Patrick Bach: Vytvořit launch hru je těžké, odklad hrozil i Battlefieldu 4

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (9)
Já myslím,že odložit měli celou tu tzv. Next gen.všechno pěkně vychytat zoptimalizovat odladit a pak teprve vyspustit a né,že se něco oznámí a pak se firmy předhánějí v tom kdo co uvede na trh dřív ergo tím je kladeny vyšší tlak na vyvojáře her a ti to pak nestihaji nebo nezvladaji dokončit v termínu jakém to po nich chce zprostředkovatel(Ms,sony,nintendo).Jsou s toho jenom zbytečné stresy.Cožpak bychom se ještě nějaký ten měsic neřkuli jeden rok bez tych novych konzoli neobešli?Ja teda myslím,že určitě jo apropos ja do žádného next genu v nejbližší době nejdu když je na trhu tolik nádherných her které jsem ještě nehrál na té generaci stávající.Je to čistě subjektivní názor,ale myslím,že ho zastává více lidí nejenom já.
Tohle je důvod, proč dopadl LAIR jak dopadl a jeden z důvodů, proč Ninja Theory dál nespolupracovala se Sony. Ten tlak na vydání prvních her byl enormní.
launch hry a hry 1.generace většinou stojí za hovno, navíc DICE nejsou schopný si za 6 let zoptimalizovat Frostbite, pouze chybu zaplácnou další nestandardní záplatou, které se kumulují a dělají pak bordel i ve vyšších verzích enginu. ať přestanou žvanit na netu, fňukat a začnou MAKAT! potom vyvařej miliony...
UNHOLYU 32playeru nemusi byt vzdy lepsi nez 12 no ale nemusi to platit pro vsechny mapy ze na nakych to treba skrouhnou.No ale ja sem pro 64lidy stim ue vsechny mapy budou proste 2x vetsi! Tteba ve 3 my na caspianu b.vyhovuje 12/12 a na pc maji 32/32 na stejne plose? To je asi uz chaos a moc preskillovany
Ja si myslim, ze spoustu odlozeni je kvuli schematu 20:80 velmi dobre znameho vsem programatorum. Cili 20% funkcnosti za 80% casu. A jelikoz je snaha hry udelat co nejlepsi a nejodladenejsi, protoze se samozrejme jedna o launch hry a rozhoduji o tom, jak se dana konzole prijme mezi hraci, tak jim to nici plany. Proto jsem rad, ze inFAMOUS:SS neni na launch. Kazdopadne, vyvojari ted musi byt v sileny pozici. Vedeni je nervozni z toho, ze se budou hry malo prodavat a tak tlaci na vyvojare, aby jejich hra byla ta nejlepsi a nejvic se prodavala. A ani Sony, ani Microsoft tomu moc nepomohli tim, ze jim strasne dlouho trvalo, nez udelali finalni specifikace. Prvni varka her proste nebude ukazovat ani polovinu sily konzoli.
chápu, je to těžké, ale žádná práce neni lehká, navíc, nedělaj to zadarmo, tak ať se snažej
V preklade,dáme vám štvrtý Battlefield včas ale bude "trošku" zabugovaný.......
Ja BF beru asi hned pri startu laka me 64 lidi
Jo ale kdyby makaly dele urcite by byl odladeny a lepe optim. No ale uvidime, na novou konzoli zatim nemam penisky mozna v lednu pokud budou k mani!