Studio Remedy o vztahu s Microsoftem a proč jsou jeho hry jen pro Xbox

novinka  9
Martin Šmíd, 19. 4. 2016 19:12
Studio Remedy v posledních několika letech spolupracuje výhradně se společností Microsoft, nejprve na povedené thrilleru Alan Wake, naposledy pak přineslo akční hru Quantum Break. O této spolupráci se nyní rozpovídal Thomas Puha z Remedy, který i osvětlil, proč vytváří hry zatím jen výhradně pro konzole Xbox a Windows. „S Microsoftem máme dlouhodobý vztah. Sice nás nevlastní, ale pracujeme s ním už přes deset let. Stejně jako jinde, někdy je to lepší, někdy horší, ale důležité je, že se navzájem známe. Microsoft chce hry se silným příběhem, a ty děláme dobře,“ říká Puha a poukazuje i na pomoc Microsoftu v oblasti marketingu. „Máme trailery, dokonce reklamy v televizi, jsme hodně vidět i na internetu a v tisku, to jsou přesně ty věci, s nimiž velký vydavatel může pomoc, což je pro nás skvělé,“ dodává Puha. Do budoucna nevylučuje sice i vývoj her pro PlayStation, Remedy je nezávislým studiem, ale dá se předpokládat, že pokud se vrhnou třeba na pokračování Alana Waka, bude opět jen pro konzole Xbox.
Zdroj: cgmagonline.com

Quantum Break

xone
Microsoft Game Studios, Remedy
Datum vydání hry:
5. 4. 2016
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
6/10

Komentáře