Teda Price: Nejvíce stresující období mé kariéry bylo, když jsme nespolupracovali se Sony

„Myslím, že každý vztah mezi vývojářem a vydavatelem potřebuje určitý čas, aby dozrál a dostal se do stavu, kdy jsou obě strany propojeny. A během tohoto období, kdy jsme nespolupracovali tak úzce se Sony, jsme tomu nedali dostatek času. Zároveň si ale myslím, že jsme věděli, co hledáme, a věděli jsme, že od začátku jsme měli nejlepšího a nejkompatibilnějšího partnera, kterým vždy byla společnost Sony," dodal Ted Price. Když se studio Insomniac Games vrátilo k Sony, nejprve vytvořilo remake hry Ratchet & Clank a následně komiksový megahit Marvel’s Spider-Man. Po něm se Sony rozhodla studio Insomniac Games pojistit a koupila ho. Do budoucna tak nemusí Insomniac Games hledat jiné partnery, ale může se plně věnovat vývoji her.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (2)
Mohl jeste popsat to peklo kdyz delali pro MS ☹️ stesti, ze dostali rozum, bo by ted alfasamec lupkal 6/10 spidermanka ze sluzbicky 😀
Nebyt sony tak sem taky ve stresu