Sledujte prezentaci hry Death Stranding 2: On the Beach

UPDATE: Můžete se na prezentaci podívat ze záznamu. Během ní řekl Hideo Kojima několik nových podrobností, ale hlavně jsme se dočkali delší ukázky přímo z hraní.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (11)
Bude to znít jako otřepané klišé : cokoliv vidět navíc - zbytečné 🙂
Někdy je lépe méně než-li více.Kojimovcům není nutné vysvětlovat 😃
Prosté a jednoduché - nedívat 👽 už je to za dveřmi.
Propagovat se musí,takže v pořádku.Každej chechták do mošničky se hodí :-)
Troy zase tvrdí, že jsme ještě neviděli "doslova nic". Z DS1 ukazoval podstatně více, aby poprvé lépe představil novou hru. Nicméně spoilery mě vůbec netrápí, protože Kojima své hry a jejich obsah prezentuje odjakživa stejně, takže vždycky jeden jeho dlouhý trailer ukázal ze hry a příběhu dost na to, aby posléze zjistil během hraní, že ukázky pochazili napříč hrou, jen byli poskládaný tak, aby si hráč/divák neuvědomil spojení a kontext. Nemám pocit, že by toho tentokrát ukázal více než u svých předchozích her.
Jinak procedurální hudba je něco o čem Kojima a vlastně i já sním od doby co jsem pár let proseděl u Music 2000 a Music 3000 a přemýšlel o tom, jak by bylo super, kdyby hudba zcela přesně reagovala na dění v gameplay. Ačkoliv ND to používají již od prvního Uncharted, velice komplexně se s tím pracuje v Uncharted 4 kde je hned několik vrstev pro každou hudbu v oblastech střetu a ty se na sebe vrství podle situace, ale tentokrát v DS2 to vypadá, že se podařilo docílit úplně jiného levelu komplexity, takže těch vrstev má hudba tentokrát více než v minulosti.
Na hudební složku se z tohoto hlediska interaktivity hudby nesmírně těším, i na hudbu jako takovou. Konečně se jim to podařilo a všechna čest, že to dali dohromady. Jináč u této hry mě recenze vůbec nezajímají, nepotřebuju je. Vím že dostanu o něco ještě víc než 10/10 herně filmový zážitek. Do morku kostí cítím, že Kojima a celý jeho tým udělali nejlepší dílo za svou celou kariéru, něco, s co prakticky nemá mezi hrami žádnou konkurenci, protože to zcela stojí na vlastních nohách/pravidlech, včetně způsobu a úrovně zpracování, které snese srovnání jen s tím nejlepším.
Líbilo se mi, jak si Hideo udělal trochu srandu z toho, že pořád je to hra o doručování, v první řadě o propojování, na což by měli myslet ti, které doručování nebaví, propojování je taky nezajímá a potřebují spíše zabíjet, ničit, nepřemýšlet.
@Leon: Ja videl jeden trailer a kousek starsiho gameplay videa, jinak nic nevim. Delam to tak prakticky u vsech her. Tech informaci je v dnesni dobe opravdu moc, chapu potrebu vydavatelu delat masivni PR, ale samotnemu zazitku to hrozne skodi. V tomhle byla doba pred internetem lepsi, clovek ze hry videl max par obrazku v casaku. 🙂
Digitální deluxe edice koupená. Na nic už nekoukám 😆
@Leon:tady už někdo hraje. Díky za upozornění. I tak jsem neměl v plánu tohle video dávat. Už mi to přijde zbytečné. Za pár dní je to doma. Jen škoda, že to vychází takhle na začátku léta. Toho času teď moc na hraní
nebude.
Doporučoval bych všem, kteří se na DS 2 těší a nechtějí si kazit herní zážitek a příběh, aby nesledovali tuto ani jinou konferenci, a už vůbec se nedívali na trailery. Jsou tam tak neuvěřitelné spoilery, až je to k nevíře. 🙏
Ty partikly jsou v souboji neuvěřitelné. Teď už jen čekat, dva týdny.
Kvalitka 😆😆😆😆
Poslední náhled před vlastním hraním už za 17 dní. Takže spát se ještě nebude 😎
Ne, nechci uz nic vedet ani videt, potrebuju uz jen tu krabicku doma. :-)
Kouknu.