Red Dead Redemption 2 zabere zhruba 60 hodin
novinka•pondělí 15. října 2018•Martin Šmíd•

Zdroj: Take-Two
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama
























novinka
Bondovka 007 First Light byla odložena na konec května
novinka
Bloober Team: Vizi pro Project M je možné uskutečnit pouze na konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Při autonehodě zemřel Vince Zampella, tvůrce Call of Duty
novinka
První trailer na film The Odyssey režiséra Christophera Nolana
special
Historie Maria: od arkádové postavičky k největší ikoně videoher
novinka
Hororová akce Cronos: The New Dawn dostane začátkem příštího roku lehčí obtížnost
novinka
Nový shrnující trailer kolekce Yakuza Kiwami 3 & Dark Ties
novinka
Hra Gran Turismo 7 je pro Sony obrovský úspěch, má více než dva miliony aktivních hráčů
fórum
Arc Raiders
fórum
Gran Turismo 7
Komentáře (86)
2 discy??? Twl to bude NADHRA této generace a první místo kde to oslavim ve hře,bude bordel
Bude to pecka, a je uplen fuk jak dlouha :-). Treba The Journey staci 4 hodiny na to, aby si tu hru clovek pamatoval do smrti.
Pacientheking, takovýhle internetový hrdiny miluju. Na netu zachraňuje herní průmysl, ale ve skutečnosti musí počkat až mu maminka koupí Amazon edici. Tak si to užij ty moralisto.
Mě to nevadí, na RDR 2 se těším a už dávno jsem se smířil s tím, že stejně všechny hry, co bych si rád zahrál nestihnu. Den má prostě 24h a člověk musí taky spát, chodit do práce, starat se o rodinu, domácnost, takže dám holt přednost jen těm titulům, po kterých toužím nejvíce a na které mám zrovna chuť.
jeden s vas ?vazne jsi napsal jeden S vas ?:D :D :D :D :D :D :D :D
Pal do prdele ty chcánko!!!! Strejda tu je jen jeden a to jsem já 🤟💪 Update: koipe strejdy je pryč aby nedošlo k omylu že to je na někoho z vás 🍺
Vždyť to píšu dojdi si pro prášečky.Pacientking
PatoTheKing tak ty seš jinej pacient.
Některý lidi serou i menší hovna aby ušetřili ... A ještě jsou na to patřičně hrdý.
MOvie movie ale jinak je super ze zacinas GOD OF WAR je to paradni hra a ze tvuj syn atreus je buh LOKI my uz aspon davno vime :) to je to nejvetsi prekvapko na cele hre a zavidim ze to jeste nemas odehrane
movie movie :d diky bohu ze je jen malo lidi jako ses ty,jinak by ty hry nebyli kde jsou,vetsina nas je za to moc rado a budeme doufat,ze lidi jako ty bude furt mene a mene :)
Jak sa vratim z Islandu urcite mi vybuchne Xbox 😂😂Velmi sa nato tesim hlavne na MP 😊
Tobě bych dal ban už jen za tu češtinu
Ty jeden sasku,zalez a neurazej
Movie Movie : Ty by jsi potřeboval zažít éru PS1, MGS 2300Kč, Resident Evil 2 2100Kč, TR 2200Kč, Crash 3 2200Kč a ceny zrovna moc dolů nešli :D Dneska většinu her seženeš v den vydání za 1400-1500 když tedy vynecháš největší shopy u nás.
yanek71: Z těch 400Kč už jim ale nejde vůbec nic.Jinak nikdo tady není naivní, z ceny nějakých 20% jde Sony anebo MS, potom si část bere distributor a vydavatel, teprve potom je studio.
Přesně tak ovce budou platit plnou cenu, která se ani k vývojářům nedostane. Že prej podpora. Ste naivní jak malé děti.
Arcade - uz jsem tady psal driv. Nehodlam podporovat megalomansky zbytecny marketing, ktery vezme pres 60% celkovych nakladu. Dobra hra si kupce najde, ta reklamy nepotrebuje a kdyz odectu tech 60% tak cena hry je kolem 750kc a pak uz se muzeme bavit o koupi. Bohuzel je jen malo procento hracu jako ja, kteri se nenechavaji oskubat touhle masinerii, ale diky hracum jako ty, kteri kupuji hry bez zamysleni nad cenou, nebude tato zmena asi nikdy realizovana.
Verim ze tam stravim vice casu a to nepocitam MP no tesim se hned tyden na to dovolena doufam :)
Tak to je teda fakt WOOW ale! Ach jo... :D
Ultimate->digital.
Ja sem uplne v klidu, akorat zacinam hrat GOW za krasnych 450kc pak me ceka Detroit, Tomb Raider a vse snad kolem 500kc Pak to hned poslu dal, tak snad me tyto 3 hry budou ve finale stat max 400kc, coz je 133kc za 1 hru, WOW!!!!!
Jezisi to je zase komedie tady jeden řekne že 100 hodin Ubisoft sandboxu s českýma titulkama je prostě lepší, druhej že u toho novináři usinali, aniž by si našel info k tomu že to nebyli novináři ale zaměstnanci Gamestopu no máte to tu pod kontrolou hoši
Po letech hraní mě už moc her nepřekvapí co se tyče obsahu .Vidím to na "Dobrý den já vám dám přes držku a něco si odnesu ".Mám rád když hra vypadá super a funguje po technické stránce (nebo jak to napsat).Angličtina pro mě špatný (neumím já vůl se neučil) škoda že nevím co vtipného si postavy vypráví.Stačili by jen titulky u rozhovorů.
Bude to pecka teším
A to já zas otazníčky, vedlejší mise a takovéhle jiné atrakce mám docela rád. A to proto, protože se většinou, když mne nebaví, můžu na ně v klídku vykašlat a jít dělat něco jiného. Horší je to, když člověka nebaví něco v příběhu, ale prostě to musí absolvovat jenom kvůli tomu, aby se vůbec posunul dál a když narazí na něco, co mu jde vyloženě proti srsti, nebo mu to nejde, tak má po náladě. Takové ty klasické ojeby, před něčím utíkat, nebo něco honit, mačkat u toho ve správnou chvíli křížek, nebo kolečko, jinak ho zavalí šutr třeba, jen aby to bylo akční akční, kolikrát se u toho třeba i hra seká, no prostě lahoda. Na otazník se klidně vykašlu. Třeba dodneška vůbec netuším, co v AC2 bylo za sebrání všech pírek. A žiju.Zato ve Witcherovi jsem byl na úplně každém otazníčku a nekoktám z toho. Zaleží prostě jak kdy. V příběhu člověk prostě musí i když je třeba ta část naprostá kokotina na entou.Typicky, třeba ty prudící vložky ze současnosti v sérii AC. K posrání.Nebo dobrý ojeb je taky u některých her, jak jako jsou echt akční a rovnou vrhnou člověka do děje nebo do závodu, což je obvykle děsně prima, když človék normálně má třeba brzdu a plyn léta někde jinde, než je jejich aktuální představa. To vyloženě miluju.
Bylo by fajn kdyby v těch open world hrách ten příběh byl naservírován samostatně a teprve až pak by se ti otevřela mapa plná vedlejších aktivit a vysbírávání. Dost často se fakt ten příběh v těch hrách naprosto vytrácí (jak píšete kluci výše) a to jen díky tomu rozptylování vším tím okolo. Jasný mnoho vývojářů na to řekne, však to sbírat nemusíte, můžete si to nechat až po dohrání ale to je právě ten problém. Když už někde jdu, chci si to rovnou vysbírávat, no a pak je to tady. Zeptáte se sami sebe, o čem ta hra vlastně byla? Někdy by fakt stačilo vše pěkně nalajnovat, nastavit. No a pak by se hráč fakt bavil. Po příběhu by chtěl zažít ještě něco navíc, pokud by se mu hra líbila a mohl by se tak ponořit do side questů a collectibles :-) Pokavaď si otevřu diář a je plný úkolů, jsem otráven. Pokavaď si ale otevřu diář a je tam jeden rozhovor a jeden telefonát a na něj se vážou další, vše má daleko lepší spád a zábavnost. Pokud se tedy jedná o pro vás zábavnou činnost :-)
Ono u open worldu je velke mnozstvi obsahu docela prirozenou veci. Kdyz napriklad vysla Mafia 2, vetsina hracu ji vycitalo ze po dohrani pribehu nebylo ve hre prakticky co delat. Mesto bylo prazdne a nevyuzite ale me osobne to vubec nevadilo. Pro me to byl jen herni prostor, kde se odehrava fantasticky pribeh, na ktery jsem se mohl soustredit a paradne si ho uzit.
Recenze ovsem v tomto nebyly vubec lichotive. Tak co ted? Prolozit hru repetitivnim vedlejsim obsahem, zaskladat mapu otaznikami nebo ruznymi sberatelskymi zalezitostmi a zbytecne prodluzovat hlavni pribehovou linku slepymi ulickami nebo se soustredit pouze a jen na kvalitu vypraveneho pribehu? Zde podle me plati zlata stredni cesta. Pokud nekdo chce pouze vypravet opravdu kvalitni pribeh a chce at se hrac soustredi vyhradne na nej, mel by pouzit tunelovitou sablonu nebo open world, ktery je pouze ucelovy a poslouzi pouze dane veci. Ale pokud je obrovsky zivouci svet primarni cilovkou, nesmi naopak pusobit prazdne a hrac by mel mit pocit, ze je v nem pritomna tuna obsahu. Zalezi pak na rozpoctu, kvalite vyvojaru a take mnozstvi casu, ktere maji k dispozici jak se poperou s repetitivnosti a jak zkloubi otevreny svet s emocionalnim zazitkem hlavni dejove linky, z ktereho nas muze vytrhavat prave vedlejsi obsah.
Myslim si, ze Rockstar tohle snoubi dohromady velmi dobre, jelikoz jejich deje nejsou tolik emocionalne zatizene ale zaroven jsou velmi zajimave a koresponduji s velkym mnozstvim silenych vedlejsich aktivit a zapadaji tak do celkoveho konceptu zabavnosti.
Zaklinac 3 mel slabe zakonceni, proto finale nemelo takovy uder jak by se ocekavalo, navic bylo ocividne, ze je umele natahovane, kdyz jsme uz v polovine pribehu vedeli kam vse speje a pomalym krokem se blizili k cili. O nejakych zvratech pak nemohla byt ani rec.
Jeden z nejlepsich prikladu dobre zvladnuteho open worldu je podle meho Gta San Andreas. Pribeh mel nadsazku ale zaroven jsme mohli prozit dlouhou etapu vyvoje postavy z uplnych zacatku pres ruzna podsveti a tunu obsahu, ktere herni svet nabizel bez nejakeho omrzeni
PanT: Jak říkáš. Ta nastavovaná kase ala Witcher 3 mi ten konec a vrchol hry úplně znechutila. Radši kratsi a udernej pribeh, kterej je beznej smrtelnik schopnej dohrat, aniž by v prubehu zapomněl o co vlastně šlo.
Cartman: "Pro mě hry od Rockstaru vždy byly především multiplayerový. " To jako vážně?
speedy no ani se levelovat nemusis nejak,ja jsem level 23 a zatim me to posouva s pribehem,zahraju si vzdycky 3 vedlejsi mise treba a jdu dal :) ono i ty vedlejsaky jsou celkem dlouhy....snad to do RDR zvladnu dohrat