Konzolista.cz

Square Enix se chystá odhalit velké akční RPG

novinkaúterý 29. listopadu 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Square Enix se chystá odhalit velké akční RPG
Nedávno herní vydavatel Square Enix oznámil licencování populárního Unreal 3 enginu od Epic Games a nyní se zdá, že brzy bude oznámena první hra, která ho bude využívat. Mělo by se jednat o velké akční RPG, přičemž odhalení je slibováno do dalšího čísla magazínu Famitsu, které vyjde tento týden. Na hře v současnosti pracuje několik desítek vývojářů, ovšem v čele s Ryutaro Ichimurou, který byl producentem Dragon Questu IX na DSku. Zatím se musíme spokojit s tímto, protože další informace v současnosti nejsou. Jakmile nové číslo magazínu Famitsu vyjde a na internetu se objeví první podrobnosti a scany, určitě dáme vědět.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (14)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
brumik

1.Co znamena podla vas pracovitost ?

2.Co viete o historii Japonskeho naroda?

3.Kto vyuziva najvetsie percento mozgu zo vsetkych narodou ?

2+2=4 nie 5 netreba hladat nieco co tam nie je

Heartless_cz
Heartless_cz #MAL user

Kocurstvo má s pracovitostí Japonců naprostou pravdu a za jeho názorem stojí alespoň nějaká fakta na rozdíl od vás ostatních. Není ani za mák pravdy, co se o nich říká.

Za prvé jejich produktivita práce je nižší i než ta v České republice a na Spojené státy se dívají z uctivé vzdálenosti. Za druhé mylné označení pracovitý národ mohlo vzniknout v 60. a 70. letech, kdy byl celý svět unesen z japonského zázraku a zkoumal se japonský management. Přišlo se na to, že Japonci tráví v práci klidně 12 hodin denně. To však neznamená, že jsou pracovití, ale že tráví hodně hodin v práci.

Pro začátek na toto téma doporučuju např. Modrooký zaměstnanec japonské firmy od Murtgha, kde popisuje Mitsubishi v 80. letech. Je to prostě jedna z těch zažitých "pravd", co se šíří desítky let. Jako že špenát je plný železa.

Erik 666

Ani nemaj hotovej versus a uz ohlasuji dalsi hru hm..

StefiCZ
StefiCZ #pls no

Co to asi bude, že by Final Fantasy XV? Ještě bych to tipoval na Kingdom Hearts 3, nebo možná úplně něco nového, koho to ale ještě zajímá že?

kocurstvo
kocurstvo #kocurstvo

Jak, někde jsem nějakej viděl...? Prostě jsem to viděl, na satelitu mám tři prdele dokumentárních kanálů a nepamatuju si zbytečnosti, typu, jak se dokument jmenoval, na jakém kanálu byl. Pamatuju si fakta a tohle tam holt bylo řečeno. Dokonce si myslím, že to bylo na ČT, ale nechci kecat. Jinak GT je prostě klasický příklad japonské situace... strašně se táhnoucí vývoj a pak nedodělek. Nechápej to tak, že jsem proti nim, jen s trochou nadsázky lituju, že už se na japonské hry nemůžu těšit tak, jako dříve. Kdysi byla japonská hra synonymem pro dokonalost, dneska už to tak prostě není...

Deshien

nekde jsem videl nejakej... Klasika... ten dokument bych chtel videt.. kdyby se pracovalo jako v japonsku to by se tu zilo..link Praha by vypadala nejak takhle... Prosim te zeme bez prirodnich zdroju a vecne suzovana nejakou katastrofou be se bez te pracovitosti asi nedostala vubec nikam.. my sme meli koumouse a to se tady fakt makalo [s6]... je totiz problem udelat poctivou hru a nebo splnit prehnane ocekavani vyvolane hypem jako GT5

kocurstvo
kocurstvo #kocurstvo

jako třeba GT5? [s6][s6][s6] Nene, americké studia jsou dneska mnohem efektivnější, než japonské... Ale ono se asi těžko pracuje, když ti každých 14 dní někdo z týmu spáchá sebevraždu :))) Jenom ten Snake se ne a ne killnout... [s6]

RadarKKK

Hry uz se dneska nevejdou na disketu a vetsi naroky na grafiku zaberou vic casu alespon to japonci vetsinou vypusti s minimem bugu narozdil od bethesdy

kocurstvo
kocurstvo #kocurstvo

Jasně, možná, kdyby ti nebylo šestnáct, tak by sis pamatoval, že v dobách 8 bitů, 16ti bitů a v dobách PS1 japonci chrlili jednu hru za druhou. Dneska: Copak nevíš, jak dlouho trvalo GT5, Last Guardian, Versus 13...? Tak se laskavě dosměj... Mimochodem, to, že Japonci pracujou od nevidím do nevidím neznamená, že jsou nejpracovitější. Někde jsem viděl nějaký dokument o Japoncích v ČR a sami přiznali, že průměrně "pracovitý" čech pracuje mnohem efektivněji a rychleji, než Japonec, proto mu stačí kratší doba na stejný efekt... Holt Japonci jsou malí prďolové, rychle se hýbou, ale skutek utek [s6][s6][s6][s6][s6]

Dexter.J
Dexter.J #YakuzaLord

Prej současnou morálku Japonců.....To když řekne Čech o jednom z nejpracovitějších národů vůbec, tak je to opravdu k smíchu

kocurstvo
kocurstvo #kocurstvo

Tak tohle mě absolutně nevzrušuje. Jak znám square a vůbec současnou morálku japonců, datum vydání bude fall 2013 jap/ spring 2014 rest of world...

Deshien

No kdo videl Last Remnant na Pc by asi nesouhlasil,, Tenhle engine je hustej ale musi se snim umet,No ale na jejich Crystal engine pro ps3 to nema tak nechapu proc jdou o tridu nize [s6][s6]

Highwalker

No ty vole kdyby to bylo neco podobnyho jako Deus Ex,tak boucham lahev sektu,protoze DE je pro me jedna z nejinteligentnejsich fps akci co jsem kdy hral.[s4]

busines
busines #Avari37

To zase bude tragédie. Jediní, kdo s tím enginem umí pracovat, jsou Epic Games. A to už je ten engine dost zastaralej. Jeden by myslel, že by technologie měla jít kupředu a ne zpátky.