Konzolista.cz

Warren Spector brání hru Epic Mickey

novinkačtvrtek 9. prosince 2010Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Warren Spector brání hru Epic Mickey
Herní designér Warren Spector (Deus Ex) před několika dny dokončil očekávanou hru Epic Mickey, která tak mohla vtrhnout mezi hráče. Ta si vedla v recenzích celkem dobře, přičemž si odnášela nejčastěji sedmičky a osmičky. Recenzenti většinou vyčítají poněkud rozporuplnou kameru, která se ne vždy chová tak, jak má. Tahle kritika Spectora hodně štve a rozhodl se na ni reagovat na MTV. „Problémů, kterým musíme ve 3D čelit je mnohem více, než si dokážete představit. Uvedl bych na pravou míru jednu věc. Epic Mickey není žádná plošinovka. Jde o hru, která si bere prvky z žánru plošinovek, adventur a RPG. Všechny prvky pak zkombinuje, ale pořád si zachovává svého originálního ducha. Kamera tak nešla přesně vybalancovat ani pro jeden z žánrů. Vše je o kompromisech. Od začátku jsme chtěli dát hráčům co největší svobodu. Jsem ale velmi pyšný na to, co kluci z našeho týmu udělali s kamerou, opravdu moc,“ řekl Warren Spector.
Zdroj: CVG
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (3)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
VortexCZ
VortexCZ #Switch

Nevím, proč v jiných hrách je kamera dobrá(Twillight Princess, první generace Tomb Raiderů, Resident Evil 4-5, Syphon Filter...) a u jiných her je to najednou strašně obtížné.

kocurstvo
kocurstvo #kocurstvo

taky nechápu... takový plk :) Každopádně se na Epika Mikyho těším. Jedna z mála originálních her poslední doby

touchmud
touchmud #made4game

Ač se mi Epic Mickey hodně líbil a Spectora si vážím, tak to co řekl je s prominutím pěkná blbost. Omlouvat ne zrovna dobrou kameru tím, že jde o kombinaci různých žánrů je úplně mimo. Vnímám to spíš jako trochu neuváženou reakci na výtky co v poslední době slyší. Udělat dobrou kameru pro hru, kde je velmi důležitá orientace v prostoru není zrovna jednoduché, zvláště pokud jde o uzařené prostory, ale jde to. Ostatně i když já sám vidím práci kamery jako největší nedostatek téhle hry, tak nejde o nic tak zasadního aby to odkázalo od hry úplně odradit. Alespoň ne mě.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články