Konzolista.cz

Oznámeno rozšíření The Forge pro Shadow of the Tomb Raider

novinkapátek 5. října 2018Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Oznámeno rozšíření The Forge pro Shadow of the Tomb Raider
Herní vydavatel Square Enix před malou chvilkou oznámil první rozšíření do akční hry Shadow of the Tomb Raider, které se bude jmenovat The Forge a vyjde 13. listopadu. Dostupné bude zdarma pro majitele Season Passu nebo za menší částku. Na Laru čeká zcela nové dobrodružství, při němž bude muset odhalit tajemství Kuwaq Yaku, přičemž za dokončení hrobky získá novou zbraň Umbrage 3-80, obleček Brocken a Grenadier skill. Zajímavostí určitě je, že nový obsah bude možné plnit solo i v kooperaci s kamarádem. Níže naleznete první dva obrázky.

Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (23)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
haryvotruba
haryvotruba #Reiður
👍1

Ahoj ví někdo jak budou ty DLC dlouhé když jich bude 7 a jedno má stát cca 100 Kč.Asi moc dlouhý nebudou že?

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍2

Patch 1.05 je venku, hned co jsem naloadoval mojí 99% kompletní hru se hra změnila na 100% a naskočili mi obě trofeje, tedy Dr. Croft a 100% Completionist. Uf.. konečně.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

A po vzoru Uncharted trilogy by mohli vzít Lařin obličej z Rise a dát ho Laře v první hře, aby tam nebyl tak velký rozdíl, protože to co s ní udělali v definitivní edici nebylo moc povedené, resp. nebyla to ona.

Uchiha Naoto
Uchiha Naoto #Steelbook.
👍1

Epic:Jaka to nahodicka zrovna cca 20min zpet jsem si cestou domu rikal.Tvl ona 100% vyjde ta novodoba trilogie v nejake edici.A co nevidim prispevek na trilogy TR..Takze predpokladam po vydani vsech tech dlc z toho season passu vyjde tak max do roka komplet edice.

Epic

Ja bych bral TR trilogy

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

Uchiha Naoto: Já jsem byl z průzkumu ve hře trochu zklamaný ale nechtěl jsem v době vydání hateovat. Chybělo mi tam to co se dalo čekat, že tam nebude. Lezení po mayských pyramidách, zabíjení nepřátel v otevřené džungli a nějaké ty hrobky plné hadů, u kterých se musíš pomalu a opatrně hýbat. Celé to je v podstatě koridor, kde vývojáři nedokážou přijít s hratelným prvkem, který bys nečekal a musel se na něj adaptovat. Určitě bych ve hře uvítal více střílení i když ta série o tom být nemá. Proč tedy? Protože ta hra tak koncipovaná prostě je. Všechny ty utilitky pro boj, různí pomocníci a asistence, to vše v podstatě zůstalo jen jako skill, ani v nové hře plus jsem nepocítil, že si v té džungli ten boj nějak užívám. Všeho bylo tak neskutečně málo, že jsem v podstatě nestačil uplatnit více variací technik při zabíjení. Určitě bych rád lovil z korun stromů, plížil se ve vysoké trávě a porostech, občas to tam vystřílel v rambo stylu, nebo se jen tiše proplížil. Hra v těch pár bojích ale všechny ty mechanizmy spíše jen přestavila a nechala ti je si je vyzkoušet. Fakt mi hlava nebere proč se po dokončení nemůže po vzoru předešlých dvou dílů pohybovat po dříve vystřílených oblastech nějaká ta jednotka, však po dokončení hry se vše odehrává před závěrečnou bitvou, tak v čem je problém, Trinity ani Amaru ještě nejsou přemoženi. Je to fakt škoda, nová hra plus je sice fajn ale hrát stále příběh dokola není to co bych chtěl po dokončení dělat abych si užíval to, v čem tato restartovaná Lara vyniká. Tak snad v nějakém tom update něco dodají, protože procházet jen hrobky je trochu nuda. Chce to i nějakou tu akci. Třeba poměr boj, hrobky, průzkum 33:33:33% obsahu hry.

Jinak jak jsem psal, ta hra je moc pěkná a příběh se mi zde velice líbil, i ten přerod Lary měl logiku a krásně do hry zapadal, zejména díky té vzpomínce na dětsví s Lařinou misi v sídle. Když k tomu přičtu tu nádhernou hudbu, fakt dobře napsaný a emočně procítený příběh, je z toho moc pěkně udělaná trilogie. Prostě Rise část A a Shadow část B. V Rise si Lara uvědomila po událostech na ostrově Yamatai , že její otec nebyl blázen a vydala se pátrat po stopách jeho výzkumu. V Shadow se Lara vydala pátrat po stopě v otcově spisech po ancientní sektě Trinity, se kterou se v průběhu druhé hry seznámila. Odkaz byl fakt zajímavý a přerod Lary fakt dost dobře logicky zasazený. Konečně si Lara ujasnila kým je a co od života chce. Za mě spokojenost. Teď už by to chtělo její vlastní dobrodružství, tedy ještě jednu hru, kde bude Lara pátrat po něčem jako Tomb Raider, plnohodnotný vykradač hrobů :-)

Uchiha Naoto
Uchiha Naoto #Steelbook.
👍1

Speedyredy:Hele já to mám právě tak,že na poprvé jsem hru hrál kvůli samotnému příběhu a pocitům té hry samotné s tím,že po dokončení jsem sbíral i collectibles.A tam už na mě čekal ten glitch aniž bych o něm věděl .Všechno jsem sesbíral a i tak mi to prostě nepadlo skončilo to na 99% a nic.Tak si říkám fajn projel jsem guide a všechno jsem měl vysbírané a tak jsem si říkal co je špatně.Až pak jsem narazil na debaty o tom glitchi/bugu.Tak jsem si říkal fajn stejně mi chybí dohrát hru na hard a na nejtěžší.Takže jsem začal hrát napodruhé na deadly obtížnost a vysbíral zbytek combat trofejí.V druhém průchodu jsem už artefakty,deníky apod nesbíral páč bez toho pomocníka smyslů to bylo vážně těžké,ale něco mi to alespoň dalo a to,že na druhé dohrání jsem si hru užil ještě víc.Asi díky té obtížnosti a opatrnosti.Každopádně jsem před pár dny začal hrát na potřetí s tím,že to zkusím znovu vše vysbírat.Jinak při prvním dohrání jsem u obchodníků kupoval to ani jinak nešlo.Na druhé dohrání jsem měl už vše koupené a na potřetí už taky nemusím nic kupovat od druhého průchodu hraju totiž přes new game+.A ted k těm výtkám,které jsi zmínil a já né.Souhlasím se vším co jsi napsal.Hra opravdu trpí nevyužitelným potenciálem a vylepšování a následné kupování předmětů.Nehledě na to jak říkáš,že tu chybí absence putování po světe ano plně souhlasím tohle mi už chybělo i u Rise of the Tomb Raider kdy na začátku hry jsi byl tuším v té Sýrii?No to bylo boží no a k čemu došlo bylo to spíš takové tutorial prostředí a pak šupky dupky do zasněženého prostředí,které prostě nebudilo takový dojem jako ve starších dílech kdy Lara putovala po světe.To bylo to co dělalo Laru Larou.Putování a průzkum..A oni to tam stejně nepřidají.Nehledě na to,že i takový džíp či motorka by krásně obohatily hratelnost.Pání říkal jsi 100.000.000 dolarů tak to je rachot.Ano co si budeme povídat od vydání vývojáři nic nezměnili pořád se jedná o jak říkáš nalinkovanou lineární hratelnost bez větší rozlohy nějaké oblasti.Což je opravdu škoda.Jo opravdu tomu chybí ta otevřenost a putování.PS:Na youtube.com je už kratičký gameplay zhruba o minutě menší náhled jak bude lokace hrobky vypadat link Divím se,že to tady nebylo dodáno spolu s článkem.

SquallCroft
👍1

SpeedyReady: Vdaka za skvelu spravu :)

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍1

Tak oficiální prohlášení ohledně 100% completion bugu "Hi there, we have a patch coming next week, that will fix issues with 100% completion." viz link

Jsem rád, že odstraní ten BUG oficiální cestou a není třeba hledat způsob jak hru projít s tím výše uvedeným omezením.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍1

Uchiha Naoto: v té hře chybí po dokončení hlídky, nechápu k čemu všemu je ta veškerá výbava, když příběhové přestřelky jsou v podstatě jen tutorial. Chtělo by to nějaké predator mise jako bonus s tím, že můžeš používat vše co sis v příběhu hry odemkl. Po důkladném haní mi ta hra připadá nedodělaná, proč? Proč se vylepšuješ, když vše zákonitě už nepoužiješ, protože jediné co v té hře vyžaduje herní výkon jsou střílečky, a těch tam je skutečně strašně málo. Vše ostatní jak už jednou uděláš, není třeba abys hrál znova, nemá to znovu hratelnost. A k tomu glitchi. Nekupuj nic u obchodníků, jdi jen po pokladech a denících s tím, že si musíš koupit lockpick, ascender a reinforced knife. Pokud si toho koupíš více, ve hře nezbyte místo ve slotu na to načíst poklady do systému hry a trofeje ti tak neskočí. Já na to kašlu a počkám na patch. Nejsem něčí otrok abych několikrát dohrával hru na 100%, jen pro trofej. Jediné co mi zbývá je ta deadly obssesion.

Edit: přemýšlel jsem co by ta hra potřebovala a řekl si, že nejvíce by to byl určitě otevřený svět s volným průzkumem pyramid či jakých koliv ruin a více lokací, tedy cestování napříč světem, dále využívání nějakého dopravního prostředku a po dohrání hru v sídle. Nechápu co na té hře stálo 100 milion dolarů, když je to celé nalinkovaný koridor a navíc to má několik fakt dost zásadních chyb viz trofeje. Jinak hra je to samozřejmě pěkná ale vidím zde trochu promarněnou příležitost odpíchnout hratelnost na vyšší level průzkumu a tomb raideringu než vše svazovat koridorem s několika odbočkami viz Rise.

Uchiha Naoto
Uchiha Naoto #Steelbook.
👍1

Jinak jsem ještě zvědavý jak tam implantují ty jednotlivé lokace do té mapy jestli ti to vytvoří nové cestičky a následně i lokace nebo prostě použijí prostor už vytvořených hrobek,vymažou stávající lokace a namísto těch vytvořených použijí nové interiéry/exteriéry hrobek samozřejmě jenom těm co mají ten season pass.A první odměny za dokončení hrobky mi nepřijdou bůh ví jak využitelné.Pro mě jakožto hráče co bude mít už dokončenou hru 3x mě už asi jen tak nebude bavit prolézat prostředí s novým vybavením kord když už po dohrání hry člověk nenarazí na žádné nepřátelé,ale jenom na zvířata a hrát to po čtvrté jenom kvůli tomu gearu už mi zábavné tak nepřijde.Chtělo by to mimo jiné vytvořit i nové side questy + nějakou novou lokaci kde se dostatečně vyřádím na něčem neviděném.U dalších hrobek už to bude ok když budu moci použít novou výbavu na další lokace,ale u té první mi to nepřijde bůh ví jak ohromující tím,ale nechci říct,že se na to netěším.Jsem samozřejmě zvědav na nové věci.Taky by bodlo si zahrát celou hru v co-op.To by byl teprve zážitek si dovolím tvrdit.No uvidíme jsem dost zvědavý co všechno přinese ten season pass.

Uchiha Naoto
Uchiha Naoto #Steelbook.
👍1

Perte to sem už mám Laru dávno dohranou 2x.A jedu ted na potřetí znovu kvůli tomu vypíčenýmu glitchi.Holt jsem neměl to štěstí a ten glitch/bug se mi tam připletl,ale jestli tu chybu najdu i na třetí dohrání tak už asi chytnu nerva.Podobnou sračku s glitchem jsem našel i u Rise of the Tomb Raider a tam jsem to už vzdal po druhém dohrání a odložil jsem to na neurčito.Tady u Shadow už mi chybí jenom poslední 2 trophy.Completionist a Dr.Croft.Tak doufám,že bude vše ok,ale mám takový dojem,že jsem už v píči ted.Víte jak se vám tam načítají ty % těch desek díky,kterým můžete číst z těch monolitů a následně najít kešky.Tak já za jeden sebraný artefakt či mural se mi načetlo 66% z jedné sebrané věci takže už čichám průser.No snad to tak nebude jinak už fakt nevím.Hru jsem si jinak užil líbilo se mi to,ale první díl ve mě pořád zanechal něco víc než ten Shadow i tak se jednalo o skvělou hru.Co mě naopak naštvalo na posledním díle byla délka příběhu nic moc.Nebylo to tak dlouhé zase a pak ending.Jako čekal jsem velkolepější zakončení když se má jednat o zakončení novodobé série.No uvidíme jsem zvědav na ten dodatečný obsah.A upřímně bych si s někým střihl co-op v Shadow of the Tomb Raider .PS:dopitapetr:Taky mám Croft edici .Máš fyzickou edici nebo digitální?

dopitapetr
👍1

Luxusní záležitost. Po dohrání se mi s Larou nechtělo ani loučit. Já hezky počkám, až ty DLC vyjdou úplně všechny a pak se k tomu vrátím. Mám Croft edici se Season Passem, takže luxus.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍1

Neregistruje proto, protože slot objektů nepojme vše, co lze ve hře vykoupit a posbírat, takže když si koupíš hodně věcí u obchodníků, následně sebrané dokumenty a artefakty se ti přestanou započítávat, a i když budeš mít všechny, sbírka v zapauzování hry bude ukazovat třeba jen 54%, mapa je samozřejmě všude na 100%. Způsob jak se bugu vyhnout je nekupovat nic kromě zesíleného nože a šperháku u obchodníků, mě se to ale nechce znova celé vysbírávat.

SquallCroft
👍2

Digestor: ten bug je v kazdej verzii, niekto ma "stastie" a natrafi na neho iny zas nie. Problem je, ze kazda mapa je na 100% no celok ukazuje len 99%. Neregistruje hra niektore artefakty atd...

Cobra

Diablo,jak není na čem,jsi xbox prodal?

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍1

Vzhledem k tomu, že se Shadow asi moc neprodává to na GOTY edici nevidim. Škoda, že EM nedodrží harmonogram kalendáře, tedy že první DLC mělo vyjít již v říjnu, na druhou stranu ten 100% completion bug by bylo dobré odstranit především, rád bych už platinovku.

bobosek

jen houšť a větší kapky.

SquallCroft
👍1

Tesim sa. Ale mohli by uz opravit bug, co mi brani dat platinu...

surda007
👍1

Lost Carlos :k smichu si ty!

Jakub Andreas
Jakub Andreas #Totální borec 💙
👍2

To si piš že bude a taky naní počkám.

Maci
Maci #SW

Jen aby complete edice byla. Taky by se mi to zamlouvalo více, než kupovat po částech.

Marllone
Marllone #Madao
👍7

Příští rok pěkně v complete edici naviděnou

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články