Konzolista.cz

Studio Bohemia Interactive zůstává i nadále nezávislé

novinkastředa 3. června 2020Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Studio Bohemia Interactive zůstává i nadále nezávislé
Včera večer přinesl server The Information informaci, že čínská společnost Tencent měla koupit české studio Bohemia Interactive, které mnozí hráči znají díky hrám jako Arma, DayZ nebo Vigor. Tuto informaci následně převzala řada českých webů, ale ukázalo se, že se nezakládá na pravdě. Samotné studio k tomu vydalo následující stanovisko. „Informace o vstupu společnosti Tencent do Bohemia Interactive, nebo dokonce o akvizici Bohemia Interactive Tencentem, která se nedávno objevila v médiích, se nezakládá na pravdě. Bohemia Interactive v minulosti vedla jednání o možné strategické spolupráci a může k tomu dojít i v budoucnosti. V současné chvíli se však nic nemění – Bohemia Interactive bylo a zůstává nezávislým studiem,“ stojí v mailu, který jsme obdrželi od studia Bohemia Interactive.
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (18)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
slanecek
slanecek #SHODAN

@Yattaman: Dělal jsem v zahraniční.

Yattaman

@slanecek: A nezalezi to treba na firme? Lukas mluvil o 2K, to je americka firma, ten druhy zase pracuje tusim v nemecke firme. Tys delal taky v nejake zahranicni nebo primo v cinske?

slanecek
slanecek #SHODAN

@Yattaman: Z vlastních zkušeností to moc složité nebylo :D

Yattaman

@slanecek: Jj ale ja nemel na mysli jeho penize, ja ho jmenoval kvuli tomu, ze on v te prednasce nekde prave povidal, jak slozite bylo v 2K naridit lidem prescasy, co kolem toho je papirovani a ze by bez proplaceni nehli prstem.

slanecek
slanecek #SHODAN

@Yattaman: Lukáše Codra znám, ten ale pracuje na hodně vysoké manažerské pozici - executive producer. To je ale extrémní případ, protože Codr je příklad člověka ze "západu", který má výjimečné znalosti v byznysu, který v Číně donedávna v podstatě neexistoval.

Pokud se bavíme o "typických" IT pozicích, jako třeba programátor nebo tester, tak ti lidi jsou droni.

Yattaman

@slanecek: OK, ja to mam jen z doslechu, slysel jsem to od jinych lidi, kteri taky v Cine pracuji a na vedoucich pozicich (konkretne link a link takze to beru, ze to je asi v ruznych firmach ruzne.

slanecek
slanecek #SHODAN

@Tomáš Novotný: Ty "nevíš proč"? Proč asi? Investuje.

PaulAtreides
PaulAtreides #Marvel&DC
👎1

@dr_chaos: tak Tencent nevím proč ale kupuje hodně podílu Activision,Discord,PUBG společnost,Ubisoft,Riot Games

slanecek
slanecek #SHODAN

@Yattaman: Tohle není pravda, vím z vlastních zkušeností (v Číně jsem pracoval v IT). Běžný je režim 9/9/6, což znamená práce od devíti do devíti, 6 dní týdně (pondělí - sobota). Přesčasy se neproplácí vůbec. Průměrně jako zkušený vývojář vyděláš zhruba 20 000 RMB (kolem 66 000 Kč) měsíčně, pokud jsi v tier 1 městě (Peking, Šanghaj, Shenzen), tak o trochu víc (tohle se týká místních vývojářů, já na tom byl líp).

JEDImfp
👍3

bohemka je nase nejvetsi a nejlepsi studio vubec a porad se drzi.arma nema chybu a podporuje komunitu neskutecnym zpusobem po celou dobu.dayz pres svuj komplikovany vyvoj a spousty chyb je porad bezkonkurecni zalezitost a velky prijem penez.vigor,rikejte si co chcete ale ta hra se zlepsuje kazdym updatem a co tam jsou sezony tak je to pecka.tuhle policejni sezonu to zapnu skoro kazdy den a dam si par her.hlavne kazdym updatem neco pridaji a zlepsi.Ylands se na konzole taky podiva.verim ze jak se dokonci novy engine,ano dayz je vlastne na novym nedokoncenym enginu tak se zacne makat na arma4 a vyjde i konzolova verze.konzole nemaji zadny vojensky simulator a zase prijdou s necim novym.bohemka je proste nase a jsem velky fanousek jejich prace

Osiris

@MarcusChef: DayZ je hlavně ukázka toho jak lze držet x let hru, která je v nějaké předalfa verzi po technické i grafické stránce.

CRU5T
👍3

Arma je skvělá záležitost, škoda že ne na konzolích.

Yattaman
👍2

@Herr Flick: Lidi primo v cinskych studiich se spatne nemaji. Podle toho, co jsem cetl uz z vice zdroju, sice prescasy obcas delat musi, ale taky jsou za to kralovsky zaplaceni, protoze Cinan zadarmo nehne prstem. Ne jako v CZ nebo US IT firmach, kde se neplacene prescasy berou jako samozrejmost. Na druhou stranu prave to je asi motivace kupovat firmy v zahranici, kde podobna "rozezranost" nevladne :-)

Repi
Repi #🖕

Jestli jsou tak nezávislé jako Hongkong a Tibet, tak se máme na co těšit.

MarcusChef
MarcusChef #Team PS/XB
👍3

Bohemka vydává na konzole jen samej odpad. DayZ je neskutečně přehypované nic a i ten Vigor je přinejlepším průměr.

Herr Flick
Herr Flick #Kryptoboss
👍3

Tak on to asi nebude zadny med byt pak pod cinskym bicem a pracovat 20 hodin denne :( Pod zlutasky bych nechtel makat..

BenjaminL
BenjaminL #Fuck off
👍2

Jo, nikdo studio nekoupil a ta částka taky nesouhlasí

dr_chaos 👑
dr_chaos 👑 ##jeSuisMC
👎8
👍1

proč by proboha někdo kupoval takové studio za 6 miliard :D :D :D Warhorse se prodalo za 1,1 miliardy, kdo by dával 6 za něco co produkuje jen sračky...