Remedy je spokojeno s úspěchem hry Alan Wake

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
Komentáře (14)
Porovnávat kvalitu hry dle toho, kolik se jí prodalo je zcestné. Např. MW2 rozhodně není až takovou peckou a prodalo se jí mraky. Je tam více aspektů, nemálo hráčů je tak trochu "jednoduchých", k zábavě jim stačí minimum. MW2 je toho příkladem, jak se dá z hovna uplést bič ( nic samozřejmě proti, každý má svoje vyvolené ). Alan je prostě specifický a každopádně je to super hra, která do dnešního "CoDčky" profláklého herního světa patří a díky za podobné hry, platformu nevyjímaje.
vůbec se nedivím, že toto tvrdí a vůbec tomu nevěřím. Hra měla na tuty velká očekávání s prodeji. Smůla je ta, že kdyby nebyla tak vyhypovaná, tak by se jí podle mě prodalo stejně tak, protože tuhle hru si koupí úplně jiná sorta lidí, která nepotřebuje mozkovou masáž a dvouruční úchop hlavy a nasměrování do požadovaného směru ;o) .. Navíc je to singl a neni potřeba ho mít okamžitě teď hned, zatímco multiplayer hry typu RDR je pro spoustu lidí nutnost mít co nejdřív. Tím pádem si každý dokáže spočítat, že je to pro něj výhodné po obou stránkách, jelikož cena hry půjde dolů, prozatím mám peníze na jinou hru, kterou chci hned a mám i co hrát. Takže prodeje podle mě opravdu nepůjdou tak rychle dolů, jako u jiných her, ale co se týče zisku, tak to samozřejmě nebude dobře, protože už se právě ze zisku později ukrajuje díky klesající ceně.
ps... Touchmud.. už po několikáté konečně komentář co má hlavu a patu
PC verze by s prodeji asi výrazně nezamávala, ale její zrušení má jistě svůj podíl.
Opět nechápu, proč tady někteří vytahují kolik se toho prodá na Xkrabičce oproti PS3. Tím spíš v tématu, kde se zájmové hry prodalo takové hovno. Jo už vím..flame.
Lamps: Nevím jestli Heavy Rain měl problémy s prodejem. Jediný problém s prodejem u Heavy Rain byl možná tak ten, že byl ihned rozprodanej [s6]
Ale když si vezmete, že by Alan Wake vyšel v kombinaci na PS3, PC a X360, tak by určitě nebyly problémy se zelenou od MicroShitu na druhý díl a to by uvítal snad každý...
touchmud: Aneb jak lze na hypu prodělat :D
Co takhle srovnání s Heavy Rain (chápu že ne všichni to berou, ale mají taky společné rysy: obrovský hype, kladen důraz na příběh, cíleno na určitou skupinu) a výsledky NPD:
Alan Wake: 200 000 ks za první dva týdny
Heavy Rain: 220 000 ks za první čtyři dny (!)
A netvrďte mi že to je kvůli toho, že v únoru nevycházely jiné hry. [s6]
Alan zřejmě není hra určená pro masy řádící v Halo 3 nebo MW2. Podobně na tom byl třeba Heavy Rain na PS3 nepletu-li se..
Podle mě je každé srovnání dost komplikované. Důvodů proč Alan Wake není super komerční úspěch (pozor, ale ani propadák) je mnoho. A argument, že kdyby nebyl exklusivní hrou, tak by prodal více platí u každé takové hry. V tom tedy problém nebude. A srovnávat Alana s prvním Unchated je taky trochu mimo mísu. Ačkoliv obě hry byly nové značky, tak v době kdy se Uncharted objevil na PS3, tak to byla jedna z prvních her, která ukazovala co PS3 umí, navíc v oblíbeném akčním žánru, takže není divu, že po ní lační majitelé konzole s radostí šáhli. Kdežto Alan Wake prezentovaný jako psychologický horor zaujal spíš vyhraněné příznivce a ty kteří příběh jeho vzniku sledovali už od doby jeho PC vývoje. Takže rozhodující pro ně nebylo, zda hra dostane v recenzích 8 nebo 9 z 10. Navíc je AW typickou ukázkou hry, které uškodil přehnaný hype, kdy neustálé odklady z hry udělali pro některé hráče něco, co v konečném důsledku nebyla. Alan Wake je prostě případem hry, která přes své kvality nedokázala oslovit velkou skupinu hráčů a tak se může zařadit k takovým hrám(ač jiného žánru) jako jsou Psychonauts či Beyond Good & Evil, které komerčně také zrovna neuspěly.
Geobba: Presne tak [s6] Tento rokmi osvedceny fakt ale stale niektorym ludom unika. A logika typu da sa palit - hru nikto nekupi stale frci.
gorerated: napríklad Heavy Rain
No, zvláštní, že multiplatforem se vždycky prodá více na xboxu :D
Haha [s6] no jo no :) Kdyby nedělal někdo drahoty mohli jste slavit 2 miliony kopií [s6]
Stačilo by kdyby hra nebyla exkluzivní a prodeje by dosáhly dvojnásobku až trojnásobku... Recenze prodeji také moc nepomohly, protože v tomhle měsíci vyšly podle recenzí lepší hry
Myslím, že v Remedy snad ani nic iného tvrdit nemůžou, ačkoliv jistě by rádi viděli vyšší čísla. Teď už je to na MS, zda dá druhému dílu zelenou. Mě osobně by bylo velmi líto, pokud by Alan Wake jako značka skončil, protože má velký potenciál daný především talentem vývojářů. Takže nezbývá jen počkat na slíbené DLC a doufat.