Závodní hra Assetto Corsa Competizione zřejmě míří na konzole
novinka•pondělí 24. února 2020•Martin Šmíd•

Zdroj: 505 Games

REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama



















novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
fórum
Gran Turismo 7
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Příští týden začne ve hře Diablo IV jedenáctá sezóna Season of Divine
Komentáře (76)
@Petr: ale to je dobrý. Teda ta helma.
@Kostej-cz: Taky jsem ho měl rád než jsem zkusil něco jiného :) :D. GTS přišlo v době, kdy mně už nemělo co nabídnout :). No já jsem v pohodě, jen jsem řekl svůj názor :D.
FP-King : Az prestanes predhazovat jaky je GTS shit , tak bude klid a covece ani si z tebe nebudem delat prdel ... Musis pochopit ze GT mame radi uz od prvniho dilu a GTS neni zadna ostuda jak ty furt uvadis ...
Jezdi si co chces treba Assetto a pohoda ne ... ? a na GT zapomen a mas klid ...
@Petr: jasně. A abych to doložil nějak, tady je z Dirtu "čistý" kokpit bez fičur, kdy je vidět ten digitál:link
a tady, pokud ho auto nemá:link
A kromě Španělska, kde nějaký kokot na jedné RZZ domrdal déšť, kde padaj sloupy místo vody, se takhle dá úplně v pohodě jezdit a je to úplný žrádlo. Navíc, neruší kokotiny. Tak mi trochu sere, že právě v GTS tohle nejde takhle vyselektovat pro ten online, no. A musí tam být buď vše, nebo nic. edit: A to mám jen blbou ledku, v případě, že někdo má už televizní cajk na vyšší úrovni, musí dneska vidět i z kokpitu v těch hrách i přecházejícího mravence.:-)
Já jezdím jen z pohledem z kokpitu u všeho. Tím nechci říct nic víc, jen to, že takhle to mám, poslední auta, která jsem jezdil z kamerou za autem bylo WRC Evolved.A jasně, že GTS je lepší z pohledu z kokpitu. Právě si kolikrát myslím(můj dojem), že právě ty negativní názory o GTS mnohdy pocházejí právě z jiných pohledů, především z toho za. Ono vůbec auta( myslím hry závody) v poslední době z toho pohledu ze zadu nijak nic moc. Takové nepřesvědčivé bych řekl.Na druhou stranu, hodně lidí se v kokpitu necítí, jasně, nejni to úplně přesně s tím periferním viděním jak v reálu a to právě možná vadí.Co se týče vypnutí těch věcí na obrazovce, vypnout jdou, bohužel jen úplně, takže i když třeba GT5 a GT6 jsem jinak nejezdil, tady v online , přeci jen nějaké ty údaje člověk potřebuje. Minimálně ty gumy, pokud se na ně jede, palivo a ten radar , protože vzhledem k tomu, že právě v kokpitu úplně ne u všech modelů člověk vidí do zrcátek a to i když pomocí tlačítka natočí hlavu, tak kolikrát vidí jen blbou opěrku a tím pádem nemá takový přehled a na trati by totálně překážel. A když jsou i závody založené na šetření paliva, tak potřebuje vidět i to přepínání. Ale jinak, z vypnutím všeho, díky čisté grafice, bylo žrádlo už i GT5/6, natož GTS a je fakt, že se tak i lepší jezdí, jakoby se to nějak zintenzivní. Nějaké ty závody online jsem takhle zkusil, ovšem bylo to dost v řiti bez těch nutných ukazatelů. Takže tady se to dá použít jen v singlu.Minimapka je zvěrstvo. Nemá to být nikde, co si jen trochu říká simulace. Okruh má člověk si pamatovat. To leda u hry, která má tak mizernou grafiku, že fakt člověk neví, která bije. Na tohle je výborný Dirt, tam si člověk může dát jen to, co potřebuje. Typicky, u některých aut není na palubce třeba ten digitální ukazatel zařazených stupňů, nebo je blbě čitelný nebo kravsky umístěný, tak si tam člověk frkne ten kruhový ze hry, ale jinak může mít "čisto".V PC byl výborný ten pohled z helmy. Ten byl super. A ano, taky mi přišel v PC ten pocit z auta takový drsnější, ale taky kolikrát člověk nevěděl, jak přesně mu mrdne.
Ten finálny pocit z jazdy docela dosť v GT vylepšuje pohľad z kokpitu. Ozvučenie tam je o dosť živšie, motor, prevodovka, gumy, všetko to znie ako z inej hry. Veľká škoda že iné pohľady to majú až tak zjednodušené a utlmene. Často tak vyšponovaní s kolegami po odjazdených FIA pretekoch krúžime práve v kokpitoch. VR je ešte trochou ďalej, tam je cítiť aj trochu iný jazdný model.
@johnyital: Tvoje vsuvka dává totiž větší smysl, než řeči typu "až najezdíš v onlinu to co my s Koštějem, tak pak mluv jak se ti to jezdí a jak jsi dobrej" :D. Názor si snad udělám i ze singlu, zkoušel jsem GT kvůli M3 e46 atd. Dále mně tam třeba chybí pořádné proměnlivé počasí, ale to i v Corse, tam snad není vůbec, až asi v Competizione. Jinak se na GT pěkně dívá. Další věc vytknu strašně moc věci na obrazovce bez možnosti vypnutí (kazí to jinak pěknou grafiku). Stačily by gumy, možná indikátor zařazené rychlosti včetně RPM a minimapka. Jezdili jsme s kámošem GT nějakou časovku jen tak a teda hned skočili do AC a úplně jiný zážitek. Nebylo to těžší, jen takové intenzivnější a víc mechanické, jakoby lepší pocit z toho že s něčím jedu, takové míň "virtuální". Ale každého věc jezděte cokoliv, když bude GT na PS5 cajk, beru ho :).
@FP-K1nG: v pohodě, já jen hodil vsuvku, tak celkem se dá souhlasit, že pokud někomu něco nějak vyhovuje, tak mu to prostě vyhovuje.Tak hlavně, že je možnost když tak jít do něčeho jiného, být jen jedna hra, bylo by to dost v řiti. Ale zase to umožňuje víc se hádat o kosmetiku, no. Vždycky je něco za něco.
@Johnyital: O to nejde, já jezdím kvůli zážitku a pocitu z jízdy, který mně GTS nedal. Proto si jedu radši 50 kol po sobě v AC. To GTS tlupa sem pořád omílá online ježdění a takové věci, jediné co bylo řečeno je, že GT prostě nemá takové kvality jízdního modelu jako AC. Jinak je GT v možnostech asi dál :). Je to uměle vyvolaná hádka příslušníky z modré ustřice.
@Kostej-cz: Tyjo, ty jedeš plech na plech? A co je na tom? Ten druhý byl asi dobrá lama když tě nechal jet tak blízko u sebe :D :D :D.
Kdo viděl alespoň jeden přenos z podujatí, kdy jezdí skutečná špička GTS, tak ví, že ti jezdí "plech na plech", ve vysokém tempu a s tím, že malá chybka už je nenapravitelná.Síla GTS online spočívá především v tom, že vedle té úzce vyprofilované špičky si může ne jen zajezdit, ale i zazávodit úplně každý na světě, kdo si tu hru koupí, aniž by kvůli tomu musel mít nutně vysokou školu hnidopišskou. A má pořád s kým jezdit. Pochopitelně, jelikož hra je koncipovaná jako "public", nějaké ústupky tam jsou a především je nutné počítat s tím, alespoň v těch nižších rancích, že holt ho to postaví na rošt s někým, kdo sice má třeba i bezvadně najetou stopu, ale už nemá kapacitu mozku na proměnlivou situaci v závodě a pokud má auto ve stopě, odhodí ho stranou.Ovšem, že je něco "public" ještě úplně nutně nemusí znamenat, že to na tuty má úplně nereálný jízdní model.No a dostat se na tu špičku, obnáší stejně jako v reálu píli, dřinu a především talent a stejně jako v reálu, ten kdo tohle tak úplně všechno nemá, stejně závodit může, protože ani třeba fotbalisti nehrajou všichni Anglickou první ligu, že jo, někteří hrajou třeba Českou a taky žijou. A někdo to dělá jako amatér, no.Tak nevím co furt řešíte, nějaké zpětné vazby a sjíždění pneumatik. Však komu něco vadí má možnost si koupit Asseto a dobrý, ne?
HerrFlick : Uplne miluju tipy jako jsi ty ... Vlezes do debaty vytahnes si ze dve slovicka a pojd me se dohadovat co je plech na plech ...Jesi ti pripadaji dve auta co jedou vedle sebe cca 0,5m ve cca 180km/h malo . Nebo predjizdeci manevry na ziletky , tak si skoc do zdi ... Nic ve zlem
Nicmene video je hlavne o tom vcem je GTS nejlepsi ...Na tak vymazleny multak neni konkurence ...
Robitus: Proč bych si zakládal multi acc, když mám svůj vlastní? (cocoflowa)
Tak Perel je profesionál, ten by to měl umět posoudit.
Zeptejte se Perela, ten má zkušenosti tak nějak se vším a on vám řekne
Se zvukem se na to nedá dívat jak pískají ty gumy pořád, ale jinak jsi legenda 🤣🤣🤣. Dám vědět boss!!!
aha, tak to potom jo. Asi máme jen odlišnou představu co je plech na plech. Nic ve zlém.
Je tam mrtre situaci ...treba ve druhem kole ...
a kde tam přesně jedeš plech na plech?
Kingu az se naucis jezdit plech na plech proti hracum dej vedet ... link
K té obtížnosti v simulátorech...kdysi sem jezdíval rFactor na simracing.cz nejvetěší CZ komunitě navíc plné hodně talentovaných a nakonec i známých lidí. ( nejznámější a tam i nejrychlejší třeba Petr Fulín ) a když do hry přidali mód na autralský V8ičky které byli těžší na ovládání, ale nic hroznýho jen to sem tam uklouzlo a otočilo se tak sem byl překvapenej když do módu zasáhly admini a modeři ze simracing.cz který se věnují právě i realnému závodění ( jak závodníci tak mechanici ) a ty auta udělali mnohem víc snadnější na ovládání že to prej předtím nebylo vůbec reálné. Nemám už přímé porovnání s GTS ale když se zpětně snažím to k něčemu přirovnat aspoň pocitově tak to předtím bylo jak PC2 kdy to klouzalo ani kolikrát člověk neví proč a spíš bojoval o přežití než o top čas a po zásahu to bylo snad snadnější než GTS. No možná přeháním ale pro představu to tak klidně nechám. No a v GTS si kolikrát sednu do káry a říkam si kua ta je snadná. Většinou jen do té doby než zjistím že na kluky v předu ztrácím 3s na kolo...a to to nejsou žádný hotlapáci ale kluci co tohle tempo dávaj celej hodinovej závod. No a když na to začnu šlapat abych ty tři sekundy odmazal tak nakonec i z beránkem lítám po trati jak hadr na holi a gumy oddělám za polovic času než oni. Takže GTS určitě není snadné ale zároveň neříkám že to je jediný správny simulátor. Nakonec i v recenzích na asseto bylo kritizováno několik aut že nejsou správně zvládnutý co se týče fyziky, takže záleží auto od auta a jak to vývojář trefí asi pocitově nebo nevím co tu výslednou fyziku určuje. Ano v GTS asi nejsou správně počítány všechny detaily ohledně třeba pneumatik a asi tam budou použity nějaké berličky aby to jako vypadalo že je vše aspoň přibližně správně ale podle mě to zas až tak moc neovlivnujě samotný pocit z jízdy když i ve hře která si zakládá na přesném počítání všeho dokážou vznikat tak odlišné modely aut. GTS hodně sráží arkádový serepetičky kolem...průhledné auta...vlaječky nad autama ...vyskakovácí mezičasy a sposuty kravin kolem které jdou ve většině hrách vypnout ( i v arkádách ) ...ale to je asi nějaký japonský přístup nebo nevím co je k tomu vede to tak dělat když ve všem ostatním se snaží aby ta hra vypadala a hrála se jako vážná auta.
Takže i když sem kvůli assetu kouipl próčko tak stejně jezdim GTS :) protože mi ten pocit z jízdy přijde prostě dobrej a celé to šlape krásně plynule a bezchybně
@gauntl3t: Od kdy je vyvyšování, když někdo řekne, že GT nedosahuje kvalit konkurence v oblasti jízdního modelu? Nestačí mně snad po těch hodinách v AC, Dirtu např. pro zhodnocení pár hodin v singlu GT, abych věděl, že ten zážitek je proti tomu na volantu o ničem? :D Párkrát jsem psal, že např. v GT5 mám platinu, víš kolik to bylo hodin? :D Mně taky hry pomohly v reálu, ale GT to nebylo :D. Project Cars 1 a AC. Zajímalo by mě, jakou souvislost má Kostěj a jeho online "závodění" s jízdním modelem? Nezajímá měl AI, ale to jaký mám pocit když jezdím a nezajímá mě nejlepší čas. Zajímá mě ten pocit z jízdy :). Zbytečné se tady dohadovat..rád GT zkusím na PS5, když bude konečně aspoň trochu jako simulace :).
@FP-K1nG: Kostej na rozdiel od teba ale v GT svoje odjazdene ma a hlavne nie proti priblblej Ai, ale pod tlakom seberovnych superov (myslim ze aj par zavodov v najvyssej A+ kategorii). Si len ignorant ktory si opakuje dookola svoj jediny prazdny argument o arkade, pritom tam nemas odjazdene nic. GT definovalo za dva roky evoluciu v eSport racingu a vychovalo stovky spickovych jazdcov z ktorych sa tí najlepsi zucastnuju osobne na svetovych FIA poharoch. To ze su angazovaní profesionalnymi tímami a maju velku popularitu zo streamov na YT dodavat netreba. Vitaz tychto pretekov za 2018 a finalista 2019 I.Fraga ktory este par tyzdnov dozadu streamoval svoje zavody v GT, zrovna vyhral seriu Formule 3.
Aj so svojou E46 si trochu zaspal dobu a co je horsie, vyvysujes sa nad ostatnymi kvoli tomu ze jazdis mrtve AC ktore je sice realnejsie ako skutocne zavody :D ale hlavne bez akehokolvek tlaku konkurencie.
Edit: a neboj, ja cely svoj zivot uz od E30 jazdim len R6 zadokolky a s naprostou istotou tvrdim ze tie stovky hodin v GT zo mna urobili lepsieho jazdca aj v reale, hlavne v zime ;)
Kostěj, je taková lama, že neumí ani nastartovat auto v GTS, natož v reálu.
StepoBella: Nikdo z nás a omluvám se, pokud někdo ano, neřídil závodní speciály se kterýma si jezdíte v obýváku u TV a cítíte se jako Michael Schumacher..lidi typu Koštěj atp. jsou tak vymetení, že pochybuju, že umí řídit normální auto :D. Tak si vsugerovali, že GT je realita a brzy jim zavolají ze stáje F1 na základě jejich vymazlených časů z GT arkády, které dokážou zajet jednou za týden a ne 50x po sobě v závodě.
Jinak miluji své E46, M-packet 2,5L (2005) s vrtanými kotouči a sportovním podvozkem, určitě víc auto pro řidiče než cokoliv mainstreamového. Bohužel nemám 500hp auto a těm co mají tiše závidím a přeju, jen si ho nekupujte vy co znáte auta max z GT a myslíte si že je to realita, nikomu nepřeji újmu na zdraví :-*. Zůstaňte u GT, tam jste jistě legendy :D.
Koštěj se ozval :D :D :D..takže kdo nejezdí GTS neumí nic zajet :D. Hlavně jsou velké rozdíl v časech na stejné trati v GT i AC, GT je arkáda pro koště Koštěje a jemu podobné "závodníky" :D.
Jsem tu uz cca 12let a jedini lide co tu pravidelne navstevuji web a umi neco zajet ...
Jezdi GTS no ...
Znam tu proste vsechny A zadny King mezi nima neni ...
Mě by fakt zajímalo, jestli ten Bojcan někdy vážně ty auta řídil.Unconquerable alespoň ano... Tedy psal to tu. Tedy pokud Bojcan a ten chytrolin Fp-K1ng ne, a hrají jen hry, což jsou vlastně ti úplně nejlepší kritici jízdních simulátorů 😀😀 Promiňte musím se smát.. Tak je to fakt pecka... Velmi hodnotné komentáře
Je to jak to výše napsal Casstoner, pod to bych se podepsal. Ty bláboly rádoby "expertů", kteří nejsou schopni rozeznat simcade od simulátoru, jsou až k pláči. Z GTS rovnou do reálného auta... Bože, bože...
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
@Unconquerable I: a to taky byly tvé poslední slova:D