Spekulace: Sony začala rozesílat vývojářům devkity konzole PlayStation 5

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
Komentáře (108)
Jojo doba kdy vam vse za co jste utratily love bude opet k nicemu opet prichazi :D
Zase tolik o to zajem nemam..ale mohli by tu ti snazivy udelat peticu😁
Pošli svůj dotaz do Sony. Tady svýma úvahama určitě na nic nepřijdeš..
Když jsem o tom něco cetl tak xbox 360 pouzival PowerCell od IBM (kombinace cellu a power pc)..protoze sony pouziva Power pc i castecne v cellu...jak rikam nejsem inzenyr ale když si o tom poctes tak je to nejak moc propleteny na to abych skocil na "Cell je moc komplikovanej aby sel emulovat" coz je asi jedine vysvetleni co sony podala... třeba wiiu ale i ps3 emulátory uz bezi na pc...a to delaji lidi mimo staje obou zminenych..jak rikam..ja nemam znalosti se k tomu vyjadrit ale je divny ze to nejde ofiko cestou zatímco neofiko cestou se o to lide snazi a jsou vice ci méně uspesni...
Hráč123: Je rozdíl stejná architektura a stejný HW. MS už od začátku používá u Xka PC architekturu, takže každá generace je jen v uvozovkách výkonnější PC než to předešlé a tak zpětná kontabilita není problém. Ale mezi PS3 a PS4 je dost velký rozdíl. Zatím co PS4 je stejně jako Xko jen PC na 64bit architektuře v krabici, tak PS3 byla hodně specifická, hlavně procesor Cell a jeho komunikace se zbytkem HW atd.. Takže jediným řešením by byla plná emulace Cellu a na to ani PS4 Pro nejspíš nemá výkon.
On ale x360 taky není postavenej na stejny architekture...nejsem inzenyr ale vis jak..nekde to jde a nekde to nejde...
Ja mám Pro a mechanika je silenost. Jakmile spustim hru z disku tak to je neslutecne hučení ale fakt mazec ale když pusrim hru kterou mám instalovanout ze store tak je pěkně tichoucko. Kolikrát mi to donutí prstat hrát a vypnout ps i když to mam přes sluchatka
ber to z pohledu lidi tady na foru...to většinou nejsou casualove ale hraci...co oceni když konzole umi nove ale i stare hry které uz mam davno doma...pro masy je to zbytecna funkce...
Já třeba nechápu proč by se sony měla zabývat takovou blbostí jako je zpětná kompabilita. Vždyť si přece sama nechala vypracovat nějakou studii ve které zjistila že u MS ji vlastně téměř nikdo nepoužívá. Bylo to psáno tu na webu, necucám si to z prstu.
8tflops na 4K bohatě stačí /vždyť to zvládne i 6 tflops/.Co bysme si měli přát je aspoň 4násobně vyšší výkon procesoru - to je slabý článek současné generace.Bral bych i tu zpětnou kompabilitu - na PS3 vyšlo spousta her které bych rád zachoval.
December 2019
No na známejch webech toho už napsali a kolikrát to bylo nakonec jinak edit - ale tahle skutečnost dřív nebo pozdějc stejně nastane, protože je nevyhnutelná... :-)
...mezitím v Microsoftu link
Jo no spekulace a pise to kazdej znamej web
MetalLord: to ma ale v kontexu konzoli je ona ale i daleko slabsi karty nepouzitelne...
...ještě ,že je první slovo v nadpisu článku - spekulace . Histerii bych propadal až s nějakou ofigo zprávou.
BenjaminLinus: no kde jsou ty časy, kdy se hovořilo o 8 vrstvách :DUnerr: vidíš, vlastně jsem nikde nezjistil, jestli ten 4K přehrávač u Xboxu je regulérní 4K, nebo jestli je to jen upscale, jako u spousty "4K" přehrávačů :D
Hráč123: co myslíš tím nevyrobila? Vega 64 má 22 TFLOP :D
Bon: si protiřečíš. Vlak by sony ujel, kdyby to mělo ušmudlaných 8 TFLOPS. Pokud MS vydal konzoli o rok později s výkonem vyšším skoro o 2 TFLOPS než má Pro, tak sony vyleze tři roky po tom s tím samým? Haha, to by byl pěkný fail, minimum pro PS5 je 12 TFLOPS, abychom mohli mluvit o další generaci. Mluvíme nejdříve o roce 2020.
Nejak mi nehraje co v tom muze bejt za hw kterej je dnes dostupnej...protože je zrejmne nesmysl aby poslali devkit s hw kterej ještě amd ani nevyrobilo aka 9tflop apod. :)
Na třívrstvý UHD BR disk se narve 100 GB dat.
Já si taky myslim že další generace bude mít mechaniku. Ono kromě té rychlosti připojení je taky potřeba si uvědomit, že nemalé procento kupujících kupuje konzole i jako blu-ray přehrávač na filmy a multimediálni centrum. Proč například ms dal do xboxu S a X 4k mechaniku? Bez mechaniky by se zbytečně připravili o spoustu zákazníků, takže podle mě tu krabičky ještě minimálně jednu generaci vydrží.
přesně...mechaniky se jen tak nezbavíme naštěstí, jelikož na čistě digitální éru nemá internetové připojení dostatečné pokrytí slušnou rychlostí. Čistě digitálně by sice byla možnost mít objemnější hry, ale na to je třeba takový 20Mbit dost málo, hlavně stále hodně často je pokrytí třeba i jen 6Mbit...vedle toho by taková konzole už musela pro objemné hry mít v základu víc, než jen 1TB disk
No vzhledem k tomu, že současné hry se vyvíjí nějaký ten rok, je třeba aby vývojáři věděli s jakým hardware mohou počítat, případně už dopředu plánovat porty s větším detailem. Viděl jsem nějaké snímky konzole, ono to asi už nebude na žádné disky atp. Prostě online krabička vedle set-top boxu. Myslím, že je to hold asi nevyhnutelné. Není mi to sice při chuti ale technika je už na takové úrovni, a ekonomika, že diskům odzvonilo, a hry pouze jako uživatelé služeb. Škoda že takto zmízí krásné herní obchody s krabičkami a také už nebude co vystavovat v poličkách. Ještě že tu máme alespoň ty knihy a filmy :-)
Tato "senzacia" moc extra za pozornost nestoji - kedze sa bude aj v dalsej generaci pouzivat ta ista x86-64architektura. "Dev kit" ma momentalne k dispozicii kazdy jeden developer a rovnako aj PC hrac v podobe sucasnej high end konfiguracie. Nemyslim si ze by bolo nejake studio odkazane cakat na oficialne dev kity, pokial sa nejedna o vyslovene unifikovany druh HW (VR, handheld a pod.)
"Insider" si zrejme len chcel zvysit svojim tweetom sledovanost, alebo rovno poukazal na moznost ze sa bude jednat o nieco viac nez len custom herne PC v kompaktnej skrinke.
Pato: a jakej rozdíl je koupit si konzoli za 10 k a za tři roky novou, 2x výkonnější za 10k než jednu za 25k?
leco: Když už si tu píšeš ty tvoje vyfantazírovaný ceny, tak bys taky měl zjistit fakta, než to začneš papouškovat. Je pěkný, že se tu oháníš inflací, ale bez ohledu na inflace...Zaprvé bych se příště být tebou neoháněl cenou v USD, když už tak EUR. Ono když někde zmíníš cenu v USD, tak musíš počítat s tím, že to je cena bez daně, jelikož v USA neuvádějí daň u ceny, ta se ti započítá až u pokladny/při dokončení objednávky. A ta daň se liší stát od státu, město od města a může být klidně i 10%.Vedle toho, ty se tu oháníš rozdílem Xbox360 vs PS3 -> 299,- vs 599,- USD...převedem si nejdřív na na Eura jelikož se to převádělo 1:1 ....uvědomuješ si to, že za 299,- sis coupil jen Core verzi Xboxu s drátovým ovladačem, bez jakéhokoliv HDD či paměťovky? Oproti tomu PS3 nabídlo 60GB uložiště s Blu-ray mechanikou....pokud jsi chtěl verzi Xboxu s 20GB uložištěm, už to bylo za 399,- EUR, jsi měl jen DVD mechaniku a pokud sis chtěl pořídit HD-DVD na filmy a případný hry, tak sis musel připočítat dalších 200 Eur. A už jsi na ceně PS3, jen s rozdílem, že za stejnou cenu jsi měl u Xboxu 1/3 velikosti uložiště z PS3. Navíc u MS si za příslušenství nechali hodně zaplatit. Pamatuju, že jsem si musel koupit jejich HDMI, jelikož tam moje prostě zapojit nešlo. A když jsem si chtěl zkusit zapojit optiku? Další příslušenství a ne zrovna nejlevnější.A k tvému názoru ohledně výkonu...že Xbox uměl lépe rozjet hry platilo pouze pro multiplatformové tituly. Navíc v čem byly lepší? Max ve vyhlazování, ale v grafice se to lišilo asi tak, jako když někdo tvrdí že rozezná propad fps o 3 snímky...Mohla za to složitá architektura Cell CPU u PS3. Když se ale vezme výkon PS3 jako takové, tak se tomu Xbox360 rovnat nemohl, stačilo jen, aby se toho vývojaři nebáli a naučili se tu architekturu využít. A neměli se vymlouvat, že je moc složitá...Naughty Dog, Santa Monica, Quantic Dream...ti se toho nebáli, narozdíl od Activision, Ubisoft, EA apod...
„Máte prosím srdce s nápisem: Mojí jediné sony?“ zjišťuje na pouti pohledný mladík. „Ano, máme.“ „Dejte mi jich prosím pět!“:D
Převážná většina zákazníků preferuje cenu před výkonem, což je vidět na prodejích základní PS4 vs Pro. Otázka tedy zní, co navíc PS5 nabídne, aby nám to odfouklo ponožky? A že teď mají vývojáři k dispozici nějaké návrhy PS5? To je normální, pokud chcete mít na launch kromě konzole i hry, i kdyby to bylo za dva nebo tři roky.
Já bych dal za konzoli těch 20k, ale tak to nebude, cena bude stejná jako PS4.... A vyjde to 2019/2020 s launchem TLOU2 a toho Kojimovýho čehosi :-D
A nenapadlo vas, ze mozu pri starte vydat 2 verzie ps5? Tym by si poriesili cenu aj vykon. Kazdy si kupy verziu na ktoru bude mat a hotovo.