Konzolista.cz

Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven

novinkasobota 17. února 2018Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
Před zhruba dvěma lety vývojáři z Nightdive Studios spustili na Kickstarteru kampaň na remake kultovního System Shocku. Vybrali přes 1 300 000 dolarů, přičemž se zdálo v tu chvíli, že se hry opravdu dočkáme, a to nejen pro PC, ale také konzole PlayStation 4 a Xbox One. Nyní ovšem přišla studená sprcha, protože projekt byl pozastaven. Problémy začaly ve chvíli, kdy se vývojáři rozhodli využít modernější a znatelně lepší Unreal engine. Následně si díky této změně začali myslet, že pracují na daleko větší hře, z remaku se stal prakticky kompletní reboot hry se spoustou novinek a herních změn. Vývojářům následně celý projekt přerostl přes hlavu a začaly i docházet peníze. Bylo proto rozhodnuto, že vývoj pozastaví, ale zároveň zmiňují ve zprávě, že nejde o zrušení. Musejí ale v následujících týdnech přehodnotit své plány, přičemž věří, že se vrátí daleko silnější a s lepší vizí, jak kultovní klasiku vrátit mezi hráče.

Zatím poslední vydaný trailer, ukazující hru na Unreal 4 enginu. 

YouTube video: YouTube video player

Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven

Komentáře (17)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Belros

Ja remaky chci, ted dohravam colosse a stale zasnu nad zpracovanim a sikovnosti blue point. V HDR neskutecná podivana a pastva pro oko. 10/10 bez pochyby.

yenda1
yenda1 #Bellringer

Naštěstí je tu původní hra (s mouse-lookem) a ta je pořád i po téměř 25 letech neobyčejný zážitek.

link

Sol!d_Sn@k3
Sol!d_Sn@k3 #MGS fan

Unholy: Tak to kazdopadne :(. No snad se to jeste nejak vzpamatuje.

clicker
👍1

Tohle musí vyjít. Původní hru jsem hrál jen malinko, ale dvojku jsem prošel třikrát. Úžasná hra, která se dá hrát i dnes. Doufám, že se stále kutí také na oznámené trojce.

filom3n
filom3n #Grip
👍4

Tyjo remaky at uz jenom graficky, nebo komplet mi vubec nevadej, nechapu jak nekdo muze remcat nad tim, herni temata stejne jako filmovy, hudebni, atd, vsechno uz je vymysleny, malokdy se povede neco novyho a originalniho, assasins creed je taky porad to samy dokola a pritom je porad dobrej, battlefield, auta, at delaj remaky

System shock.si ho zaslouzi, navic jsou generace hracu ktery si nekoupili originalku jednicky na invexu jako ja, jsou i decka ktery se treba v roce kdy to vyslo teprve narodili atd...

Ja jsem pro remaky, sam jsem ted dohral znovu vsechny uncharted i prez to ze jsem je nedavno dohral na ps3, i ten bioshock hraju porad dokola

Treba takovy quarantine by si zaslouzilo taky predelavku, blood taky... Tech her co bych si koupil znovu jsou desitky...

Hráč123
Hráč123 #GameCave
👍2

Mi prijde ze dneska je vyvojar kazdej kdo umi vybrat prachy na KS....aniz by si to umel spočítat předem..

sergej781
sergej781 #Krabičky
👍3

škoda, těšil jsem se

Unholyu
👍2

Ja zase opak kazdopadne tvuj nazor ti neberu je velka skoda co se s timto projektem stalo

Sol!d_Sn@k3
Sol!d_Sn@k3 #MGS fan
👍3

Unholyu: Hrál a vypadal dobře. Unreal gameplay mi nepřišel až tak výrazně lepší. Resp. neviděl jsem tam žádné grafické vychytávky, které by nešly dosáhnout v Unity. Demo bylo udělané v rychlosti, aby bylo k dispozici při Kickstarteru a stačilo dodělat pár efektů a výsledek by byl srovnatelný s Unrealem.

Tím samozřejmě nechci upřednostňovat jeden engine před druhým. Kdyby to bylo naopak a začali v Unrealu a pak přešli na Unity, měl bych rovněž výhrady. Problém vidím ve zbytečnosti změny enginu, obzvlášť v pokročilejší fázi vývoje.

Velkovezír
Velkovezír #T.R.U.E
👍1

Tak zrovna tenhle renew počin nespadá do stejného odpadního koryta jako ostatní "kup si mě ještě podruhé,," , (u pska k tomu klidně potřetí, čtvrté).. takže hejtovat tento nešťastný remake je hloupost.

Unholyu
👍1

Hmm jeste ze v tom mam penize

Solid ty si asi nehral to demo a nevidel ten rozdil ze

Werdugo
Werdugo #Márny
👍2

Jděte už někam s těma Remakema.To už neumí nikdo udělat Novou pořádnou Hru?

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

To je konec.

Sol!d_Sn@k3
Sol!d_Sn@k3 #MGS fan
👍5

Ten prechod uz mi prisel podezrely. Kdyby vyvojari vedeli, co delaji, zustali by u Unity. Tam by taky dosahli stejnych vizualnich vysledku. Prechod do Unrealu v pulce vyvoje byla zasadni chyba.

Feroš

Shiiiiiit....

Smileface
👍10

Více méně jde o zpronevěru prostředku vybraných v kampani.

Cobra
👍1

Peníze docházejí....třeba udělají novou sbírku

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články