Konzolista.cz

The Forgotten Sands neznamená neúspěch předchozí hry

novinkapátek 26. února 2010Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: The Forgotten Sands neznamená neúspěch předchozí hry
Když vyšel na konci roku 2008 první next-gen Prince of Persia, všechny zaskočil svoji originální hratelností i samotným zpracováním. Protože je ale doba, kdy pokud hra neobsahuje potoky krve, neuspěje, tak i nový princ se prodával celkem průměrně až podprůměrně. Na to pravděpodobně zareagoval i Ubisoft, který se novým dílem vrací k písečné trilogii a dovypráví mezírky v samotné trilogii. Podle designéra hry The Forgotten Sands, Michaela McIntyrea, není nový Princ reakcí na neúspěch předchozí hry. „Věříme, že Prince of Persia je značka, která může mít rozvyprávěno více příběhů. Je to vlastně i velmi dobré pro nás. Jsme pyšní na sebe, za to, co jsme v roce 2008 dokázali a že hra může existovat,“ řekl Michael McIntyre.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (2)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
ConanVJ
ConanVJ #P3D BEST!!

Jý bych zase chtěl pohádkovost nového Prince. Sands of Time byl super, ale ty díly potom mě už tak moc za srdce nechytly. Doufám, že se někdy k Prince of Persia z 2008 vrátí. Graficky to byla krása a míň nepřítel než v minulé sérii se mi líbilo [s14]

PICEKcz
PICEKcz #\m/

Su fakt rad, ze se vratili ke konceptu a zpracovanim k Sands of Time, ale novy Princ na me pusobi jako rychlokvaska, ktera ma za ukol stihnut premieru filmu... snad se pletu:-)