Sony Santa Monica: S Ragnarökem jsme chtěli vytvořit nejlepší hru pro PS4, PS5 verze je třešničkou na dortu

novinka  131
Martin Šmíd, 22. 10. 2022 0:35
Když byla hra God of War: Ragnarök poprvé oznámena, byla potvrzena pouze pro konzoli PlayStation 5. Až o několik měsíců později došlo k potvrzení verze pro PlayStation 4. Bylo to v době, kdy Sony přehodnotila svoji strategii a rozhodla se svými first-party hrami i nadále podporovat starší konzoli. Každý se proto ptal, jaký to bude mít vliv na vývoj. Vývojáři už ovšem od začátku ovšem počítali s oběma verzemi, jak nyní přiznal v rozhovoru pro magazín Eurogamer přímo jeden z režisérů Bruno Velazquez.

 „Pokud jde o Ragnarök, od samotného počátku jsme věděli, že tato hra bude pro PlayStation 4, protože jsme chtěli podpořit velkou fanouškovskou základnu. Cílem bylo překonat God of War z roku 2018 ve všech ohledech. Naším cílem je vytvořit nejlepší hru pro PS4, ať jde o vizuální zpracování, obsah a chceme dotáhnout příběh, který jsme začali. To byl náš primární cíl. PS5 verze má podporu pro DualSense, 3D ozvučení, lepší framerate i vizuální zpracování. To je prostě taková třešnička na dortu. Na PS5 bude Ragnarök samozřejmě tou nejlepší verzí, ale PS4 verze bude jednou z těch her, která vyždímá PS4 na maximum. Přijetí této filozofie a přístup k vývoji nám pomohlo stanovit si cíle, že chceme vytvořit skvělý zážitek na PS4 a ještě lepší zážitek na PS5,“ říká Bruno Velazquez.

Zdroj: TZ

God of War Ragnarök

ps4ps5
Sony Interactive Entertainment, Sony Santa Monica Studio
Datum vydání hry:
9. 11. 2022
KARTA HRY
10/10

Komentáře