Fumito Ueda: Moje další hra bude úplně jiná

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (19)
Hip hop v každém případě a udělal bych z toho mulťák.
Náhodou BO a Free mají pravdu, kdyby měl místo Trica za nejlepšího kamaráda bazuku, tak to byl kasovní thák.
The Last Guardian se moc povedla. Takže zvědavost veliká co dalšího se povede hlavně aby jsme dlouho nečekali
Po pravdě jsem ani moc nedoufal,že mistr bude něco nového tvořit. O to větší překvapení a zvědavost. Klid hlavně klid mistře. Všechno má svůj čas,klidně si můžete další pivo dát,hodně zdaru vaší práci
Mám velké očekávání, snad to nezruší.
Asi už nechi, last guardian byla pro mě vele bída.
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
Dalsi masterpiece na PlayStation
No hlavně, aby to nebyla zas podobná formula v jiných kulisách... Pro vývojáře/umělce je největší peklo, když se kvůli zavděčení publika snaží překonat sám sebe, a je to začátek konce jeho uměleckého citu, protože se začíná soustředit na určitou šablonu, místo toho aby rozvinul plně svojí fantazií. Ueda musel trpět syndromem vyhoření u Guardiana, když se na nějaký čas od vývoje distancoval a není divu, jelikož očekávání od fanoušků byla přehnaná, po Shadow of Colossus. Jak říkal Picasso: „Tajemství umění spočívá v tom, že nehledáme, nýbrž nacházíme.“ A jestli zase začnou někteří hledat v Uedově další hře nenaplnitelná očekávání, tak to bude dost možná poslední hra, kterou kdy vytvoří...
Souhlasím s tebou Free. Chce to oprostit se od pohádek a zavítat do nových vod. Ueda doufám tentokrát přijde s něčím úplně odlišným, co se nebude ani vzdělaně podobat jeho dosavadní produkci.
Pan T: jj svatá pravda. Buďme rádi, že alespoň někdo investuje do her s nejistou návratností a není to jen chladný kalkul na jistotu, který se případně při prvních potížích rovnou zruší.
Já bych si přál něco komplexnějšího. Já bych chtěl vidět ten jeho svět trošičku živější. Přeci jen všechny jeho hry mají pár věcí společných - jste tam vy, váš společník (Trico, Yorda) a nepřítel (stíny, colossy, rytíři). Lokace v ICO a Last Guardian jsou uzavřené a SOC je prázdný. Chtěl bych aby ukázal nějaké další postavy, vesnice, lidi, zvířata, vedlejší questy, když už umí ty krajiny a detailní společníky.
Stejně je zvláštní že hra jako TLG co se s problémy táhne dlouhé roky, a skoro byla zrušená, je nakonec přes nějaké ty povrchové technické šrámy, v jádru jedno z nejepičtějších dobrodružství za dlouhé roky. Ať už si o TLG myslí kdokoliv-cokoliv, tak originalitu tomu nikdo upřít nemůže.Na světě je tolik velkých studií kde mají TOP technickou stránku v malíku, a kde videoherní světy jedou jak na výrobním páse, ale kde je osobitost na nule. Na jistotu šité lesklé megafláky v 4K, pokud možno v co nejosvědčenějších kolejích, kde je slovo originalita synonymem zbytečného risku. Chci tím prostě říct že je škoda že při tom jak by dnes nebylo problém vykouzlit naprosto cokoliv, je velká herní produkce tak "přizdisráčská", že nebýt Uedy a Kojimy ( a pár vyjímek) tak videoherní koule na něco osobitého uvidíme pomalu jen u indie her.
nebo dvě generace
Spis cekam neco mensiho,kdyz rika ze to chce rychleji ....kazdopadne to bude opet neco Vyjimecneho
„Když jsme vytvářeli poslední tři hry, neměli jsme v úmyslu, aby byly podobné'' - Legendární herní designér a režisér Fumito Ueda made my day
Mistře,hlavně at nečekáme celou konzolovou generaci
Všechny Fumitovy hry maj svoje "Genius loci".At udělá mistr cokoli i třeba se snahou vytvořit odlišnou hru...stejně bude poznat jeho rukopis s nenapodobitelnou atmosférou
PlayStation 6 to jistí.
Hate od Nový Doby a jeho podobných na TLG za 3,2,1...