UbiSoft: Uvolňovat nové značky skrze digitální distribuci není takové riziko

novinka  13
Martin Šmíd, 2. 12. 2011 18:30
Vytvořit v dnešní době zajetých sérií novou úspěšnou značku je hodně těžké, což si samozřejmě uvědomuje i UbiSoft. Nyní Thomas Paincon řekl, že pro herního vydavatele je daleko výhodnější vydat hru, která reprezentuje novou značku, na digitální platformě Playstation Network a Xbox Live Arcade. „Je zde menší riziko při vydání hry digitálně. Podívejte se na From Dust. Prodali jsme několik milionů na XBLA a PSN. Proč? Mohla za to především nižší cena a fakt, že hráči, kteří využívají digitální platformy, jsou ochotnější vyzkoušet novou značku,“ řekl Thomas Paincon, který také řekl, že je daleko lepší takové hry uvolňovat v době, kdy nevycházejí velké tituly. Třeba v létě. „Je těžké bojovat u hráčů o peníze, když existuje spousta velkých AAA her. Třeba akce Summer of Arcade Xbox Live je dobrý způsob, jak tyto hry propagovat,“ dodal Paincon. UbiSoft nyní pro Playstation Network a Xbox Live Arcade připravuje hned několik her, mezi kterými je třeba Shoot Many Robots, Babel Rising nebo I Am Alive
Zdroj: vg247

I Am Alive

ps3x360
Ubisoft, Ubisoft Shanghai
Datum vydání hry:
7. 3. 2012
Žánr:
Plošinovka, Adventura
KARTA HRY
4/10

Komentáře