Série Life is Strange se už s největší pravděpodobností nevrátí k epizodickému formátu

novinka  6
Martin Šmíd, 6. 8. 2022 17:56
První dvě série Life is Strange měly epizodický formát. Jednotlivé epizody vyházely s odstupem i několika měsíců, a to i dost nepravidelně, z čehož neměli hráči radost, a rozhodně to netěšilo ani vývojáře. I proto vývojáři u hry Life Is Strange: True Colors od epizodického formátu upustili, a jak nyní přiznal designér Philip Lawrence, bylo to dobré rozhodnutí.

„Myslím, že z tvůrčího hlediska nám to umožnilo se soustředit na vývoj příběhu, dostat scénář do dobré pozice a pak vytvořit hru. Neměli jsme ty bolesti epizodického formátu, kdy spěcháte s výrobou scénáře k první epizodě a pak se přesunete k další. Takový přístup je podle mě organičtější. Nedovedu si představit, že bychom se vrátili k epizodickému formátu. Reakce byly pozitivní. Myslím si, že jsme si dávali pozor, abychom zachovali epizodickou strukturu, protože hráče dokáže oslovovat. Je navíc součástí DNA Life is Strange. Každopádně upustit od epizodického vydávání bylo po zralé úvaze a myslím si, že to bylo správné rozhodnutí,“ říká Philip Lawrence ze studia Deck Nine. Nám se určitě líbilo, že hra Life Is Strange: True Colors vyšla kompletní. Do komentářů nám můžete napsat, jestli preferujete vydání kompletní hry nebo dřívější epizodický formát. 

Zdroj: playstationlifestyle.net

Life is Strange: True Colors

ps4xoneps5xsx
Square Enix, Deck Nine
Datum vydání hry:
10. 9. 2021
Žánr:
Adventura
7/10

Komentáře