Studio Bohemia Interactive zůstává i nadále nezávislé












novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 dostala právě slíbený bezplatný update, přidává českou lokalizaci
Komentáře (18)
@Yattaman: Dělal jsem v zahraniční.
@slanecek: A nezalezi to treba na firme? Lukas mluvil o 2K, to je americka firma, ten druhy zase pracuje tusim v nemecke firme. Tys delal taky v nejake zahranicni nebo primo v cinske?
@Yattaman: Z vlastních zkušeností to moc složité nebylo :D
@slanecek: Jj ale ja nemel na mysli jeho penize, ja ho jmenoval kvuli tomu, ze on v te prednasce nekde prave povidal, jak slozite bylo v 2K naridit lidem prescasy, co kolem toho je papirovani a ze by bez proplaceni nehli prstem.
@Yattaman: Lukáše Codra znám, ten ale pracuje na hodně vysoké manažerské pozici - executive producer. To je ale extrémní případ, protože Codr je příklad člověka ze "západu", který má výjimečné znalosti v byznysu, který v Číně donedávna v podstatě neexistoval.
Pokud se bavíme o "typických" IT pozicích, jako třeba programátor nebo tester, tak ti lidi jsou droni.
@slanecek: OK, ja to mam jen z doslechu, slysel jsem to od jinych lidi, kteri taky v Cine pracuji a na vedoucich pozicich (konkretne link a link takze to beru, ze to je asi v ruznych firmach ruzne.
@Tomáš Novotný: Ty "nevíš proč"? Proč asi? Investuje.
@dr_chaos: tak Tencent nevím proč ale kupuje hodně podílu Activision,Discord,PUBG společnost,Ubisoft,Riot Games
@Yattaman: Tohle není pravda, vím z vlastních zkušeností (v Číně jsem pracoval v IT). Běžný je režim 9/9/6, což znamená práce od devíti do devíti, 6 dní týdně (pondělí - sobota). Přesčasy se neproplácí vůbec. Průměrně jako zkušený vývojář vyděláš zhruba 20 000 RMB (kolem 66 000 Kč) měsíčně, pokud jsi v tier 1 městě (Peking, Šanghaj, Shenzen), tak o trochu víc (tohle se týká místních vývojářů, já na tom byl líp).
bohemka je nase nejvetsi a nejlepsi studio vubec a porad se drzi.arma nema chybu a podporuje komunitu neskutecnym zpusobem po celou dobu.dayz pres svuj komplikovany vyvoj a spousty chyb je porad bezkonkurecni zalezitost a velky prijem penez.vigor,rikejte si co chcete ale ta hra se zlepsuje kazdym updatem a co tam jsou sezony tak je to pecka.tuhle policejni sezonu to zapnu skoro kazdy den a dam si par her.hlavne kazdym updatem neco pridaji a zlepsi.Ylands se na konzole taky podiva.verim ze jak se dokonci novy engine,ano dayz je vlastne na novym nedokoncenym enginu tak se zacne makat na arma4 a vyjde i konzolova verze.konzole nemaji zadny vojensky simulator a zase prijdou s necim novym.bohemka je proste nase a jsem velky fanousek jejich prace
@MarcusChef: DayZ je hlavně ukázka toho jak lze držet x let hru, která je v nějaké předalfa verzi po technické i grafické stránce.
Arma je skvělá záležitost, škoda že ne na konzolích.
@Herr Flick: Lidi primo v cinskych studiich se spatne nemaji. Podle toho, co jsem cetl uz z vice zdroju, sice prescasy obcas delat musi, ale taky jsou za to kralovsky zaplaceni, protoze Cinan zadarmo nehne prstem. Ne jako v CZ nebo US IT firmach, kde se neplacene prescasy berou jako samozrejmost. Na druhou stranu prave to je asi motivace kupovat firmy v zahranici, kde podobna "rozezranost" nevladne :-)
Jestli jsou tak nezávislé jako Hongkong a Tibet, tak se máme na co těšit.
Bohemka vydává na konzole jen samej odpad. DayZ je neskutečně přehypované nic a i ten Vigor je přinejlepším průměr.
Tak on to asi nebude zadny med byt pak pod cinskym bicem a pracovat 20 hodin denne :( Pod zlutasky bych nechtel makat..
Jo, nikdo studio nekoupil a ta částka taky nesouhlasí
proč by proboha někdo kupoval takové studio za 6 miliard :D :D :D Warhorse se prodalo za 1,1 miliardy, kdo by dával 6 za něco co produkuje jen sračky...