Zveřejněn plán pro nový obsah hry Kingdom Come: Deliverance


Tvoje reakce na článek
Galerie





































recenze
Sleep Awake
novinka
Final Fantasy VII Remake Intergrade vypadá i běží dobře na konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
fórum
Think before you sleep
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
novinka
Nový trailer na Dragon Quest VII Reimagined představuje svět, příběh i hádanky
novinka
Akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dnes dostává slíbený velký update Stories Untold
Komentáře (38)
Na DLC se těším, jen kdyby se povedlo odstranit, nekteré technické problémy...
PS3Fanboy I když s tebou souhlasim, když jde o pointu, myslim, že by se to obešlo i bez zbytečnýho urážení, jinak nejsi o moc lepší... Můj názor :) Přišlo mi, že Repi si z toho akorát dělal prdel. Pokud vim, Morrowind byla 1. hra s tak rozsáhlým otevřeným světem, kam se dalo jít kamkoliv a dělat... dost věcí. Oblivion byl naopak svýho času revoluční graficky i po technický stránce, a krom jinýho, to byla 1. hra, co zpopularizovala Fast Travel... Ale jo, Skyrim byl po technický a vizuální stránce tak trochu krok zpátky. Jenže mám za to, že to bylo tim, že na Oblivion to na PC chtělo tenkrát dělo (můj 1. upgrade PC) a naopak, u Skyrimu jim šlo asi zas o to, aby si to mohl zahrát každej, protože snad použili upravenej engine Oblivionu, kterej už BYL zastaralej, páč Oblivion 2006 a Skyrim 2011 (a to až konec roku). Těžko říct, nejsem vývojař, ale mám za to, že Bethesda stejně vždycky upřednostnovala PC... Za mě byl Oblivion stejně lepší příběhově a úkolově. No, nic to nemění na tom, že Bethesda je pro bugy notorická, ale zároven nikdy nevydali špatnou hru, a to by mělo bejt hlavní, dokud se tu bavíme o hrách, no ne? :)
PS3Fanboy: ty bláho, mluvíš na Repiho a přitom sejmeš i ostatní.
Já jsem těch 100+ taky četl a i jsem tu Vávrovu hru hrál a i dohrál. Ale občas si přitom hraní na těch 100+ nešlo nevzpomenout. I přesto, že to, jak říkáš, dopadlo lépe.
RepiCZ: Nejspíše si ten článek nepochopil. Jsi konzolista takže chápu, že tvoje mentální schopnosti nejsou moc velké, ale Vavra chtěl v článku 100+ proč nesnáším skyrim poukázat na to, že studio které dělá hry 20 let (Bethesda) nedokáže udělat nazabugovanou a technicky nezastaralou hru.
Kingdom Come: Deliverance dělalo nové india studio s převážně složeného z nováčků a výsledek je přesně 1000x lepší něž většina her od Bethesda, která má zkušený tým, peníze a přes 20 let praxe.
paradni zprava,kde si to muzu predplatit?
PS:bez tech bugu by to nebylo ono a je to famozni hra
Stale plne bugu? uz jsem, nekdy minuly tyden premyslel ze bych se podival do pre owned sekce...
Kindome Come je velmi dobrá hra. Jenom měla jednu zásadní chybu. Kdyby neměla tak strašné technické problémy, dohrál bych ji. Ale když obraz ve městech jede skoro jak kdybych si přehrával fotky... Tak se kní třeba s DLC vrátím. Vypadají slibně a snad to recenze potvrdí.
No, rozhodně počkám na recenze, hru už jsem ostatně stejně prodal. Pokud do nich půjdu, tak jedině po kladných recenzích a najednou. Zatím sice nic nevíme, ale nemyslím si, že by to měli být velká rozšíření...
Osobne sa do príbehových DLC pustím až keď budú vonku všetky štyri. Ozaj nemám chuť sa každého švrť roka dostávať do ovládania. A pevne dúfam, že sa pri hraní už nevráti ten strach, kedy tá hra znova padne...
Ale ta zenska dlc bude az po Novem roce.
Fakt to tam chybí... Na druhou stranu je to zas ale jasně viditelný na obrázku pod článkem
Kachlo ešte zabudol napísať o príbehovom DLC za ženu "A Woman’s Lot", ktoré bude zdarma pre KS backerov. Aby nebolo, keď to bol jeden zo stretch goalov.. .
Asura No, s tim Horizonem vim, že vyšlo updatů hodně (stačí se podívat do historie aktualizací) a bugy tam teda právě proto byly, nebylo jich zrovna málo a na nějaký se tam dá pořád narazit... Vim od sestry, která to rozehrála taky až letos v únoru, že na plně aktualizovaný verzi tam narazila na to, že pod ní zmizel "kůn", rozmazaný textury na poušti, jednou jí to spadlo (prej přišla o nějaký 3 hodiny, ale naštěstí jsou tam i častý autosavy), atd... Nic hroznýho, ale jde mi o pointu :) On je taky rozdíl dělat hru pro jedinou platformu a pro 3, že jo Prostě dokonalá hra neexistuje, ale jen kvůli bugům to z ní ani nemusí dělat špatnou... Třeba jeden příklad za všechny, cokoliv od Bethesdy.
Roberto, to je trošku něco jiného, otevřený konec, který si můžeš sám intepretovat je něco jiného, když je hra useknutá jako tady.
Zase neprehanejte! Ja hru dohral a zase tak zabugovana nebyla. Mel jsem za 100h cca tri bugy diky kterym jsem nemohl pokracovat, ale nic, co by nevyresil load. Jediny co jsem nemohl po dohrani hry udelat byly Q mistra lovciho a to bych v navaznosti na pribeh vylozene nepovazoval za bug.:-)
Hele se zaklínačem souhlasím, ten byl zabugovanej i když na KDC to nemá ale říct to o Horizonu chce odvahu. V tomhle ohledu by se od GG mohli ostatní učit, ta hra měla Day patch okolo 150mb jestli si pamatuju a běžela jak po másle od dne vydání. Ale to, že zabugovaný jsou i jiný hry, stále není omluva.
Petr petr25. Ale otevreny konec, ne?
Já osobně jsem to zatim akorát rozehrál, páč toho ted hraju hodně a můj největší rest ještě z minulýho roku je Horizon, kterej mám už přes rok, ale snažim se hry prostě dohrávat postupně, a hlavně, podle jejich rozsáhlosti, což má hlavní podíl na časový náročnosti, že jo... Právě si taky radši počkám, až hru co nejvíc vyladěj, než se do toho pustim. Ted k těm broukům... Připomínám, že stejně jako ten Horizon, je i tohle jejich první počin v tomhle rozsahu, páč nejzabugovanější hry bejvaj, světe div se, open worldy, páč to není 10 hodinovej skriptfest typu COD, ale i TLOU nebo Uncharted (z čehož nemusim jen COD, jinak hry od ND mám v Top 10)... O čemž může vyprávět jak třeba Ubisoft, EA, tak třeba I CDPR a nejen mnou milovaný všechny 3 Zaklínačové, ze kterých dva díly ani nebyly open worldy (ne úplně) ;) Proto mi tu argumenty některých přídou krajně nefér z přesně tohohle principu... Zaklínač 3 se třeba vychytával minimálně rok, než vyšla GOTY verze a stejně tak pár much zůstalo dodnes a byly tam i game/quest breaking bugy... Horizon vim, že to měl obdobně, jenže to byla zas jejich 1. hra v otevřeným světě, stejně tak Zaklínač 3 1. pro CDPR a STEJNĚ tak i KCD. A to jen konstatuju, a to i v tom, že nikdo se zkrátka nezavděčí všem... Určitě je tu i plno takových, který hry hrajou hlavně pro příběh a gameplay :) Nic není dokonalý a určitě to tak vidí víc lidí...
GulaginCZ Já ti nevim, asi dobře vybírám, ale 99% her co hraji, má konec :)
A která má? Mizivé procento.
"Každopádně ještě letos vyjde rozšíření From the Ashes, uzavírající příběh Jindřicha."Ehm, ta hra nemá konec?
kdyby tak radeji udelali ten ceskej dabing o kterem se mluvilo
Proč by měl být Jindřichův příběh uzavřen až v dalším díle? Podle mě je to takhle lepší. Hodně hráčů si stěžovalo, že se jim to zdálo nedokončený, takže tady se jim dostane odpovědi Čekat do dalšího dílu by se nikomu asi moc nechtělo a hlavně tam můžou rozjet úplně jinou story s jinýma postavama Každopádně se na tohle všechno těšim.
vůbec nezpochybňuju nápad a styl hry. hltal jsem to od začátku a bojový systém je velice zajímavý. ale jak rychle mě to chytlo, tak rychle mě to znechutilo - narážímna žalostný stav hry... hra se prodává za plnou palbu, ale nehrál jsem žádnou betu v horším stavu než je KC:D. ta hra je proste hard-core na trpělivost, to souhlasím :D
Jimms1990 to se stává. Každému nesedne všechno :-)
Já tu hru mám rád i s bugama. Ale nedohrál jsem to. Jsem někde ve dvou třetinách a musel jsem si dát pauzu. Mi se na té hře líbí, jak je pokaždé jiná (jak jde quest zahrát pár lidem a jinému to tak vůbec nejde).
Hardcore rezim je tam uz od sameho zacatku preci. Kdo prosel hru bez ujmy na dusevnim zdravi (zvlaste pak pouze s prvnimi updaty) mel by dostat platinovou medaili a Vavra ho pak vlastorucne ukovanym skalickym mecem pasuje na rytire. Ale ted vazne, da se to prezit kdyz clovek chce a odmenou je mu pote opravdu nevsedni zazitek, a to myslim v dobrem. Take jsem predpokladal, ze Jindruv pribeh uvidime v dalsim velkolepem dile
Natěšenost velká. Už se nemůžu dočkat Jedna z nejlepšíh her téhle generace konzolí
Jimms: KCD učí hráče trpělivosti. Ne u každého se to povede.
Typicka ukazka ze hra neni pro kazdeho
to jsem tady jediný kdo je z té hry znechucený? :D včera jsem tomu po týdnu dal šanci, ale skončilo to vymazáním. nemám na to nervy...vyhozené peníze, zbytečný hype (asi proto, že je to CZ tvorba?)... ikdyby to opravili, nechci tu hru nikdy vidět .. :D