Titulky hry Horizon odhalily, že v Kojima Productions pracuje řada bývalých vývojářů Konami


Kenichiro Imaizumi (MGS4/PW/R/V)
Ayako Terashima (Kojimův asisten)
Aiko Sakamoto (MGS:PW)
Daizoburo Nakamura (MGSV)
Yuta Hoshino (MGSV)
Nozomu Takeuchi (MGSV)
Hideki Sasaki (MGS série)
Yasuhiro Ikoma (MGS3-V / ZOE2 / PT)
Ludvig Forssell (MGSV)
Jorge Ken Hashimoto (MGS série)
Takaaki Ishikawa (MGSV)
Fumito Miyauchi (MGSV)
Hiroyuki Nakayama (MGSV)
Akira Inamura (MGSV)
Kohei Ishiyama (MGSV)
Makoto Abe (MGSV)
Kazuya Adachi (MGSV)
Satoshi Matsuno (MGS3-V)
Satoshi Matsuno (MGS3-V)
Takayuki Uchida (MGS4-V)
Hiroaki Arai (MGSV)
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (11)
Díky za tuhle "pro mě" novinu. Mám rád zjišťování různých zajímavostí kolem něčeho, co je takto "neskutečně" propracované, krásné a zábavné! Neměl jsem ani tucha o tom, že hru pohání engine Decima a dokonce vyvíjený studiem Guerrilla Games a Kojima Productions, dvou ohromně talentovaných skupin lidí. Ty odkazy na vyvíjený Death Stranding jsou už krásnou třešničkou v rámci odhalování detailně vymyšleného světa hry Horizon Zero Dawn. Musím se přiznat, že když brácha procházel první hodiny hraní stealth stylem dlouhým interaktivním porostem a házel kamínky a pískal na přilákání robotů, pokaždé se mi vybavil Metal Gear Solid. Přitom by mi to mělo spíše připomínat jiné moderní hry, ale ne, ten Metal Gear Solid bylo to jediné, co se mi při stealth situacích ve hře připomínalo velmi nápadně. Tak to nebyla halda :D A posílám obdiv a díky oběma studiím za tak "očividně" výtečný herní engine.
vím že to jsou celkem kraviny, ale já ty easter eggy miluju..některý jsou prostě dobrý jako prase...
Takže nashledanou za 5 let.
Toto co dostava Kojima od sony a studii se kteryma spolupracuje, by opravdu tezce dostal kdekoliv jinde(MS) a muzu rict s klidnym svedomim, ze Kojima zustane u Sony naporad, nema smysl ani o tom premyslet, ze by tohle neklaplo
Pane boze, jak ja ti dekuju, ze si me osvetil Playstationem pred 20 lety
To je super :) paradni tym! Nepochybuju o kvalite hry,skvely engine,skvely tym a dalsi klenot SONY
však dobře, že dali vale těm πčám z Konami :-)
BenjaminLinus: Nevim jak to bylo od zacatku, ale vim ze nyni Guerilla a Kojima na Decima makaji spolecne. O tom i svedci jeden mensi easter egg v Horizonu.
Samotny engine ma jistou miru modularity, takze vyvojari vytvori co potrebuji a pak to sdili s druhym studiem. Dokonce pry pro tyto ucely bude mit Kojima satelitni studio s tymem vedle Guerilla v Amsterdamu.
Měl jsem z dřívějších zpráv za to, že si Kojima engine vybral pro svou budoucí hru, ne že na něm se svým týmem již spolupracoval. Palec nahoru za skvělou spolupráci a výsledek!
Ti nejlepsi spolu spolupracuji , to je banda Guerrilla vytvorila paradni engine ...
Ovečky šly za svým pastýřem
Ackoliv MGSV ma svoje mouchy, tak po technicke strance je to spickove zmaknuta hra. Decima engine uz ukazal ceho je schopen a verim, ze u Death Stranding se vytahnou vsecka esa z rukavu a my budeme sbirat celisti z podlahy. Jen se musi vyvoji dat dostatek casu a zdroju, at to pak nedopadne jak druha polovina MGSV.