Yoshida: Čekáme na správný čas, abychom mohli oznámit The Last Guardian

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
fórum
Playstation 5
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
Komentáře (21)
absolutne nechápem to brké známenie pred vydaním PS3... pokial hra nebude v obchode tak tomu asi neuverim aj keby oznamili čokolvek
Chtělo by to víc konat ,než mluvit resp.slibovat , čekání a víry bylo už dost , tohle zachrání pouze skutek.
TLG beru jako nejnadějnější projekt jaký kdy vznikal.Takže pokud existuje velká naděje že hra vyjde budu věřit a těšit se dál.Něco mi říká že na PS4 se ji dočkáme a bude to ojedinělá,intenzivní a emotivní megahra na kterou dlouho nezapomenem.[s9]
Aby to nedopadlo jak Aliens:Colonial Marines taky čekali na ten správný čas a pak to stálo za hov...[s6]
Coming soon to PS 5 .P
Paprik: Kvalitni manager ze SCE Santa Monica se postaral o běh a rozvoj studia, o lepší prolupráci s thirs party studii atd. možností je hodně ale ne vměšování se do herního obsahu rozpracovaných her.
smileface: V tom případě tak trochu nechápu tvé nadšení toho, že je v Sony někdo ze Santa Monica, když pak řekněš, že na to nebude mít vliv...
Z Eurogameru: "The game has never stopped - the team has always been here. They're going through the re-engineering of the game, so the team size is smaller, because it's more engineering focused right now."
Takze bych rekl, ze to programatori predelavaji na PS4.
Paprik: O čem to proboha kecáš? To že CEO Sony Japan pochází ze SCE Santa Monica ještě neznamená, že bude kecat Uedovi do uměleckého zaměření hry proboha, jde spíš o managování technickcýh zdrojů pro jeho a jiné týmy. Připadají ti snad Puppeteer a Rain málo originální nebo umělecké? Tady se bavíme o Sony ne o EA nebo Activision.
Smileface: neřekl bych, že je pro hru typu Last Guardian zrovna výhra, že jim do tak specifické a ryzí japonské hry bude kafrat někdo z amerických vydavatelů... Už to prostě nebude ono, bude to sice komerčně úspěšnějsí, ale atmosféra půjde tatam... (vzpomeňme na to, jak dopadla nedodělaná Mafia 2 pod taktovkou Take2 a co se týče poměru atmosféra a duch hry ku komerční úspěšnosti tak vzpomeňme Resident Evil 6...). Nejzajímavější hry byly vždy specifické a ne moc úspěšné... ICO, Colossus, Okami atd...
čekají až zahřmí
ja im to odpustim pokial to nakoniec aspon bude stat za to [s1]
The Last Guardian je nejvetsi a neambicioznejsi projekt na kterem kdy Sony Japan delalo a řekněme si to otevřeně bylo to pro Uedu až přiliš velké sousto. Od té doby co však studio řídí Allan Becker ze SCE Santa Monica se toho opravdu hodně změnilo a hry jako Puppeteer, Rain a Knack jsou toho důkazem, proto stále věřím že nakonec TLG vyjde, pravděpodobně na PS4.
jsem zvědav až to vyjde, jak moc se to bude lišit od prvotního návrhu [s6]
čakajú na ps5 [s6]
Alespoň je furt na co se těšit.[s6] Hodně jsem ale doufal v nové informace na nedávném TGS[s13]. Ale určitě k tomu mají nějaké své důvody, do kterých my nevidíme.
DANTE: Japan studio pracovalo zároveň na Rainu, a Puppeteerovi. Obě hry jsou už ale na trhu, takže TLG by mohl mít konečně prioritu. I když myslím pracují i na Gravity Rush 2.
Podle me z toho udelaj multak :D:D
to čekaj už několik let :D:D
Měli možnost při vydání ICO kolekce. Zbytky hypu ujíždí rychlíkem.
[s6]
Tohle už je trapnější než Iwaty šňůra odkládacích oznámení "Please, understand."