byl
Ta hra je fakt hustá.Mě to připomíná alien trilogy.
Tohle byla nejhorší ubulená limonáda, jakou jsem kdy musel přetrpět. Dokonce to urazilo i mou zadnici, jež se oprudila, neboť chudinka moje malá dřepěla u tak děsného puberťáckého škváru!
A teď vážně. Po koupi verze na PS3 došlo k velkému zklamání z mé strany ohledně této hry. Nadšení Opadlo hned ze startu kdy jsem byl vržen do nic neříkajícího příběhu s ještě horším toturiálem. Když pominu že hra je vcelku tmavá a často jsem se dostal do situace kdy se točím dokola a bezhlavě střílím ( což byly asi ty nejlepší zážitky :) ) Dostává se hra do situace kdy jdete rovno a kosíte Alieny ve velmi zastaralé grafice ( která se hodí spíš na PS2 než na PS3) s velmi mizernou UI (skript za skriptem) a nespočtem bugů (né jednou se mi stalo že jsem došel před konec levelu a parťák se mi zasekl ve dveřích a musel jsem level opakovat) Upřímně jsem čekal od GEarBoxu MNOHEM víc.
Duke Nukem měl stejné hodnocení a ten se GEarboxu Povedl, ale tohle je tak za 3Eura. Velké zklamání na to jak dlouho hru vyvíjeli a jakou měla před vydáním reklamu (když ptáčka lapají dobře mu zpívají) za mě má hra tak 2/10 to jsem ty peníze mohl rovnou hodit do kanálu.
Aliens: Colonial Marines, se stala nejprodávanější hrou ve Velké Británii za minulý týden, podle údajů GfK Chart-Track se prodává vážně skvěle, dokonce schramstla jedno prvenství. Při své premiéře si hru zatím v Anglii koupilo nejvíce lidí nejlepší launch titul letošního roku.[s6][s7] v Británii se zatím žádná hra při své premiéře za letošní rok lépe neprodávala, dokonce ani Dead Space 3
Aliens mam dohrano na normal a jedu ted na nejtezsi a jestli to nekoho zajima tak si me vyslechne[s14]
Jak jsem psal,pokud mate domaci kino a nejlepe velkou tv...uzijete si kralovsky.Poskytne vam silny filmovy a napinavy horror zazitek...plny supr ozvuceni,vsechny zname zvuky a stale pritomnou orchestralni hudbu.Na nejtezsi to je jeste vic zabavnejsi..nemate zamerovac na zbrani,nevidite kolik vam zbyva naboju,zivota,pancire:) .Je to tak 50na 50...akce a opatrne ,pomale chozeni uzkymi chodbami,spolehate se jen na radar...ktery casto vytahujete,sveho partaka...obcas,a sve zbrane,ktere muzete mit max 2..jako na rychlou vymenu ale vetsina z nich ma sekundarni rezim
Hra mi prisla dost dlouha,cely weekend a ted sem to dohral..samozrejme ze nesedim u toho 20h denne....podruhe to bude jiste rychlejsi.Za tu celkovou atmosferu na1ku,plus neskutecne navykovou hratelnost..mp ani coop sem jeste nezkusil,bych dal klidne 10ku,ucel splnila...bozska zabava a nevidim tam zadne nedostatky
Recenze nedopadly dobre,kazdy si ji hodnoti podle sebe...ikdyz hodne zahranicnich webu ty cisla jen zkopiruji.U tehle hry se srthnul hon na carodejnici....a to z duse nesnasim,za sebe muzu rict ze nepravem.
Myslim ze tady prichazi do hry(recenze) i chyba lidskeho faktoru a to,ze i podvedome tomu daji slabsi hodnoceni jen kvuli tomu,ze to ma slabsi GRAFIKU... a pak uz neresi jestli to ma bugy,hratelnost a tak dal...takovy Skryrim mel bugu habadej a kolik dostal,9ku?(pc ACMarines ma min.bugu a to sem se jen nadtim pousmal)Grafika Ps3 Skyrim je mozna lepsi a jedna se o velky svet narozdil od tunelu ACM....ale to ma kvuli tomu dostat vetsi hodnoceni a slova chvaly?Me zas ta hra absolutne nebavila...postrada zabavu.
Chci tim rict i to,ze nebyt tak nadherne grafiky u tech nekterych opevovanych AAA her ..a melo by to vizual"kvalitu" ACM....hodnotili by ti recenzenti stejnou znamkou tyhle hry jako ACM ..a taky by prisli na to,ze to je jen pozlatko a ma to stejnou oldschool hratelnost jako ACM
Na grafiku si nestezuji u ACM..na pc to je v pohode,peace a udelejte si radsi nazor svuj....no,pak uz to zalezi jen na vas,jestli si hru nechate utect, nebo po zahrani budete prskat siru :)
Za me...jsem spokojen[s16]
Taky jsem si vzal z toho ponauceni..ikdyz tohle sem vedel uz davno ale ted sem se v tom jeste vic ujistil,a to......ze je treba si hru skutecne zahrat,demo pomuze ale ani tohle neni stopro jisty..nejradsi plnou a pak hodnotit,no a na grafiku a dalsi mensi nedostaky nehledet....dulezita je osobni zkusenost a jestli se u hry bavite,ale to vite
Tak zatím hraju mulťák s musím říct bomba![s1]
pánové FreeGoro a karloslav to vystihli přesně! Jinak dal bych ruku do ohně za to, že kdyby konzolová verze dopadla stejně jak na PC (tzn. no tearing, konst. fps) tak by se na ni dívalo úplně jinak... Mám dohráno a jsem spokojen.
S tou obtížností je to fakt! Schválně si zkuste těžší obtížnost a pak se můžeme bavit o nejaké tuposti nepřátel[s1]
P.S. Sega potvrdila vydání Wii U verze nejpozději do konce března, tak snad dopadne lépe než ostatní
Jinak zdejsi recenzent hral hru asi na kinder obtiznost, pac vsicni vojaci co jsem ve hre potkal tak se kryli co to slo...( hrano na normal obtiznost )
Joo a neni nad to kdyz se otocite a za vami shrbeny Vetrelec a jak se pomalu narovnava, sice otazka 1,5 vteriny, ale me to prislo jak minuta, proste jak z fillmu.
Prave hram tuto hru a je v pohode.Niektore recenzie niesu pravdive ako sundavali tuto hru.Mali pravdu len vtom,že alieni su tupy.lenže mne to nevadi aspnon si s chuťi zastrielam a nemam tak nervy zo samotnej hry ale len relax[s6]
Aliens: Colonial Marines je nervy drasajici filmovy zazitek,jako strilecka skvela,stejne tak i pro fanouska to je super,nema to chybu,jsem nadmiru spokojeny...porad se bojite o zivot,caste pouzivani radaru,vylepsovani zbrani,vsechny zbrane z filmu,nechapu recenze ale ta hra je superhorror,tesim se na wiiu verzi na konec brezna,snad vyjde
Opravdu kaslete na recenze,je to oldschool hratelnost ale je zatracene dobra,napinave prochazeni s radarem v ruce ,neustale ohlizeni odkud vylezou,hudba a zvuky prvotridni,nechce se me to popisovat,jdu radsi hrat...proste je po vsech strankach super [s7]
Další příklad proč nevěřím recenzím. Jsem velký fanoušek Alienů, proto jsem do hry vkladál velké naděje. Hru jsem měl dlouhou předobjednanou a recenzi jsem nečetl aby mi hned nebrala iluze [s6]
Hru jsem před chvíli dohrál a jsem rád, že hra vyšla i když je jaká je. Příběh lehce céčkovitý, ale i tak povedený a hlavně překvapivý. Většinou hutná atmosféra, podpořená skvělím soundtrackem ( hodně podobný Vetřelcům ), pípáním radaru a klasickým prskáním pulzní pušky. Lokace známé z Vetřelců jsou designovány se vší láskou, až mi občas naskočila husina [s6] Hru jsem jsem skoro celou odehrál se sluchátky a doporučuji.
Grafika není žádná pastva pro oči a třeba Bishop vypadá jak kdyby ho teď někdo uplácal z vosku :( Ale jinak vizuál celkem dobrý, hlavně když má být tma tak je TMA.
Nejvíc mě však vytáčelo nepochopitelně dlouhé otvírání každých dveří a hnus byl souboj s velkým Vetřelcem v nakladači.
FreeGoro: Na Wii U je preci vsechno lepsi, pokud tedy zrovna nejaky zapadni vyvojari neplanujou cilene znicit Nintendo a schvalne delaji hry horsi, kdyz prece na tom starym HW to musi bezet lip nez na soucasnym high-end pocitaci, to da snad rozum ne?!?[s6]
Kurňa a to mám limitku...:D
Hmmm... tak to je po Dukeovi druhá sračka, která se označuje jako old school[s6]
sega chcipne do roka a do dne [s6] takovy mrdky tu vyda misto lokalizaci zavedenych znacek [s13]
Musím říci, že po přečtení recenzí pravděpodobně většina konzolistů se této hře vyhne velkým obloukem a nebude si brát servítky, aniž by tu hru vůbec hrála, což je zatraceně škoda. Hraju druhým dnem PC verzi a opravdu, ta hra není vůbec špatná, právě naopak. Jistě čekalo se víc, ale je to prostě old school jak se patří. Graficky sice z toho huba na zem nespadne, ale vypadá to slušně, navíc ve Full HD, 60fps, AA a bez tearingu je to dost znát. Myslím si, že min. PC verze si hodnocení 5/10 nezaslouží.
P.S. kdyby byl ve verzi pro Wii U off-screen mod a hodili tam v-synch, možná bych o koupi i přemýšlel
No jo,co na to říct...Musím uznat,že se to na první pohled jeví dost jako takové vesmírné CoD. Problém je totiž v tom,že po většinu času hrajete po boku dalších marináků,což logicky znamená více vetřelců,více střílení méně hororové atmosféry.Jinak v grafice bych neviděl takový problém,vypadá to dobře. Délka hry cca 7 hodin,no dejme tomu. Ale musím se smát,nedavno jsem četl recenzi nějaké hry z roku 2001 jejíž hrací doba byla okolo 12 hodin a recenzent to označil za podprůměr, ideální v té době bylo tak 20 a dnes?HA :-)
Speedyredy: To si nemyslím, alien roztrhá na blízko i predátora. Člověk by při blízkém setkání neměl mít vůbec šanci se sním přetlačovat. Vždyt unese i 100 kg marináka jen na ocasu když ho probodne.
Stejně jsou ti Alieni takový na hovno..všichni dělají to stejný-stačí chvilku počkat až si stoupne na zadní, nasolit ho z brokovnice a je klid..a to to se radši nebudu rozčilovat když tam nalítnou ty vemena v bílích kombinézách-to teda klobouk dolů..
Gordar: Alien byl jistá hrozba v prvním vetřelci, kde Xenomorph likvidoval neozbrojené vědce/astronauty jednoho po druhém samostatně. S vyzbrojeným, „opancéřovaným“ vojákem si myslím sílu měřit již může. Mělo by ale být zohledněno poškození vetřelců. Nepostřelený xenomorph je rychlý, hbitý a více nebezpečný. Pokavaď z nich chceš mít v této hře strach, vol nejnáročnější obtížnost :-)
Já pořád nechápu jak si to může marinák s alienem rozdávat na blízko, což sem viděl, že se děje skoro pořád. To je tak DUMB ! V původním AvP, když se k vám alien dostal na blízko tak váz rozsápal na sračky.. protože je to kurva ALIEN !!! Tady alieni nejsou žádná hrozba, ta hra je už jen díky tomuhle zoufale ubohá. Chtěl bych si promluvit s někým kdo tohle designoval...
[s13]
ALIEN TRILOGY bylo možná v něčem i lepší..hru jsem rozehrál ale stejně to fakt smrdí tím že se to moc nepovedlo,osobně teda nechápu proč hra na které se dělá tolik let,je tak průměrná[s14]jako ono to neurazí ale taky to néni žádné zázrak.Dohraju to,ale asi jen proto že tohle téma nemá konkurenci.
pro mě povinnost, ale jsem z recenze velmi zklamán , spíše tedy ze samotné hry, stísněné prostory, strach na každém kroku, paranoia, temnota, to vše by hře slušelo . Vlny nepřátel by se daly zkousnoust v jedné či ve dvou kapitolách , ale celá hra ? [s13]. Tak dlouho jsme čekali a všechno špatně. Troufne si a udělá někdo konečně pořádnou hru na nové konzole ? zase čekání [s13]
Ted uz to muze zachranit pouze wiiju verze :D Bude lepsi?
Velká škoda co jiného k tomu říct,tolik let čekání a teť tohle,sice jsem hru ještě nehrál ale tolik negativních recenzí mě vážně překvapilo,bohužel asi nelžou.
Koupim až to zlevní s úcty filmům a R.H.Gigerovi,jeho tvorbu miluji...
Stereo jsou to svine zmlsaný[s6]
Vy máte ale zmlsany jazyčky. Koukal jsem na gameplay ze hry a vypadá to dobře. Ale jen kritizujte aspoň mi brzo spadne cena :D