Ukázka vlasů v nové verzi Frostbite enginu

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (16)
@DE23K: kéž by ten hnus jinam neimplementovali to se na jinou než tupou střílečku nehodí a ani tam pomalu ne . Spousta bugů a glitschů bjeda jak přijdeš blíž k textuře tendle zmetek je za zenitem už několik let. Hry od EA pouze po recenzích hráčů novinářům se nedá vjeřit.
Ako na PC, tak na konzolach ten engine v rukach domacich vyvojarov z DICE robi zazraky a dokaze utilizovat jak GPU tak multicore CPU na plny mozny vykon a to uz dob BC2. Usili si ho na mieru pre BF a az neskor ho zacali outsorcovat ostatne studia, ktore s nim evidentnte tak dobre pracovat nevedia. BC3 na next gen bude strasne zradlo
Frostbite engine=parádní fyzika a destrukce= Battlefield...nikam jinam bych ten engine neimplementoval!!....začíná mě spíš vadit zrovna u BF že čím novější díl, tím lepší "pozlátko" ale horší destrukce.
Edit: Zlatý časy BF:BC2 ,kdy na konci z multiplayerové mapy zbyla jen měsíční krajina s krátery... doslova 😈
strejda999 2 s NHL a Frostbitem je zásadní problém a je to vidět krásně na Bioware a jejich Mass effectu a Anthemu... Jakmile EA nepošle miliony dolarů, spoustu času, nebo experty z DICE, tak ten engine je pro ty studia hrozně nepraktickej... ve Fife si sedl ten engine rychle protože je to dojička na prachy, tak tam samozřejmě EA pošle pomocníčky, ale studiu co dělá NHL nepošlou ani hovno, trochu bych se spíš NHL na frostbitu bál
No skvělé, už se těším na nové NHL a rozevláté hřívy hokejistů
Dementnejsi engine ma snad uz jen Bethesda
tak a teď chci hru s Elvisem
A na co to je ? Uplne na ho*no 😉 ...a hra bude furt stejna jak 30let stare boty
I když je to jen ukázka části možnosti nového enginu, tak jsem zatím klidný. Jde o komplexnost a zatím jediná kladná vlastnost Frosbitu byl vizuál.
A docela jsem se lek, jak se to otočilo "obličejem"
Obličej bude vypadat taky jako v té ukázce? Horší ksichty snad jiný engine momentálně nemá.
Vole, jsem se lekl jak se to otočilo Jinak pěkný, ta doba slepených hřív snad bude konečně pryč. Ono se to nezdá, ale vlasy na postavách dělají opravdu hodně.
Určitě to vypadá aspoň z dema přirozeněji než v TR nebo Zaklínači, kde jsem to na PC vypnul ne proto že by nebyl výkon ale protože to prostě pro mě osobně působilo nepřirozeně (a na některá monstra) spíš jako nějaká silonová paruka.
Vypadá to pěkně ale jestli to bude stejně náročné jako hair works od Nvidie pak z toho asi nic nebude. Jelikož tam ta náročnost je na výpočet celkem vysoká a tak jsme zvědavi jak to bude nakonec vypadat
Hlavně použijte Frostbite nebo engine v NHL jinak si to letos můžete strčit do řiti.
Pekny no...a jedna takovahle postava zpusobi kolik % FPS dolu? :-D Staci se kouknout na Laru/Witchera kde podobne efekty byly a jak to hezky padalo.
Navic nic proti konzolim ale tohle na nich urcite nebude. Prece jen se radeji zameri na vse ostatni nez na ukrajovani vykonu timhle.
Ale jako benchmark hezky :-)
Presne tohle opravdu potrebujem, realisticke vlasy. Ovsem AI tech co je budou nosit, zustane dal na bodu mrazu. :-)