Respawn se zaměřuje na budoucnost značky Titanfall

novinka  6
Martin Šmíd, 16. 3. 2017 22:08
Akce Titanfall 2 měla pomalejší začátek, protože vyšla v dost nešťastném období, ale nakonec se mezi hráči uchytla, takže vývojáři ze studia Respawn se mohou zaměřovat na nový obsah i budoucnost Titanfall značky. „Série Titanfall vždy byla a bude velkou součástí našeho studia. Na svém kontě máme dva vysoce ceněné tituly. Jsme velmi pyšní na to, co jsme dokázali a jakým způsobem jsme položili základy pro tuto značku. Titanfall 2 je stále v dobré kondici a každý týden vítá nové a nové hráče. Momentálně se soustředíme na dlouhodobou budoucnost Titanfallu, z jejíž vize jsme opravdu nadšení. Jádro týmu pracuje na spoustě parádních věcí, ať už se jedná o obsah do DLC pro Titanfall 2, akční bloky a prototypy pro budoucí projekty ze série, nebo jiné bláznivé vědecké experimenty. A to je jen začátek, už teď se nemůžeme dočkat, až vás – naší komunitu – vezmeme na tuhle jízdu s sebou,“ stojí v oznámení. „Co se týče DLC pro Titanfall 2, máme za sebou některá skvělá vylepšení hry včetně přídavného obsahu v podobě režimu Live Fire nebo Angel City. Na druhou stranu jsme mohli odvést lepší práci ohledně oznamování plánovaných věcí. Na tomhle ještě určitě zapracujeme, nicméně studio i nadále hodlá Titanfall 2 podporovat novým bezplatným obsahem, stejně jako novými titány ve verzích Prime, předměty v obchodě a dalšími vylepšeními. Další novinky z Pohraničí vyjdou 23. března. Určitě si je nenechte ujít, protože v nich zveřejníme první informace o obsahu pro březnové DLC. V dubnu vám detailněji přiblížíme, jak hodláme Titanfall 2 podporovat v příštích několika měsících,“ nastiňují vývojáři plány pro akci Titanfall 2. „Kromě toho zkoumáme nové nápady na rozšíření univerza Titanfallu s našimi partnery, jako je studio Nexon, které momentálně pracuje na dalších projektech z této série včetně F2P verze Titanfallu pro Koreu. Také jsme s nimi navázali spolupráci ohledně mobilních titulů zasazených do světa Titanfallu. Momentálně pracují na úžasných věcech, o nichž vám povíme v blízké budoucnosti. Titanfall není jedinou hrou, na které se tady v Respawnu pracuje. Stig Asmussen, který v minulosti pracoval na sérii God of War, vedl oddělený tým, jenž tiše pracoval na naší další hře ze světa Hvězdných válek. Tento projekt je stále v plenkách, proto o něm ještě nějakou chvíli neuslyšíte. A v neposlední řadě pracujeme na nových způsobech, jak lépe sdílet nové informace a komunikovat s komunitou. Příští měsíc odstartujeme videosérii Q&A, vývojářské blogy a další. Naším cílem je začít poskytovat pravidelný obsah, který vám přiblíží lidi a aktuální dění v Respawnu, abyste tak získali lepší pocit, že vaše hlasy jsou skutečně slyšet. Tahle série je pro nás srdeční záležitostí. Ohledně toho, co chceme dosáhnout nejen s hrou, ale také s vámi, s komunitou, máme velké ambice. Takže jako vždy: díky za veškerou podporu,“ stojí dále v oznámení. Zdá se tedy, že vývojáři se v následujících měsících a letech určitě nudit nebudou.
Zdroj: Tisková zpráva

Titanfall 2

ps4xone
EA, Respawn Entertainment
Datum vydání hry:
28. 10. 2016
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře