Parádní gameplay trailer na připravovanou akci Phantom Blade Zero












novinka
Na nejlepší hru letošního roku je nominovaný Death Stranding 2, Clair Obscur: Expedition 33 i Kingdom Come: Deliverance II
novinka
Hra S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dostala důležitý update 1.7
novinka
Demoverze hry Resident Evil Requiem není v plánu, Leon zatím potvrzen nebyl
recenze
SpongeBob SquarePants: Titans of the Tide
novinka
Ve čtvrtek proběhne prezentace Xbox Partner Preview s hrami jako 007 First Light nebo Reanimal
novinka
Hra Where Winds Meet dokázala oslovit už 2 miliony hráčů
novinka
Zveřejněny první oficiální fotky z filmu The Legend of Zelda
novinka
Představena sezóna Operation Tenfold Pursuit pro Rainbow Six Siege X
novinka
Akční hra Lost Soul Aside dostane zítra větší update
novinka
The Game Awards 2025: Sledujte živě oznámení nominací
Komentáře (27)
Vypada to fakt vyborne, skvela je i hudba, snad uz to nebude trvat dlouho.
Konecne nieco poriadne pre mna 😁
A ten soundtarck.. MEGA
Tohle jde naprosto mimo mě. Přeplácané na efekt jako téměř všechny hry z Číny. Navíc se dost bojím, že to bude repetetivní nuda a časem se ty efekty okoukají.. Méně je někdy více.
Zaujalo… Mohla by to být solidní řežba.
Konečně hack And slash tohle musí nechám líbit , bojování typu souls už bylo dost.
Geniální choreografie s parádním schyzo-psycho soundtrackem. Must have.
Sony 💙 link
@NIKTO KAZDY: Hele že ty jsi to video sjel snad 50x po sobě a hledal jsi co o tom špatného, negativního napsat ale bohužel ve videu je vše tak dobré že tě napadla pouze tahle fráze "řezačka z divného úhlu" 😃
tak toto ide mimo mna. neprehladna rezačka z divneho uhla.
@ONE OFTHEBIGGEST: Začni pravopisem. Ale ke hře, soubojový systém stojí za starou belu a plně odpovídá čínské mentalitě, respektive, nadbytečným fancy moves v bojových uměních.
@ΛNĐ3RLΛ: každý si vytváří nějaké dojmy, od toho jsme lidmi. První trailer evokoval combat ve stylu MGR:R s určitým rytmem a moderním pojetím. To je doslova pryč a proměnilo se to na mlátičku s rádoby cool comby.
Mám pocit, že u tady té hry doslova vývojáři říkali, že ten původní trailer odráží hru a ten combat bude ve hře takhle vypadat krom tedy kamery.
Celé to na mě působí strašně na oko a rádoby cool, aby to zakrylo naprosto průměrné mechanicky, a když vezmu v potaz, že v ofiko traileru panaček machá většinu času mimo realný boj, tak jsem opravdu zvědav, jak to bude vypadat ve hře. Jinak za mě opravdu není dobrá choreografie, když postava udělá doslova desítky naprosto zbytečných pohybů, které nemají reálný dopad na combat.
Snad se pletu, takhle hra byla jedna z mých nejočekávanějších.
@ΛNĐ3RLΛ: Přesně tak, i tak ale budu vždycky překvapený, když si vezmu jaké HW je PS2.
@ONE OFTHEBIGGEST: Jednoduše. Dříve nebyly k dispozici žádné "nástroje", které by ti ulehčily vývoj. Vše se muselo vytvářet od píky, včetně enginů. Engine pro DOOM Carmack programoval 28 hodin v kuse, doslova ho to stálo zdraví. Dnes jedou v herním průmyslu 2 hodiny přesčas a už se demonstruje za nelidské podmínky v crunchování.
Vše se odvíjí od toho, jak moc se do něčeho vloží úsilí, vášeň a sebezapření. Dnes není vůle, talent chybí a do toho vydavatelé, kteří mají obrovské bobky z riskování. Buďme rádi, že jsme toho byli svědky, protože tato doba se už nevrátí a s nástupem AI to bude ještě horší.
@Ashitaka: Přesně tak 😁 Poslední dobou jen hraji přímo na PS2, nebo některé hry na Emulaci, a musím říct, že se vždycky u něčeho zaseknu, jak to je fakt dobré na tu dobu, že to nechápu. Třeba nedávno jsem hrál Fatal Frame sérii, a normálně jak jsem viděl hrdinku která se odráží v zrcadle, i když vím jaká technika je na tom použita, tak stejně mě to překvapilo jak dobře to vypadá. Pak tu je samozřejmě, BLACK, to je záhada, jak to ta PS2 může vůbec rozjet link ten jsem si zahrál na PS2 a můžu potvrdit, že to tam fakt běží :D i když samozřejmě ty FPS na dnešní standarty dost padají, tak i tak to je mazec.
@Kainé: Tak potom nechápu tvůj první komentář. Combat vypadá tak jako v traileru. Pokud sis vytvořil scénář ve své hlavě o hře na základě chytře sestříhaného jednoho traileru, tak to byl příliš unáhlený úsudek...
Vypadá to famózně, i kdyby to byla jen tupá řezačka tak jen za tu stylizaci a soundtrack to bude stát za zahrání.
Soundtrack jak z Dooma bych tam necekal zrovna😀, ale paradoxne to tomu dost sedi. Kazdopadne nevim nevim, prvni trailer vypadal o dost lip. Souboj s druhym bossem se mi libil, ten prvni vypadal naopak jak tezka nuda. Uvidime :)
Bude se to hrát jako hack'n' slash hra. Autoři to už dávno potvrdily, zbraně budou mít jinačí movesety. Hra je nejspíš silně inspirovaná touhle videohrou link a nejspíš i ten choreograf je stejný, nebo se silně inspiroval. Za mně to vypadá jako totální žrádlo, a lidi co si to vyzkoušeli, si z toho taky ucákli. Já jsem rád, že tu není Čínská hra, která se snaží o souls, ale je tu další hack 'n' slash, která má boží choreografii souboju a ten soundtrack. Za mně tedy, to vypadá přesně tak, jako první trailery, jen tu jsou jinačí zbraně, nepřátele, prostředí. Třeba se pletu a je tam DW jako prase, ale zatím ho tam nevidím, jen že to člověk neumí moc dobře ovládat.
EDIT: ta choreografie je Wuxia a je to z Číny, link takže proto ta podobnost s Bujingai a tento pán má na starost souboje aby dobře vypadali atd link
@ΛNĐ3RLΛ: kde mluvím o jednom movesetu? Bavím se o choreografii, o kameře, vše je o několik levelů pod trailerem. Je z toho normální mlátička s kombami, nebuďme naivní, že se změnou zbraně se změní celý ráz combatu, choreografie, kamery.
@Ashitaka: jasně, je to prostě další variace toho samého, měl jsem úplně jiné očekávaní od toho combatu.
@Kainé: Když se podíváš až na konec traileru, je tam představení zbraní Soft Snake Sword, White Serpent a Crimson Viper, kterými tvůrci vítají nový rok hada. Tytéž zbraně jsou použity v souboji, zatímco v tom tvém traileru ukázany nejsou. Co tě vede k myšlence, že všechny budou mít stejný moveset?
"Players will be able to equip two weapons: main weapon and a secondary weapon called shachi weapon. The main weapons are different kinds of blades with movements changing according to the different lengths and weights of blades. There are over 20 types of shachi weapons from canons to lances, from axes to big hammers, giving more creative ways to play."
Tohle si milerad nabidnu, vypada to dost cool. 👌
@Ashitaka: to je imho ofiko trailer, má dokonce jméno, ale je pravda, že většinu času se tam máchá jen tak do vzduchu z nějakého důvodu 😁. Ovšem vidíš tam vzorec, že to nebude tak cool, jak v tom traileru. Vypadá to na klasickou akční mlátičku. Sry, ale je po hypu.
link
tady ten trailer.
ten combat prošel tedy brutálním downgradem od toho prvního traileru.
Ještě někdo si vzpomněl na Prince of Persia: WW?
Od první ukázky to sleduju. Moc pěkné.
Masakr. A hlavně to dal na no damage 😁
Ta choreografie, ta hudba v druhé části bossfightu 😍😍 Měl jsem hubu až na podlaze a od té chvíle to byl jasný Day One pro mě.