Producent Gears of War série povede nové studio 2K Games

Hodnocení článku
Galerie































novinka
Na nejlepší hru letošního roku je nominovaný Death Stranding 2, Clair Obscur: Expedition 33 i Kingdom Come: Deliverance II
novinka
Hra S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dostala důležitý update 1.7
novinka
Ve čtvrtek proběhne prezentace Xbox Partner Preview s hrami jako 007 First Light nebo Reanimal
recenze
SpongeBob SquarePants: Titans of the Tide
novinka
Demoverze hry Resident Evil Requiem není v plánu, Leon zatím potvrzen nebyl
novinka
Zveřejněny první oficiální fotky z filmu The Legend of Zelda
novinka
Hra Where Winds Meet dokázala oslovit už 2 miliony hráčů
novinka
The Game Awards 2025: Sledujte živě oznámení nominací
novinka
Nové gameplay video ze závodní hry Project Motor Racing ukazuje jízdu v Porsche 911 GT3 Cup
novinka
Akční hra Lost Soul Aside dostane zítra větší update
Komentáře (15)
co to tady je za noveho kretena ?
:D no to jsou mi ale novinky. Jako majitel xboxu jsem asi 7 let žil v naprosté lži, protože jsem myslel, ze xbox má 512 MB místo původních 256. Prej 1 GB :D:D dobrej joke, ten se ti povedl chlape. Bravo.
wizable vzbudil blábolem pozornost, to se musí nechat. Ale dost bylo srandy, předlož důkaz, protože je to už dost trapné.
Coubee
TGN
Machinima,též můj youtube partner.
Zing
SectorSK
Eurogamer
Eurogamer.net
//////////////
HW
ASUS(partner GameFast
SONY
Microsoft
Nokia
Lenovo
AMD
Nvidia
Novinky od vývojářů pro Game Fast a Game Section.
Wizable je Jakub Wiesner,člen Game Section,Game Fast,bývalý pracovník obchodu JRC :)
Pokud by jsi dobře četl,tak bys věděl,že měl být 1GB,ale to je na tobě jestli věříš či ne.
Nyní dělám na vývoji hry Navy Seals:survival,která bude hotova do roku 2016,zatím to není oficiální projekt,ale už jsem do něj investoval 90 000Kč(PC,PS4,XboxOne,WiiU),sám mám s vývojem zkušenosti.Sám jsem dělal dokonce IT mechanika a sestavoval jsem i PC.
Sám si budu kupovat PS4,do XboxOne půjdu do 2 let kvůli hrám.
Nemám důvod hatovat,jen píšu pravdu,sám mám ze současné generace X360 rád,též mám PS3,WiiU a celkem slušné PC,s trollerem mě nesrovnávejte,to je Colombo.
wizable je údajně Michal Kolesa
wizable: Plácáš naprosté hlouposti v každém příspěvku, a jen ukazuješ, že víš kulový. Tvým komentářům se smějí i přímo vývojáři.
Původně samozřejmě měl mít Xbox 360 jen 256 MB RAM, ale pak za MS přišli z Epic Games a ukázali, jak bude hra vypadat s 512 MB.
necht wizable jakožto zapálený investigativec předloží zdroje ze kterých moudra svá čerpá :-D
Tak ted dedo Bille rad....bylo to tak nebo tak :D
Nechce se me verit,zeby akorat vyvojari chteli mene pameti :D kdyz prave pro ne cim vic tim lip.Nevim jak to bylo ale podle toho jak ma ps3 dve ruzne pameti,mohli planovat taky jen 256mb a pak jak se doslechli ze bude mit xbox 512mb....tak tam vrazili jeste jednu pamet a to uz levnejsi,jen aby vyrovnali krok,stejne jak tomu bylo tedu Ps4,kde sice dali mnohem rychlejsi 4gb pamet ale jak ma konkurence 8,tak proste museli to zrovna tak dorovnat aby to nevypadalo hur :)....neverim ze akorat ms skrblik nejvetsi, chtel dat vic nez musi :D
Ja verim wozáblovi, protoze bude mit PS4: )
Tak ted dedo Bille rad....bylo to tak nebo tak :D
wizable
Nope X360 chtěl kvůli lepšímu vývoji her 1GB ram,ale epic games jim naříkal že je to zbytečnost,že bohatě stačí 512mb,ale pak při vývoji Gears of war,měli problém s nedostatkem paměti na určité grafické vylepšní,první Gears of war měl původně vypadat o dost lépe.
A jak víš že vím hovno o forze?Já mám v popisu recenze her a něco o nich vím.Já se o tom hádat nebudu.
wizable......rad si prectu tve komentare a me nevadi technicke vsuvky akorat co ja vim, tak to bylo spis naopak,ze ms tam chtel 256mb a epic je premluvil na 512mb :)
Jáj....tento člověk kdo neví...zavinil to že na X360 není 1GB ram...původně měl být na X360 1GB ram...jenže tento člověk poradil microsoftu že je to zbytečné....microsoft ho poslechl a nyní je na X360 512mb ram....
Nakonec s tím měl Epic problém...jelikož chtěli aby jel první Gears of war na X360 na 1440x900...nakonec pro ně bylo i 512mb ram málo a museli jsme se smířit s 1280x800....AA 2x---původně mělo být dokonce 4xAA...
Kdyby na něj microsoft nedal...tak by nebylo tolik multiplatformních her oproti PC ořezaných.
Např BF3 nám jede na 512 na 1280x720 medium textury,jinak low s FXAA na 30 FPS a 24 hráčů MP.
S 1GB by to při dobré optimalizaci vytáhli na 1280x800/medium textury,ale ostatní taky medium...FXAA/30 FPS a 32 hráčů...což by byl zásadní rozdíl oproti 24....
Nebo v GTA 5 by to jelo čistě na 30 FPS a ne se spády na 26...či při výbuchu auta dokonce na 18 FPS....
Mám rád X360...ale od té doby co jsem to zjistil moc epicu nevěřím a mám radši nauthy dog na PS3 který dokáže dobře pracovat.