Vývojáři z Insomniac Games se vyjádřili k nedávnému kybernetickému útoku

„Děkujeme za projevený soucit a neochvějnou podporu. Hluboce si jí vážíme. Jsme zarmouceni i rozzlobeni nedávným kriminálním kybernetickým útokem na naše studio a emocionální daní, kterou si to vybralo na našem vývojářském týmu. Posledních několik dní jsme se vnitřně soustředili na vzájemnou podporu. Jsme si vědomi toho, že ukradená data obsahují osobní údaje našich zaměstnanců, bývalým zaměstnancům a nezávislým dodavatelům. Obsahují také první detaily o vývoji hry Marvel's Wolverine pro PlayStation 5. Nadále rychle pracujeme na zjištění, jaká data byla zasažena. Tato zkušenost je pro nás nesmírně nepříjemná,“ zmiňují vývojáři z Insomniac Games.

„Chceme, aby si všichni užili hry, které vyvíjíme, tak jak je zamýšleno a jak si naši hráči zaslouží. Nicméně stejně jako Logan....Insomniac je odolný. Vývoj hry Marvel's Wolverine pokračuje podle plánu. Hra je v rané fázi výroby a nepochybně se bude v průběhu vývoje výrazně vyvíjet, stejně jako všechny naše plány. I když si vážíme nadšení všech, o oficiální informace o hře Marvel's Wolverine se podělíme, až nastane ten správný čas. Jménem všech zaměstnanců společnosti Insomniac vám děkujeme za vaši trvalou podporu v tomto náročném období,“ dodávají vývojáři.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (28)
Podle uniku dat Ratchet s Clankem prodělali 8 mega v dolarech. Což se mi nezdá, navíc to bylo v extra/premiumku...
@blUe cUnts: ubisoft nikoho nezajímá 🤣
show must go on :D tak nám hackli ubisoft :D budou další pikošky
link
Evropa - jako dost drsný a neudržitelný.
Narust nakladu je velky problem a to pro cely herni prumysl. I proto ta snaha Sony o vstup do live service vod. Cena navic neroste zdaleka pouze u AAA produkce.
Kazdym dalsim rokem je vyvoj drazsi a drazsi. To je asi neudrzitelny. Ja si myslim, ze novych ip bude cim dal min. Velky AAA pojedou spis na jistotu. Serie, ktery vydelavaj se budou tocit dokola.
Viz ubisoft, kterymu zdejsi vysmivanej Assassin vydelava hodne slusny prachy.
@A2: inak je to naozaj desivé. ked si človek spomenie ked vychádzali hry na ps1 aké museli byť ceny výroby takeho crasha alebo raymana. teraz aké su ceny a čo bude za 20 rokov. to je proste neudržatelné.
@A2: Tam je spíš překvapující, že první Spiderman vyšel na 100 mil a pokráčko třikrát víc. Jo, kdyby to bylo s tím mulťákem, co měl vyjít 2024 - 25, tak ok. Leč ten byl zrušen. Koncepty ale z toho vypadají moc hezky.
@argokib: MS má Xbox jako hračku a může do toho lít neomezené peníze z dalších divizí, když budou chtít. Pro Sony je to úplně nejúspěšnější divize, kterou potřebují mít v nejlepší kondici.
Upřímně subjektivně, nevidím nic zdravého na tom, že casualní hra na pár hodin bez znovuhratelnosti jako Spiderman 2 spolkne 300 milionů dolarů. Tenhle přístup je za mě časem neudržitelný a Sony bude muset začít dělat znovu hry a ne filmovo-herní blockbustery. Přece jenom můžeme se kouknout do filmového byznysu pro porovnání a tam vidíme, jak tenhle typ konzumu tvrdě v posledních měsících naráží.
@argokib: zelená kocábka je na rozdiel od tej hrdzavej modrej kocábky obojživelné vozidlo.😅 to ide všade.
@PunisheRR: tak určitě.....k interní komunikaci udělají co oficiální vyjádření?tvl ty nebudeš nejostřejší tužka v penále že? 🤣
To sou zkusenosti chlapce. Titanic narazil do ledu. Sony korab zalepi dirky a pluje se dal vstric dobrodruzstvi. Zelena kocabka se nam nejak potapi ale.😁
fascinujúca viera fanboya. 😆
Nekomu tady cvachta v trenkach🙂
@Donn_Y: čvachtá to tam čvachtá. aj titanik sa pomali potápal dosť dlho na to aby na koniec celý urobil za minutu člup.
Z těch úniků to vypadá že do Sony lodě začíná téct voda
@PunisheRR: Takže si někdo vymyslel interní komunikaci šéfa Insomniac Games s pohlavárem v Sony? A čekáš tiskovou zprávu, kde bude napsáno, že Sony vyhodila 75 méně efektivních vývojářů na dlažbu? Tak to čekej. Ty jsi sluníčkový.
@xboy cz: ty tam pracujes ne v sony až to bude někde oficialní tak bych to napsal ne tady psat co někdo vytahnul ze souboru co ukradli:)
@xboy cz: Tak ten Sunset 2 se zrušil už nějak v roce 2015. S tím Sony nemá nic společného. Ale podle Schreiera byl zrušen ten mulťák k pavoukovi a kapacity studia se měli přesunout na Spidermana 3, Venoma a Wolwerina.
@Gordar: Urobili dobre. Aku maju garanciu ze by s tym vydieranim prestali?
v Insomniacu se taky bude propouštět,další Ratchet už asi nebude a zrušili projekty na Resistance 4 a Sunset 2.... Vývoj Elasťáka 2 stál prý 300M dolarů a tak prý osekává co nejvíce náklady....zajímavé co se to v té božské Sony děje
Ta vztahovacnost xbotu jje dokonala
tak hold život není len zadek v elastických štrinfloch. ten má poriadné ocelové pazoury. keby nás malo len toto trápiť to by sme sa trápili od rána do večíra.
Ono je nejake studio co si to zaslouzi? Urcite ty od xboxu, ze?...
Tohle studio si to fakt nezaslouzi. Doufam ze tu zmrdskou skupinu vystopujou a vytahaj za koule.
Jejich největší chyba nezaplatit těch usmolených $2M.
Doba internetova ma sve vyhody, ale i sve stinne stranky. Zrovna tohle studio si neco takoveho fakt nezaslouzi. Hlavni je se z toho nepodelat a pokracovat dal. Ze se tohle bude dit i v budoucnu je jasne.
Zmrdi, čo už. Fakt, že chcem hrať túto hru, mi nikto z nich ale neukradne.