Vývojáři chtěli připravit PS5 verzi hry Microsoft Flight Simulator 2024 už před několika lety

Neumann během rozhovoru vzpomínal, že původní verze Microsoft Flight Simulator byla hodně náročná na úložiště. I díky dodatečnému obsahu hra vyžadovala až 300 GB místa, což už bylo neudržitelné. I proto se vývojáři rozhodli pro Microsoft Flight Simulator 2024 přijít s cloudovým řešením, díky němuž se do konzolí instaluje pouze klient o velikosti 8 GB. „Tohle řešení umožnilo přinést hru na další platformy. Před asi dvěma a půl lety jsem navrhl PlayStation 5 verzi. Bylo to ale trochu předčasné, protože mi bylo řečeno ne. Pak někdo ze Sony, kdo vyrostl na leteckých simulátorech, usoudil, že by to byla skvělá hra do portfolia PlayStationu. Proto oslovil našeho prezidenta, který mi pak řekl, že Sony by měla o PS5 verzi také zájem,“ řekl v rozhovoru. Tento zájem měl následně vyústit v diskuze mezi Sony a Xboxem, což mohlo vést k impulzu přinést na PlayStation více first-party her od Xbox Game Studios.
Podle Neumanna si port vyžádal nějaký čas, hlavně kvůli optimalizaci, využití ovladače DualSense a také přípravě verze pro PlayStation VR2. Ta je stále ve vývoji, ale vývoj jde dobře a mohla by být dokončena v dohledné době. Neumann také potvrdil, že Asobo Studios spolupracovalo s Climax Studios na vývoji PS5 verze Microsoft Flight Simulator 2024, která má s vývojem pro konzoli PlayStation 5 bohaté zkušenosti.







Komentáře (3)
Jako láká mě to,koukám ta nejlepší edice za pět litrů, slušný
Uz se tesim jak budu koukat z okynka v ms letadylku 😀 jump in!
Phil nechcziel dengi 😀