Konzolista.cz

Záběry ze skákačky Fe

novinkapondělí 11. prosince 2017Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Záběry ze skákačky Fe
Letos během E3 představila EA zajímavou hopsačku s prostým názvem Fe. Více se o ní vývojáři následně rozpovídali na oficiální stránce, kde i prozradili, kde pro ni brali inspiraci. „Původní myšlenka na vznik Fe vzešla z jednoho mimořádného setkání u mě na dvoře za domem před pár lety. Jednoho dne se tam objevil jelen. Jen tak klidně stál, a tak jsem se k němu velmi pomalu začal přibližovat. Potichu a bos jsem šel orosenou trávou tak blízko, až jsem pod rukou cítil teplo z jeho těla. Zadržel jsem dech a udělal poslední krok vpřed, ale jelen si mě v tu ránu všiml a zmizel zpátky v lese,“ říkají vývojáři. „Tento moment ve mně zanechal skutečně silný dojem. Pocit setkání s divokým zvířetem. Strach, radost a nejistota nad tím, jak zareaguje. Od té doby jsme já a Klaus (kreativní šéf a ředitel studia Zoink) začali mluvit o hře, která by dokázala vyvolat tytéž pocity. Pro nás, v týmu Zoink, byl odjakživa na prvním místě příběh, a Fe není v tomto ohledu výjimkou. Nicméně vzhledem k našemu předchozímu portfoliu her, silně zaměřených na dialogy, to pro nás bylo něco úplně nového. Fe je totiž jednoduše plošinovka plná zvuků. Chceme, abyste se zastavili a zaposlouchali se do zvuků lesa okolo vás, protože to je nesmírně živý prostor. Hučí, řve, houká, vyje. Prostřednictvím zvuků můžete navázat kontakt s lesem a jeho obyvateli. Pokud začnete naslouchat lesu, uslyší i on vás. Když jsem byl malý kuk, ve skutečnosti jsem se zvířat bál. Nikdy jsem neměl psa nebo jiné zvíře. Ale i když jsem se trochu bál, trávil jsem spoustu času v lesích nedaleko našeho domova. Vědomí, že všechno v lese je živé, bylo trochu děsivé. Na druhou stranu to bylo úžasné, mohl jsem se tam vydat a hrát si, aniž by se na mě někdo díval. A postupem času jsem se stal jeho součástí. Věděl jsem, co byl zač ten podivný zvuk v dáli. Naučil jsem se, kam se můžu vydat, aniž bych zahučel rovnou do bažiny nebo šlápl do vosího hnízda. Udělal jsem si z lesa domov, a přesně tohle chceme i od vás, až budete hrát Fe. Hra je v podstatě akční adventura s prvky ze sérií Metroid a Castlevania. Čím víc prostředí prozkoumáváte, tím více se rozrůstá. Šplháním, skákáním a létáním si najdete vlastní oblíbené cesty a zkratky lesem,“ stojí díle na oficiální stránce. Během PlayStation Experience hra nechyběla, přičemž vývojáři měli speciální prezentaci, na níž se můžete podívat níže v novince. Během ní nechyběly pochopitelně ani záběry přímo z hraní. Jak se vám líbí? Hra vyjde ve verzích pro Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch a PC někdy během příštího roku.

YouTube video: YouTube video player
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe
Záběry ze skákačky Fe

Komentáře (1)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
monkey
monkey #021

Takové snové,magické,zvláštní todlento FE. Podobnost s polární září někde takhle za polárním kruhem tam kdesi na mrazivém severu.