Quake Wars vývojáři: PS3 je výzva

novinka  1
Martin Šmíd, 11. 11. 2008 21:48
Ředitel Splash Damage Paul Wedgwood se nedávno rozpovídal o vývoji pro konzole a PC. Jako první věc zmínil, že je daleko těžší vyvinout hru na Playstation 3 než na ostatní platformy. „Pokud něco vytváříme, je nejjednodušší to vyvinout pro Xbox 360. Nemusíte tam optimalizovat hru pro více hardwarů od Intelu, AMD nebo NVIDIE. Pokud hru optimalizujeme na jeden Xbox 360, můžeme si být jisti, že poběží na všech ostatních. To PS3 je daleko větší výzva“ řekl Wedgwood. Nakonec už Quake Wars ukázal, že s trochou snahy se dá konverze na PS3 zvládnout. Ačkoliv nepatřila hra mezi ty nejlepší, určitě se na ní našlo několik věcí, kterými PS3 verze převyšovala tu Xbox 360 verzi. Třeba větší dohled do dálky a pohled z kokpitu mechů. Na druhou stranu přinesla Xbox 360 verze detailnější grafiku a hladší framerate.

Zdroj: psu.com

Brink

ps3x360
Bethesda Softworks, Splash Damage
Datum vydání hry:
13. 5. 2011
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
6/10

Komentáře