Konzolista.cz

GC09 - Dante´s Inferno prezentace

previewstředa 26. srpna 2009Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: GC09 - Dante´s Inferno prezentace
Dante´s Inferno je mnohými označován za lacinou kopii úspěšné série God of War. Proto jsme na Gamescomu neváhali a vydali se do stánku EA, kde se Dante´s Inferno prezentoval. Překvapení přišlo hned zkraje, kdy nám byla nabídnuta možnost si hru osobně zahrát, čímž jsme pochopitelně nepohrdli a dali se do hraní, přičemž nám celou dobu byl přítomen i producent hry, který nám řekl různé poznatky během hraní a dohlížel na to, abychom se nikde nezasekli a věděli, kam máme jít.
Celá hratelná ukázka začínala na jakési plošince, ke které byla připevněna obří hlava. Ihned se na nás začali hrnout menší i větší protivníci, které hlavní hrdina Dante rozsekával pomalu velkou kosou. Ovládání nás nijak nepřekvapilo. Čtverečkem jsme dělali klasická komba a trojúhelníčkem jsme dělali už o něco silnější komba. Důležité bylo je střídat, protože nepřátelé se dokážou skvěle krýt. Kolečkem jsme poté mohli střílet po nepřátelích jakési šípy. Na základní nepřátele stačí pár švihů, ale na ty silnější se už musíte pořádně ohánět, přičemž vám hra po jejich zranění nabídne, jestli je chcete dodělat nějakým tím efektivním kombem. Stačí je tak chytit pomocí R2 a poté jim mačkáním tlačítek useknout efektivně hlavu. V brutalitě si Dante´s Inferno určitě v ničem nezadá s God of War 3, protože krve je tu opravdu spousta. Po zlikvidování hrstky nepřátel jsme byli svědky, jak se k nám dostal obr. Stačilo, aby nás jednou uhodil a následoval konec hry. Naštěstí se hra hodně ukládá, takže by se nemělo stávat, že budeme opakovat větší část znova. Většinou se sama hra uloží před těžkou pasáží, nebo po posekání nějaké skupinky nepřátel. Začali jsme tedy znovu u obra, kde stačilo pár švihů a objevilo se tlačítko R2. Po jeho stisknutí Dante na obra vyskočil a měl nad ním plnou kontrolu. Mohli jsme tak likvidovat protivníky klasickými údery a komby, ale pokud se dostali nepřátelé blízko, mohli jsme použít obrovu největší přednost, kterou byl ohnivý plamen šlehající z jeho úst. Ten dokázal během chvíle uškvařit nejednoho protivníka. Po zničení velké hlavy následovaly pasáže, ve kterých jsme šplhali na bortící se věž, abychom se postavili králi Minosovi. Král Minos je jedním z prvních bossů hry a souboj s ním byla jedna velká paráda. Neustále kolem sebe mlátil, ze země vyrůstaly ostny a přibíhaly i skupinky nepřátel. Pokud jste tohle vše přežili, došlo na tlačítkovou minihru, po které se nám ukázalo jeho břicho. Po několika pokusech král lehnul na zem a my se chopili jeho jazyku, který jsme přibouchli na ostnaté kolo a pomocí kolečka jsme si ho krásně přitáhli a úplně mu zdevastovali hlavu ostny na kole. Krev začala ihned stříkat všude kolem a můžeme říci, že jsme něco takového v jiných hrách ještě neviděli. Protože jsme měli na hru trochu více času i díky přítomnosti EA Czech, za což děkujeme, mohli jsme si vyzkoušet i pasáž u řeky, kdy jsme bojovali na plošince, která plula po vodě. Nechyběli ani létající nepřátelé, které si Dante mohl přitahovat svou sekyrou na zem a poté je jedním švihem poslat z tohoto světa zpět do pekla. Kromě přitahování jsme je mohli také likvidovat pěkně ve vzduchu. Stačilo vyskočit a ve vzduchu jim ukázat pár pěkně mířených komb. Ve hře rovněž nechybí ani umučené duše, u kterých máme možnost se rozhodnout, co s nimi provedeme. Můžeme je buď dosti krvavým způsobem zabít, ale rovněž jejich duši osvobodit. Bohužel nám nějak uniklo, jestli má záchrana na něco vliv v pozdějších částech hry. Protože zhruba 20 minut, kdy jsme Dante´s Inferno hráli, uběhlo hodně rychle, museli jsme se přeci jen hry vzdát a místnost opustit. Opouštěli jsme ji ale plní skvělých pocitů z této hry. Dante´s Inferno na nás zapůsobil možná nejvíce ze všech těch prezentovaných her, které jsme na Gamescomu viděli, a pokud bychom měli říci jedno velké herní překvapení, byl by to právě tento kus. Sice se nejedná o originální hru, ani po grafické stránce možná není tak skvělá jako hypovaný God of War 3, ale svým pojetím a zpracováním může známé sérii od Sony pořádně zatopit. Nyní už jen vyčkat do poloviny února příštího roku, kdy se Dante´s Inferno dostane na pulty obchodů. Těšíme se moc.
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

GC09 - Dante´s Inferno prezentace
GC09 - Dante´s Inferno prezentace
GC09 - Dante´s Inferno prezentace
GC09 - Dante´s Inferno prezentace
GC09 - Dante´s Inferno prezentace
GC09 - Dante´s Inferno prezentace
GC09 - Dante´s Inferno prezentace
GC09 - Dante´s Inferno prezentace
GC09 - Dante´s Inferno prezentace

Komentáře (5)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
manicek

Tak na tuhle hru jsem hodne zvedavej. Podle videi to bude narez. Napriklad tohle link :-). K tomu neni co dodat.

Laserdance65
Laserdance65 #y so srs ?
👍1

no nevim nevim jestli si dante představoval peklo jako GoW :D

jaccobino
jaccobino #ReBorn
👍1

Bomba, tuhl hru sleduju už od začátku, nádhera [s7] [s7]

dEvilPS3
dEvilPS3 #G4M3R
👍1

taky jsem na ni zvedav, neberu ji jako konkurenci GoW, beru ji jako dalsi hru ala GoW ;)

antivirus
antivirus #KNIHOMOL
👍1

To je skvěle na novych serii že se od toho moc nečeka a pak to překvapí,a když jsem vyděl videa vypada to super a řekněte mi v jake hře bude tak dobře zpracovane peklo nebo v jake hře bylo? podle mně v žadne a to se mi liby na prostředi v teto hře...,a problem God of War 3 bude v překvapovani je to už zaběhla serie tak se od toho čeka vic než podle mně mužu God of War 3 dat jak u každe velke hry pro mně osobně je God of War 3 nejvic očekavana hra tak sem zvědavy s čim přide novym. V God of War 2 to bylo třeba letani na Pegasovi,bylo to mnohel velkoleplejši než 1 myslim v prostoru jak to vypadalo ale neřikam že byla 2 lepši ale že mněla prostě všeho vic a bojim se že od God of War 2 toho už vic nejde prostě dat ale doufam že se mylim a ukažou nam proč God of War je kral.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články