Původní verze Dead Island 2 mohla celou značku zabít

„Mohu vám uvést příklad, kdy jsem já s produktovým týmem způsobil asi osmileté zpoždění hry. Pracoval jsem s kreativním týmem a byli jsme moc pyšní na oznamující trailer. Pak asi o 3-4 týdny později jsme měli významný milník se studiem, které mělo v tu dobu vývoj na starost. Ta hra byla hrozná. Neměla nic společného s tím, co dělalo původní Dead Island zábavný. Nechali jsme provést testování a dostali jsme špatnou zpětnou vazbu. Vývojový tým nám na to řekl, abychom to nechali na něm,“ vzpomíná Wein.
O dva nebo tři měsíce později znovu navštívili studio Yager, ale prakticky nic se na hře nezměnilo. „Nakonec jsme jim museli hru vzít a najít nové studio. Hra měla vyjít v roce 2015 a nakonec vyšla kdy? V roce 2023. V tu chvíli jsme mohli vydat hru, která za moc nestála. Možná by vydělala peníze, ale zabila by celou sérii. Myslím, že v tu chvíli udělal Deep Silver správnou věc a Dead Island 2 byl nakonec komerčním úspěchem. Udělali správně, když si řekli, že musí vytvořit hru, která bude hráče bavit,“ dodal. Je nutné zmínit, že po studiu Yager na hře Dead Island 2 chvilku pracovalo studio Sumo Digital, ale ani jeho verze nebyla uspokojivá. Až následně se hra dostala k vývojářům z Dambuster Studios.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (2)
Ten jejich FLASH Gore,je něco naprosto dokonalého a dodnes nikde jinde neviděného.
za mě dokonalá hra která mě bavila od začátku až dokonce :) dal sem si u ni i platinku