Představen systém vylepšování v Resident Evil Village

- Zvířata můžete lovit na maso, za které je možné připravit různé recepty na vylepšení.
- Nepřátelé mohou mít u sebe cennosti, které je možné prodat a vydělat peníze.
- U zbraní je možné vylepšit různé atributy, ať už jde o přesnost nebo sílu.
- Inventář je v duchu předchozích dílů
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (30)
Nate Drake: Tak jsme v novince o RE8 a píšeš o rpg prvcích a open worldu, tak pak to mělo být k čemu jako?
Ja se na vesnici tesim, pokud to bude jak v RE:4 do ted si pamatuju jak jsem to musel na PS2 dohrat na jeden zatah protoze ukladani nejakym bugem nicilo memory card
Nevíte, je už na světě to nové Demo?
V RE crafting, vylepsovani a otevreny svet nepotrebuju... Uvidime, pokud to bude jako ve 4, kde to vpodstate nic moc nestalo (proste se sbirali mince) , tak ok, ale pokud budu muset neco slozite craftit nebo lovit, tak si to nejspis odpustim...proc to proste neudelali atmosfericky jako re7 v main house? Vzdyt vesnice a hrad si o to primo rika... No uvidime...
@AsuraCZech: jo, ten GoW byl někdy až hrůza. Furt nacházení lepší výbavy, milion vylepšení pro každou blbost a k tomu ten semi-open world a pokud chceš dělat nějaký vedlejší úkol, tak si musíš dávat bacha, jaký má kdo level. Ale jak říkáš, úplně to tam nezavazí. Naštěstí se v tom světě pohybovat nemusíš a můžeš jít čistě ten koridor, který funguje stejně, jako u původní ságy. Vylepšení taky najdeš po hlavní cestě a nepřátele v hlavní lince nemají nějaký velký level a spíše jsou slabší nebo stejně silní, takže souboj není nějak hrozný, ale v pohodě hratelný. Ale je pravda, že jsem GoW hrál na Normal a nevím, jestli u větší obtížnosti nepotřebuješ dělat ty kraviny okolo
@Speedyredy, Nate Drake: Jo, stará Lara, taky si někdy budu muset dát opáčko, naposledy jsem jí hrál na PS1 a to už je nějaká doba :D Já si například z nudy nedávno zahrál Fear Effect, taková moje srdcovka a taky jsem nějak zjistil, že ty starší kousky prostě byly možná přímočařejší ale to tempo tam prostě bylo fakt super, hezky nekorektní přesexualizovaná zábava jak má být, potom třeba Bushido Blade 2, lepší šermířská hra do dnešní doby není, jedna dobrá rána smrt, postavu můžeš seknout do ruky a pak drží zbraň jen v jedné, když ho sekneš do druhé tak nemůže držet zbraň a jen pobíhat, sekneš do nohy a kulhá, sekneš do druhé a padne na zem jen se může plazit, svojí zbraň můžeš hodit v překvapivém útoku nebo nepřítele odzbrojit a vzít/vyměnit si svojí zbraň za něho, každá postava vlastní styl s více zbraněmi atd. Komplexní a při tom intuitivní, a v dnešní době se Chavalery chlubí házením zbraně jako by se jednalo o něco revolučního. Když si člověk vezme, kolik her má naprosto zbytečně v sobě nějaký RPG systém, ruku na srdce, takový God of War by se bez nich obešel, není to tam nijak otravný, ale kdyby to člověk z té hry odstranil o nic by tím nepřišel. Fakt už by to chtělo od téhle vlny RPG craftingu upustit, vždyť Remake RE2 fungovalo skvěle i bez toho, každý vylepšení si člověk musí hezky najít a jak z toho byly někteří naprosto odvaření.
@Speedyredy: Jojo. Co nemám rád na RE4 nebo 5 je to, že tam sbíráš peníze, aby sis mohl vylepšit zbraně, ale to te pak nutí zabíjet nepřátele místo toho, aby ses je snažil obejít. Kolikrát potřebuješ náboje a místo nábojů ti spadnou peníze. Popravdě bych byl radši, kdyby si proste nacházel jiné a silnější zbraně, nebo si pri průzkumu našel něco na vylepšení zbraní a měl šanci se souboji vyhnout.
Přesně, cpou to do všeho a pak je vše jedno a totéž, a je jedno jestli to je open world. Opravdu bych si chtěl užívat hororové prostředí, které je zajímavé a určitě nás nenutí kilovat naháněné slepice, trhat ze země kořínky a další podobné chujoviny, které jen zdržují od souvislého toku děje hrorové hry. RE7 byl v tomto ohledu naprosto parádní, hráč se soustředil na to kudy kam a intuitivně prohledával prostředí, aby přežil.
@gumos22: Ja snad psal neco o Re8 ? Já psal o trapných herních trendech, které mě serou. A o upgradu jsem nepsal už vůbec nic.
@Nate Drake: RE8 je open world? To jsi četl kde? A ty prvky upgradu už byly ve čtyřce a bylo to v pohodě.
@AsuraCZech: teď hraji Tomb Raider III, když je to 25. výročí a při něm se v tomto měsíci slaví právě tento díl. Nicméně, musím říct, že si to neskutečně, ale fakt neskutečně užívám. Je mi naprosto jedno, že to má krabicovou grafiku, prostě Indie, první level divoké opice co kradou lékárničky, dále tygři a pirani, druhé kolo a máš tam jedovaté hady, opice, a ty oživlé šestiruké sochy Kálí, třetí level a máš čtyřkolku, můžeš si vybrat jednu ze dvou cest, buď skrze skokánky jízda zručnosti, nebo cesta hlavolamů s méně jízdy. Indii uzavíráš labirintem chodeb, kde jsou užitečné věci pro boss fight. Nevím jestli to má cenu pokračovat, Nevada a Area 51, Pacific a dinosaři, domorodci, vícero cest, kajak, poté Londýn a legendární přes sto let zrušená tajemná zastávka metra Aldwych, poté Antakrtida a defakto film Věc. Strašidelná základna, jízda v důlním vozíku, mutanti, podzemní město. Tvl. co level to překvapení, to hodiny zábavy skrze hlavolamy a návykovou hratelnost. Jako dnešní hry jsou fakt obsahově úplná ubohost. Dříve tam bylo prostě srdce, vývojáři se snažili udělat top hru, teď spíše hry pro kravaťáky, které se snaží donutit hráče, aby právě tahle hra byla jejich live servisem, který budou každý den hrát a každý den dělat jedno a totéž a překvapeni budou jen skrze obsah, který si musí dokoupit. Fakt mi to retro hraní otevřelo oči a já si říkám, že do dnešní hraní, kromě líbivé grafiky, mi už nemá co dát. Tři díly rebootovaného Tomb Raidera a kam se Lara posunula, co hráčům dala? Mohli jsme si ve třetí hře, v džungli zajezdit už alespoň třeba na čtyřkolce? Co nebezpečí, jako třeba jedovatí hradi, divoké opice, anakondy, pavouci? Shadow byla 30 hodinová regulerní nuda ve srovnání s tím, co kdysi Lara uměla a hráči nabízela. A nebyla to jen velikost poprsí :D na co se teď odkazují, že byla slavná jen díky tomu, že byla tak přesexualizovaná. Ach ty dnešní organizace a ty kraviny co řeší. Tahle udělají jen dokonale nudný charakter. Snad se ten Resident povede ale tohle tedy, to mě velmi odradilo. Nějakou desetihodinovou hororovku ve strašidelném hradě bych si dal. Ale už nemám chuť dělat ty blbosti okolo stejně jako v jiných hrách. Pokud to tam bude ve velkém zastoupení, a bude to výzarně zasahovat do toku děje, možná tuhle hru vynechám. Na druhou stranu jsem rád, že to netutlají a řeknou hráči, co že ten Village tedy skutečně je.
@AsuraCZech: souhlas. Open World, RPG prvky, Crafting. Tohodle už mám plné zuby a cpe se to fakt všude. Totálně to pak zabíjí tempo hry.
@Speedyredy: Souhlas, mám pocit že dneska už v každé druhé hře craftím nesmysly, Tomb Raidera mi to totálně znechutilo, opravdu mě nebaví lovit kvůli popruhu na zbraň +20 ammo. Škoda, fakt škoda protože tohle už mě fakt spíš od her taky odrazuje, jako RE7 mě moc nebavil, tady mě táhne to prostředí a zasazení s nadějí, že odstranili problémy co jsem měl se sedmičkou.
@Speedyredy: Však vesnice už byla v RE4, kterou se inspirovali a tam byla právě parádní. Já osobně se na to hodně těším, protože právě RE4 je mým nejoblíbenějším dílem.
Jako hodně podobný čtyřce 👍
@Nebýt Banik: nie som, len nemam rad ked sa zabijaju zvierata-aj ked iba virtualne. Vadilo mi to aj v novych Tomb Raideroch, Assasinoch atd. Ked je moznost, ok, ale ked ma nutia ich zabijat, aby som mohol vylepsovat postavu mi nejak nepasuje. Ale to je moj osobny problem a RE8 si zahram aj tak.
@JEDImfp: počkal bych si na to jak to bude znít ve hře na sluchátkách a v kombinaci s dualsense to nemusí být tak zlé
Demo vypadalo krajsie.
urcite to bude zase pecka ale opet ten zvuk pistole stoji za hovno,to je slabina snad vsech dilu serie
Trochu mám obavy, že pokud se tam budou lovit zvířata a sbírat suroviny, že mě to nebude příliš bavit. Ten hrad, žalář, to se mi líbí ale chodit tou vesnicí, jak název hry napovídá, tak to mě příliš neláká. Snad si tento resident udrží atraktivitu a bude zábavný, mě moc ty open world trendy s tím sbíráním všeho kolem při hraní nebaví, spíše to považuji za umělé natahování herní doby, kdy hráč postupně tímto ztrácí motivaci jít dál a hru dokončit.
Grafiku tažko zrovnávať z videí ale strielanie do čiernej kozy sa mi páči
@SquallCroft: a proc jako jsi snad vegetarian.
@Jeryco: to urcite ne, pohled prvni osoby maji jeden z nejlepsich
Zabijanie zvierat mohli vynechat... 😔
Z pohľadu tretej osoby by to bolo oveľa lepšie.🤔
Vyzerá to super predobjednavka je už len odpočítavať kedy hra vyjde
Praveze to vyzera graficky dost dobre by som povedal. Dnes vecer po prezentacii hrajeme nove demo :)
cennosti na prodej taky neni zadna novinka v re serii.
Mně se to teda graficky i hratelně líbí hodně.
Grafika ve venkovních lokacích nic moc teda..