Konzolista.cz

Splinter Cell: Conviction jen v 576p?

novinkapondělí 22. března 2010Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Splinter Cell: Conviction jen v 576p?
Minulý týden vypustil Ubisoft na Xbox Live demoverzi na očekávanou akční hru Splinter Cell: Conviction. Ihned po vydání se na internetu objevily spíše dosti rozporuplné dojmy. Kritizována je třeba až moc velká akčnost a odklon od původní série. Jistou pochybnost mají hráči i o samotném ovládání a trochu i umělé inteligenci nepřátel. Co ale více vystrašilo hráče, je poněkud zastaralejší grafika, o kterou se stará modifikovaný Unreal 2 engine, který už má všechnu slávu za sebou. Je tak s podivem, že demoverze navíc běžela pouze v subHD rozlišení 1024x576, jako nedávné Final Fantasy XIII. Na finální verdikt si i tak musíme ještě počkat, protože demoverze obsahovala jen velmi malou část a je možné, že od demoverze bude plná hra o dost vychytanější.
Zdroj: neogaf
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (20)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Nil3E
Nil3E #Nil3E.Net

Nojo,co by jste po ubisoftu chtěli :D

VortexCZ
VortexCZ #Switch

Tohle už není Splinter Cell, ale Prince of Persia s pistolema.

IMHeS
IMHeS #S.O.A.D.

jak sem to hrál tak sem to hrál jednou jako akce a po druhé jako plnohodnotný stealth je to prostě o tom jak to hrajete a je to podle mého vynikajcí díl.. co že to nemá grafiku jak uncharted 2 ... to mám lidově řečeno v p..... hraje se to fakt úžasně i pohyby postav a plno inovací v hratelnosti sou super.. prostě je to jiné než všechny předchozí splintery a sem téhle serie fakt fanda takže je to jiné ale stejnak dobré ne-li lepší než všechny díly před tím... [s7] [s7] [s7]

touchmud
touchmud #made4game

Spíš by se tu mělo kritizovat, že se nám ze Splinter Cell stala jen další střílečka :-( Sakra, proč? Stále doufám že v plné verzi bude poměr mezi stealth a akcí jiný.

fox171
fox171 #fox171

Nwm co to tu píše, ale grafika ovládání a smysl te hry se mi zdá na vysoké úrovni ! Zase to kritizují tady kvůli toho že to není na tu jejich milovanou PS 3

Lubas
Lubas #Lubas

jj jede ale i tak vypada dobre, neni to jen o rozliseni...

touchmud
touchmud #made4game

Tahle posedlost rozlišeními mě fakt dostává. Než pár pixelů navíc má pro mě větší důležitost plynulost grafiky, žádný tearing, antialiasing atd. To jsou věci, které určují kvalitu.

play3man
play3man #Yes, it is

R&C ACiT ide len v 960x704?

LordikDevil

jj, R&C jede v tomto rozliseni, jenze tam to jede v 60FPS

Lubas
Lubas #Lubas

jinak napr: Ratchet & Clank: A Crank in Time = 960x704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)

taky zadna slava

Lamps
Lamps #Lamps

Mně je to docela jedno, jak tekken řekl - nikdo by to nepoznal.. zářný příklad je FF 13 nebo MW2

PICEKcz
PICEKcz #\m/

Sice to jede v 576p, ale jako celek vypada paradne!! Az na AI...

Bax666
Bax666 #RPG/FPS

Sakra já jsem si říkal že tam je nějak nízké rozlišení když jsem byl schovaný za těma trubkama [s4] ... každopádně jestli to bylo jenom ořezaným demem, zjistím hned v dubnu, protože už jsem to objednal [s14]

kirby64

také Metro 2033 prekonáva Gears of War 2 po grafickej stránke

dokonca v niektorých veciach aj Killzone 2

Smileface

Tak o tom že X360 dosáhl hranice své výkonnosti s Gears of War 2 asi není pochyb, zatímco PS3 překonává sama sebe dostalova po měsících: Uncharted -> Killzone 2 -> Uncharted 2 -> God of War 3. Ale tohle bych asi označil spíš za FAIL vývojářů...

Airsperris
Airsperris #TRUE GAMER

Tím hůř, prezentovat hry na "next gen" konzoli v ne-HD rozlišení, ještě ke všemu když se jedná o exkluzivitku... Vývojáři by se měli nad sebou zamyslet.

Filip Němec
Filip Němec #Half Life!

xxEliteXX, Airsperris: podívejte se jak vypadá třeba Bad Company 2 na xku a další hry. Podlě mě to rozhodně není kvůli výkonu konzole

tekken90
tekken90 #MGS4 10/10

kdyby vám to nenapsali, tak to stejně nepoznáte...

Lubas
Lubas #Lubas

je jasny ze xko by to v 720p v poho rozjelo...hold dlouhy vyvoj a vykaslali se na to...

Digital Foundry. Skonštatovali kvalitné filtrovanie textúr, SSAO, slušné AI a poznamenali aj to, že Double Agent išiel v 720p, nové efekty zrejme stiahli rozlíšenie, no na druhej strane robia finálny obraz kvalitnejším.

Airsperris
Airsperris #TRUE GAMER

Xbox bohužel začíná narážet na svůj výkonový strop :(

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články