
Takuma Endo: Vydavatelé neměli zájem o hry s japonskou historií, Ghost of Tsushima to změnil

„Pak se objevila hra Ghost of Tsushima a ukázala, že trh existuje a lidé mají o podobné hry zájem. V Japonsku měl úspěch této hry na vývojáře obrovský dopad, ukázal jim, že je podobná hra životaschopná,“ říká Endo. Podle něj úspěch hry Ghost of Tsushima tkvěl i ve skutečnosti, že se odehrávala v ne tolik známém prostředí a časovém období. „Přinesla něco, co není jen japonským prostředím, ale také velmi specifická doba a místo v japonské historii,“ říká s tím, že tato skutečnost rezonovala u mnoha vývojářů, ale samozřejmě i hráčů. I proto pak mohli vývojáři ze studia Sucker Punch připravit obrovskou multiplayerovou část s parádním raidem a výborné příběhové rozšíření.
Doufejme, že do budoucna uvidíme více her, které čerpají z bohaté a nesmírně zajímavé japonské historie. Podle posledních spekulací připravuje studio Sucker Punch pokračování hry Ghost of Tsushima, ale na oficiální oznámení si musíme ještě počkat.
Ghost of Tsushima Director’s Cut

20. 8. 2021


Související články

Hra Ghost of Tsushima Director's Cut vyšla na PC, launch trailer

Hra Ghost of Tsushima Director's Cut na PC bude mít jako první speciální PlayStation menu

Sony oznámila hru Ghost of Tsushima Director's Cut pro PC, vyjde v polovině května

Chad Stahelski: Na filmu Ghost of Tsushima se nyní intenzivně pracuje

Chad Stahelski by chtěl natočit film Ghost of Tsushima v japonštině pouze s japonskými herci

Herec Andrew Koji by si rád zahrál hlavního hrdinu ve filmu Ghost Of Tsushima

Hry Ghost of Tsushima se prodalo 9,73 milionů kopií

Sucker Punch: V současnosti se nepřipravuje nový inFamous ani Sly Cooper

Studio Sucker Punch zřejmě najímá nové vývojáře na hru Ghost of Tsushima 2

Komentáře