Nový update pro Gran Turismo Sport přináší nová vozidla a déšť

1. Bude přidáno 5 nových japonských vozů, které jsou oblíbené u automobilových fanoušků celého světa.
Honda S2000 '99 (N200)
Nissan Silvia K's Dia Selection (S13) '90 (N200)
Toyota Corolla Levin 3door 1600GT APEX (AE86) '83 (N100)
Subaru Impreza Coupe WRX Type R STi Version VI '99 (N300)
Mitsubishi GTO Twin Turbo '91 (N300)
2. U tratě Red Bull Ring budou přidány „deštivé podmínky“
K tratím „Red Bull Ring“ a „Red Bull Ring – krátká trať“ budou přidány deštivé podmínky.



2. Do režimu „GT League“ bude přidáno 7 nových kol:
■ Začátečnická liga
2 nová kola přidána do závodu „Festival vozů Beetle & Samba Bus“.
■ Amatérská liga
2 nová kola přidána do závodu „Setkání s J-Sports“.
■ Profesionální liga
2 nová kola přidána do „Japonského šampionátu vozů GT“.
■ Vytrvalostní liga
1 nové kolo přidáno do závodu „Porsche Cup“.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (100)
zigi2846: to je v klidu tvůj názor na určitý fakt.(Reaguji na tu sedačku) Což je v pohodě.Takhle to vidíš.Ale tím, že uvedu nějaký fakt já, který prostě faktem je, ještě nic neříká o tom, jaký přesně vztah k tomuhle faktu mám konkrétně já. Pointa byla v tom, že když se tedy někdo nebojí strčit někomu pod prdel drahou sedačku na nějakém základě, ať už o tom základě si myslí kdo chce, co chce, a říká co chce, tak ten základ nemůže být úplně vyměklý. No ne.A nikdo neříká, že jim jí strčí rovnou. Ještě maj nějaký výcvikový kempy, pochopitelně.Ale jde o ten základ o kterém jsou si jistí, že to můžou takhle provést.
Jako čím víc jezdím v dešti, tím se mi to vše v líbí. Na zastřešených tribunách vše při starém, na odkrytých nafasovali diváci pláštěnky, čepice.... Detail, ale příjemný. Po Driveclubu první hra, která se dokázala přiblížit jeho kvalit zpracování počasí, a odvážím si tvrdit, že ho v lecčem i překonává. Doufám, že až přidají Spa, bude tam počasí taky.
@Petr: protože tvrdíš, že se přes GT dá dostat do reál závodů, tak asi proto sem tahám piloty? Já vám to neberu, jen na to říkám svůj názor a to ten, že je za tím mnohem, mnohem víc. A taky, že se mi tenhle styl "výběrového řízení" nelíbí. Ale jo, přesvědčil jsi mě, že to skutečně jde... Tobě bych to taky přál.
@johnyital: Ať jsou radši hry hrama a nesnaží se něco nahrazovat, kór takovej sport. Neříkám, máš něco za sebou, reálně jezdíš, pak klidně na simulátorech trénuj, ale do té doby se nikam neser a nech místo skutečným talentům, kteří si vybojovali svoje místo tak jak se má.
@Petr: jsem zvyklej. To je jako když mne hejtil, že mi udělal pěkný auta a já na něj bobkuju, tak když jsem to napravil a taky mu udělal auto, toho "zabijáka času", tak na něj hodil bob.link
Mimochodem Kostěj, ten Viper 100 000km pořád čeká v garáži.
zigi: Ale ten výstup tam je, takže jsem si nic nevymyslel. A z jiné hry ne.
@johnyital: Já a vrčet? link
Petr: No supr, nula vítěztví, nejlepší deváté místo, to od roku 2011. Že v roce 2009 vyhrál ve videohře, tak na sobě začal dřít (že by začal jezdit reálně?). Netvrdim, že třeba není dobrej, ale asi každýmu dojde, že na old school piloty co svůj um pilují od malička za reálným motorem, jen tak mít nebude...
@zigi2846: klídek. Jasně, že hejtit je snadnější a vtipnější. Obhajoba je na tom vždycky hůř, obvykle je tlačená někam k fanatismu nebo komoušům. Ale právo na tu obhajobu je. Je to pade na pade.Tvoje negativní komentáře mne nijak nerozčilují, tak nevrč:link
@johnyital: Jo, jenže, já GTsko hrál... Můžu si klidně psát, že to je sračka, kravina, a bůhví co ještě, jenže tohle nepíšu. Na GTsko mám právo být nasranej, to víš taky moc dobře. Taky nikde nepíšu pod jiný hry, že je to kravina největší, plejky by se ale měli naučit snášet i negativní komentáře, vůbec vám to nejde. Přijde mi, jak kdybych uměl nad věcma mávat rukou jenom já, jedná se o hry. Haló! Slyšíš? O hry! "Hejtit" mě začíná bavit čím dál víc, je to totiž strašně jednoduchý a vtipný, snažím se být ale férový hejtr. Asi mám období kdy taky hejtim tebe no...
To, že lidi se v GTsku stávají skutečnými piloty a doteď to ale nemělo déšť? To je taky nějaký divný, nemyslíš? To budou nějaký rychlokvašky. A dost, vždyť jsem napsal, že GTsko má dobrej editor a tvůj kamarád kostej mi dal paleček dolů, asi ,s tím nesouhlasí . A to je fanoušek GTska? Ať se stydí.
@zigi2846: šílíš zbytečně. Napsal jsem pouhý fakt.A před tím jsem nereagoval na casstonera, ale pouze v duchu diskuze, která tu vznikla na základě novinky o update a stalo se dobrým zvykem tady pod každou novinkou o updatu GTS pod to psát cosi o tom "že je to v podstatě sračka a nemá děšť!!!Prostě tak to je, a ta hra ať má mouchy jakékoliv, si prostě tohle nezaslouží. To nemá s fanatismem nic společného a u mne už vůbec ne. Kdyby jsi prolezl tenhle web křížem krážem, obrátil ho vzhůru nohama klidně x let zpátky, nenašel by jsi johnyho hejtit jakoukoliv závodní hru, kterou nehraje. Jediné , co jsem kdy trochu hejtoval bylo studio Milestone. Já nikam nikomu psát, že jeho hra je kravina, nechodím. A tohle víš dobře.A hejtrem jsem tě nazval správně, páč přeci jsi "přiznaný" hejtr GTS a občasný johnyho, no ne? Tak klídek.
@johnyital: WAU! Škoda, že mě se to netýká, vlastně ani vás. Šel bych na to hezky po staru, začal bych na motokárách a postupně zvyšoval cíle. Nevim, nečtu, kdo se díky GTS stal výbornej pilot třeba v GT trojkách. Ať to radši dělaj poctivě a buď jezděj reálně, nebo pařej na Playstationu. Až bude jezdit, ať se klidně šprtá tratě v GTSku, do tý doby mi nějakej mamlas co dělá jen reklamu GTSku může políbit šos. A zas tak zbytečně neprudim když už jsi mě nazval hejtrem ty fanatiku.
@zigi2846: prudíš úplně zbytečně. Mainstream na začátku, který končí pro ty nejlepší reálnou závodní sedačkou. To se zapomíná.Napiš další takovou hru, která má takovýhle výstup hejtře.
@johnyital: vždyť casstoner psal, že to je mainstream, že se musí prodat miliony, vždyť je to SONY přece. Ty věci co tady píšeš, píšeš zas do luftu nebo já nevim.
@choSee007: ani není třeba. Tak to je.Tady se pořád zapomíná, že PD neudělalo hru, online závody, pro úzkou skupinu lidí, ale doslova pro celý svět, kdokoliv, kdykoliv si hru může pořídit a co udělá hra? Dá mu stejné podmínky, jako mají ostatní, přidělí ho do správného chlívku podle výkonnosti, a to dělá nepřetržitě, umožní mu se průběžně zlepšovat a zároveň, a tady majzla, dokáže vyprofilovat úzkou skupinu špičkových jezdců.A to je to, o čem to je.Zbytek věcí, které se čas od času GTS vyčítají, je většinou založeno spíše na osobních preferencích daného kritika. Když někdo do teď nepobral základní koncept této hry, je to jeho problém.Hlavně že, tak nějak, má jasno PD. Pochopitelně, nejde, aby to vyhovělo úplně každému. Ten koncept. Ten pak jde a najde si něco jiného.Fakt to není tak postaveno, že kdo rád jezdí GTS a i špičkově, že je nějaký neduživý kokot.Sice to semtam naznačujete, ale tak to fakt není.
hoši, hlavně klid.....na závěr jen dodám, že kdo je rychlý tam, bude rychlý i jinde....samozřejmě po přiviknutí na určitou "hru"....a to mě nikdo nevymluví
Komunitne niekolko hodinove zavody mam za sebou tiez, aj s plnym konfigom vozu a hej tiez viem aky vplyv na chovanie ma samosvor alebo tuhost anti roll baru.
Nemam uz ale tolko casu ani chut aby som jednu trat tocil 300x dookola cely tyzden kvoli jednemu dvoj hodinovemu zavodu s komunitou v nedelu vecer a s pohladom z kokpitu, lebo "simracing"
A hlavne, diskusia je k clanku o GTS a nejake ACC s natlakovanymi pneu tu nikoho nezaujima. Ta smrtelne vazna ale neopodstatnenu kritika je k smiechu, hlavne od niekoho s uplne nulovymi vysledkami v GTS.
Peace & "cockpit view only" :)
Jen si nerozumíte. Všechno, co popsal casstoner27, v GTS víceméně je. Neříkám, že jsem na to úplně fachman, ale od PS1 pokud v závodní hře je štelování je, tak vím, že když si zvednu zadní nápravu, půjde lepší do zatáčky ale zároveň o něco pomalejší, dá se to třeba použít, když není ve hře štelování přítlaku křídla. V Dirtu s tím laboruju běžně. V dřívějších dílech GT šla auta a jdou i v GTS štelovat taky a někdy to byla nutnost se tím zabývat ,aby člověk nahnal nějaké vteřinky oproti natažené AI. Takže průměrný vícedílový uživatel GT tohle zná.Ale v online GTS, který slouží pro všechny, to znamená ne jen pro špičkové jezdce, ale pro všechny, je to zamčené a to také z důvodu, jak jsem psal včera, páč šmati podváděli, tím pádem odpadá špekulování nad setupem auta a nezbývá než přechytračit zbytek pouhým jezdeckým uměním. Protože až na rozdíly mezi jednotlivou technikou, mají všichni stejné podmínky.
Myslim ze az na tlak v pneu sa vsetko co si vymenoval v GTS nastavuje (ty opakovane tvrdis ze to nejde, nedockam sa, alebo ma to nezajima). V dennych zavodoch je to sice len o pneu a palive, ale nadsenci v komunitach si svoje privatne zavody vedia skomplikovat uplne rovnako ako si popisal ty.
Neber to hlavne osobne, robis z GTS Driveclub a pritom vsetka tvoja kritika ktoru si vymenoval (az na tlak v pneu) v GTS funguje.
@casstoner27: jezdíš aspoň s klukama na ACcentral? či s jinou komunitou?
A proti komu si jazdil ten hodinovy zavod? Na Steam Charts tam je denny priemer 70 jazdcov, iRacing, iFactor, Autmobilista, to iste, Race Room o par desiatok viac
To ze si si uzil hodinovu existencnu krizu s rozstrasenym volantom proti Ai je tvoja preferencia, ale ty nemozes z vlastnej skusenosti hodnotit ci a do akej miery je GTS jednoduche a ci je to vyzva pretoze si to nezazil. Mas tam odjazdenych par pretekov v podpriemernej urovni, kde kazdy jazdi s gamepadom a zapnutymi asistentmi, bez pripravy a kvalifikacneho casu random pretek a rozhodne nie cisto. Nemas ani tusenia co za adrenalin to je jazdit posledne kola online zavodu vo vyssich kategoriach na ojazdenych gumach, pocitat posledne litre paliva, udrzat si poziciu a nespravit chybu. Na 100% ti mozem potvrdit ze proti Ai sa ti nikdy nezacne na pedali samovolne a proti tvojej voli v takychto momentoch chviet noha A o tom GTS je..
No offence, tvoj profil v GTS - link
najazdenych 2800km
Sorry, ale AC je oproti GTS stredoskolsky projekt - 10 trati, 15 aut a priemerne 300 hracov mesacne v online..
Na PS5 jedině Assetto Corsa Competizione...
Konečně...a je to nádhera, miluju jízdu na vodě. Jezdil jsem den, čili ten největší chcanec a paráda. PD mi udělali velkou radost, teď ještě přidat na další okruhy. No a replay vypadá opravdu fantasticky.
Kaluže, no, řekněme že na trati jsou sušší místa. Jinak jedna velká kaluž. Ale záleží, jak moc prší, úsvit a soumrak jsou lehčí déšť, největší mazec je dopoledne a ještě s lehkou mlhou....Na přechodných a rain pneumatikách se to řídí vcelku dobře. Na comfort a sport to jakž takž taky jde. Ale na slickách je to tanec.....
Dělají se tam i loůže jako PC2? Ty jsem vyloženě nesnášel potvory.
Že bych to zas po půl roce nainstaloval a zajezdil si.
@Petr @Heymi9615 @johnyitalChlapci, chtěl bych si vás tam přidat. Šlo by to? Z kamoshů to nikdo nehraje, tak bych chtěl mít na tratích aspoň něčí časy, ať vídím, jak moc stojím za hovno a jak moc se je potřeba zlepšovat. A vás znám aspoň "od vidění". :)
Déšť jen na jedné trati? Hm, tak to je velká slabota a docela výsměch po takové době.
Ten Gr.2 závod v pořádném dešti je TOP.
Typicky cesky trapny kecy, ktere jsem ocekaval..... Nic lepsiho neumis?
Ano z GTS jsem nadšený. Jsem vinnen a všem tu cpu svůj názor, zabte mně. Že se mi hra líbí. A že se tady dělím o dojmy. Pak přijde Lykan (doslova každý ví, co je to zač) tak se ho snažím trošičku nabudit. A přijde někdo, kdo má Neutrální pod nickem a začne mi (podle jeho měřítka a šablony) vnucovat svůj názor a moralizovat. Jestli najezdil v GTS sedm hodin, tak vau, ten chlapec se asi vyzná. No nic jdu jezdit.
@Petr: Stejně nemáš mikrák...