Takuma Endo: Vydavatelé neměli zájem o hry s japonskou historií, Ghost of Tsushima to změnil
„Pak se objevila hra Ghost of Tsushima a ukázala, že trh existuje a lidé mají o podobné hry zájem. V Japonsku měl úspěch této hry na vývojáře obrovský dopad, ukázal jim, že je podobná hra životaschopná,“ říká Endo. Podle něj úspěch hry Ghost of Tsushima tkvěl i ve skutečnosti, že se odehrávala v ne tolik známém prostředí a časovém období. „Přinesla něco, co není jen japonským prostředím, ale také velmi specifická doba a místo v japonské historii,“ říká s tím, že tato skutečnost rezonovala u mnoha vývojářů, ale samozřejmě i hráčů. I proto pak mohli vývojáři ze studia Sucker Punch připravit obrovskou multiplayerovou část s parádním raidem a výborné příběhové rozšíření.
Doufejme, že do budoucna uvidíme více her, které čerpají z bohaté a nesmírně zajímavé japonské historie. Podle posledních spekulací připravuje studio Sucker Punch pokračování hry Ghost of Tsushima, ale na oficiální oznámení si musíme ještě počkat.
Ghost of Tsushima Director’s Cut
20. 8. 2021
Komentáře