Splinter Cell: Conviction jen v 576p?
novinka•pondělí 22. března 2010•Martin Šmíd•

Zdroj: Ubisoft
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama
























novinka
Hra Gran Turismo 7 je pro Sony obrovský úspěch, má více než dva miliony aktivních hráčů
novinka
Final Fantasy VII Remake Intergrade vypadá i běží dobře na konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
recenze
Sleep Awake
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
fórum
Think before you sleep
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
fórum
Nintendo Switch 2
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
fórum
Gran Turismo 7
Komentáře (20)
Nojo,co by jste po ubisoftu chtěli :D
Tohle už není Splinter Cell, ale Prince of Persia s pistolema.
jak sem to hrál tak sem to hrál jednou jako akce a po druhé jako plnohodnotný stealth je to prostě o tom jak to hrajete a je to podle mého vynikajcí díl.. co že to nemá grafiku jak uncharted 2 ... to mám lidově řečeno v p..... hraje se to fakt úžasně i pohyby postav a plno inovací v hratelnosti sou super.. prostě je to jiné než všechny předchozí splintery a sem téhle serie fakt fanda takže je to jiné ale stejnak dobré ne-li lepší než všechny díly před tím... [s7] [s7] [s7]
Spíš by se tu mělo kritizovat, že se nám ze Splinter Cell stala jen další střílečka :-( Sakra, proč? Stále doufám že v plné verzi bude poměr mezi stealth a akcí jiný.
Nwm co to tu píše, ale grafika ovládání a smysl te hry se mi zdá na vysoké úrovni ! Zase to kritizují tady kvůli toho že to není na tu jejich milovanou PS 3
jj jede ale i tak vypada dobre, neni to jen o rozliseni...
Tahle posedlost rozlišeními mě fakt dostává. Než pár pixelů navíc má pro mě větší důležitost plynulost grafiky, žádný tearing, antialiasing atd. To jsou věci, které určují kvalitu.
R&C ACiT ide len v 960x704?
jj, R&C jede v tomto rozliseni, jenze tam to jede v 60FPS
jinak napr: Ratchet & Clank: A Crank in Time = 960x704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)
taky zadna slava
Mně je to docela jedno, jak tekken řekl - nikdo by to nepoznal.. zářný příklad je FF 13 nebo MW2
Sice to jede v 576p, ale jako celek vypada paradne!! Az na AI...
Sakra já jsem si říkal že tam je nějak nízké rozlišení když jsem byl schovaný za těma trubkama [s4] ... každopádně jestli to bylo jenom ořezaným demem, zjistím hned v dubnu, protože už jsem to objednal [s14]
také Metro 2033 prekonáva Gears of War 2 po grafickej stránke
dokonca v niektorých veciach aj Killzone 2
Tak o tom že X360 dosáhl hranice své výkonnosti s Gears of War 2 asi není pochyb, zatímco PS3 překonává sama sebe dostalova po měsících: Uncharted -> Killzone 2 -> Uncharted 2 -> God of War 3. Ale tohle bych asi označil spíš za FAIL vývojářů...
Tím hůř, prezentovat hry na "next gen" konzoli v ne-HD rozlišení, ještě ke všemu když se jedná o exkluzivitku... Vývojáři by se měli nad sebou zamyslet.
xxEliteXX, Airsperris: podívejte se jak vypadá třeba Bad Company 2 na xku a další hry. Podlě mě to rozhodně není kvůli výkonu konzole
kdyby vám to nenapsali, tak to stejně nepoznáte...
je jasny ze xko by to v 720p v poho rozjelo...hold dlouhy vyvoj a vykaslali se na to...
Digital Foundry. Skonštatovali kvalitné filtrovanie textúr, SSAO, slušné AI a poznamenali aj to, že Double Agent išiel v 720p, nové efekty zrejme stiahli rozlíšenie, no na druhej strane robia finálny obraz kvalitnejším.
Xbox bohužel začíná narážet na svůj výkonový strop :(