Nový fantastický trailer na hru Death Stranding 2: On The Beach, vyjde v roce 2025


Tvoje reakce na článek
Galerie





































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
fórum
Playstation 5
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
Komentáře (60)
Chybi mi tam ten Island vibe a hlavne Low Roar.
Tak filozofická hloubka a především téma reinkarnace, na němž celá podstata příběhu a událostí ve hře stojí, je pro běžně uvažujícího člověka těžko srozumitelné a představitelné. Téma smrti, respektive reinkarnace, tatáž skutečnost, kterou DS lidem připomíná. Proto, až později bude DS teprve plně doceněn, až bude pochopeno, na jak nezbytně důležité skutečnosti poukazuje v našem bytí. Samozřejmě analogicky, symbolicky, místy i doslovně. Trailer na dvojku, konečně plnohodnotná ukázka napříč hrou, mi jen potvrzuje, že právě myšlenka života, smrti, duše, reinkarnace, se očividně bude prolínat vším a téma spojování, sjednocování nejspíš projde jakousi sebereflexí, za jakých podmínek je to vlastně vůbec možné? DS je "Vesmírná Odyssea" mezi videohrami a její téma na mnohé ještě stále bude působit spíše jako bizár. A je to taky hra, kde se naprosto autenticky cítím jako kosmonaut na jiné planetě. Technologická část je ve hře zpracovaná jako funkční, použitelná technika, opět podobně hravě jako v MGS a jde to ještě dál než MGSV. Pro mě revoluční počin, pro jiné chození, nuda. Plus mě ohromně potěšil oznámením exkluzivní, nové IP, špionážní akce. Takže defakto pokračuje v tom svém samozřejmě, jen mimo jméno Metal Gear Solid, jeho svět a postavy. Tohle jsem si přál s tím že se to určitě nestane a on to prostě tak mimochodem oznámí. Tak na to jsem si extrémně zvědavý. V současnosti to za mě táhne Kojima Productions, s tím co oznámili a opět ukázali. Kvalita úplně jinde než u 99.9% existujících her. A pak je tu těch několik ultra děl 👍😁
@ΛNĐ3RLΛ: myslím, že jsem to napsal zcela srozumitelně. 🙃
@mnaca: částečně souhlasím, tohle samozřejmě je dost známý názor, že potřebuje nad sebou dohled. Skoro po celou dobu jsem si to myslel i při hraní DS. Ač mě hra bavila, tak ten příběh byl místy tak cringe, že jsem si myslel, že to nejde spojit. Ovšem celá finální pasáž tu hru spojila do celistvého celku a překvapivě to fungovalo velice dobře. Když vezmu, na jaké šíři ten příběh funguje, tak je Kojimovi za to kredit nutno přiznat. Když vezmeme, kolik plot holes se dá nasekat do revenge story, tak imho DS považuji za docela úspěch po MGS IV a V v rámci story.
Já zastávám názor, že MGS byl vždy částečně přeplácaný bizár ovšem funkční jako celek, vždy se spoustami skvělých myšlenek a zajímavého filozofování, proto je ta série také tak legendární. Výhoda MGS nad DS jsou postavy, Big Boss je jedna z nejlepších postav v rámci herního světa vůbec s knižní hloubkou. Sam je naopak proti tomu jen hráčův avatar, možná jsem jeden z mála, ovšem z návratu Sama nejsem dvakrát nadšený.
@golder_69: Dobře pro tebe. Já nikomu neberu, že ho baví ve hře "relaxovat" +- 50 hodin, mě to bohužel po asi 6 kapitolách začalo strašně nudit. Bossové a souboje mě vůbec nebavily, hra má obecně moc úkolů, jak ve hrách od Ubisoftu a ten příběh? No, premisa samozřejmě byla skvělá, bohužel po scenáristické stránce to bylo všelijaké, jen ne nadprůměrné.
Kojima umí napsat výborné světy a postavy, umí práci s kamerou, ale scénář a pacing mu absolutně nejde. Snaží se mít ve hře všechno a zároveň nic, nemá takovej ten cit pro worldbuilding, jestli mi rozumíš, ale to je samozřejmě jen můj subjektivní názor.
A jak tu kdosi psal, celej herní business mu podkuřuje a to se pak bohužel podepsalo i na celkovém výsledku u jedničky, protože si mu nikdo nedovolil říct ne, tady tohle je už moc, tady tohle radši vynech.
Za mě, kdyby jednička trvala max 20 hodin se vším všudy a poslední 2-3 hodiny bychom sledovali film, s tím, že by se některé věci vystřihly, mohla to být absolutně top hra, takhle to bohužel je někde jenom dobrá a místy příšerná hra.
Titulky budou???
@ΛNĐ3RLΛ: Tohle nechapu, jednicka mela bozi story! Nejlepsi postsva Fragile. Kojima miluje sve svety a je to citit na kilometry. To co bych jednicce vytknul ja, je uspechany zaver. Ale zbytek? Ja si uzil kazdou minutu! Nemusim totiz vsechno odehrat day one, takze kazdy den 2 - 3 hodinky a pak nechapu tu “nudu” ostatnich…
@MCJezevčíkCZ: Kdyby ten vtípek zmínil aniž by předtím proběhla debata na Stellar Blade v jiném článku, tak bych mu to i věřil, no leč nevěřím. :D
🚶📦📦📦
@A2: A co to má společného se Stellar Blade? Tys ho zmínil z nějakého důvodu.
Vzdy byl a vzdy bude vizionar a legenda. Tohle bude zase rozdelovat hrace ale o to mu jde. Jednicka je tak divna jak jen muze byt, ale pocit ve me zanechava jeste ted… Tohle bude legendarni hra.
@ΛNĐ3RLΛ: jsi v diskuzi u pokračování jedné z nejvíce unikátní a originální video-herní záležitosti posledních x let. Jsi v diskuzi u pokračovaní hry, která měla dokonalé souznění obrazu a hudby s perfektní režii v samotném gameplayi a s přelomovým multiplayerem, který dokázal vykouzlit pohlazení po duši, což je u mp prvku věc nevídaná.
Těším se moc. Sem napjatý jak struna co bude následovat po onom famoznim prvním dílu. Kde mne bavilo vše. Asi si to zase dám po letech. Mám na to větší chuť než dohrát Spidetmana 2 nebo Horizon 2. Nevím prostě mi to sedlo a věřím tomu že na dvojku budu zas čumět s otevřenou pusou a hrát do tří rano jen abych neco postavil nebo si poslechl nějaký problém který řeší npc. I to bylo parádní.
@A2: Ne? A v jaké diskuzi tedy jsem? Rád se nechám poučit.
At to sestriha a pribeh/videa hodi do kina a pujdu, ale delat balikare opravdu tak nudne neni, delam to skoro 10 let a nez znova dorucovat v DS tak radsi celej rok balikarskou sezonu ✌️
@ΛNĐ3RLΛ: "Přesně, taky to na mě působí jako změť všeho možného, hlavně aby to vypadalo co nejvíc "cool" pro normies"
Ale tady nejsi v diskuzi o Stellar Blade.(nevinný vtípek)😉😁.
@Freschak: no tak to se asi probud ty. Myslis ze by ukazovali hry co vyjdou za dva roky a neukazali to co maji ted? Asi ne vid? Jen zbozne prani aby sony mela vic nez jen kojimuv sranec a par her co jsou multiplatformy. Maji uplny hovno a to doslova. Proto mleli ty hovna o dalsi hre s kojimou. Uz si vyndejte hlavy ze zadku a primete to ze sony tuhle generaci posrala hrace jak to slo.
Takže jestli to chápu dobře, další téma bude nahrazení lidské pracovní síly silou "umělou"? Umělá inteligence a robotika? 🤔 Plus do toho další cosi co bude v hlavě rezonovat ještě rok po dohrání 😅
No nevím, nějak to na mě nefunguje a celé mi to přijde že se to snaží působit pseudo intelektuálsky s hromadou prázdné cool symboliky. Zatímco u MGS a Kojimovi předešlé tvorby, to vše působilo opravdu přirozeně a uvěřitelně, tady to na mě naprosto opačný efekt, takový umělý, rušivý, falešný, ten svět prostě nevypadá organicky a životaschopně.
Ono, prostě od MGS4 jde vidět, že on sám je hrozný pejsek a kočička, co nedokáže najít tu rovnováhu a jen víc a víc to stupňuje, potřebuje mít u sebe někoho kdo jeho nápady filtruje a dělá mu tak trochu mantinely, moc tomu ani nepomáhá jak mu všichni přiživují ego.
vypada to dobre taky si myslím že neukazali vsechno co mají hned na začatku roku:)
@sweat55: Přesně, taky to na mě působí jako změť všeho možného, hlavně aby to vypadalo co nejvíc "cool" pro normies... Graficky naprosto krásná hra, ale story bude podle mě zase guláš, který se sotva udrží na všech čtyřech... Gameplay zatím jeden velký otazník.
Ta kytara mi jinak hned připomenula Devil May Cry 3 a Nevan. 😁
@Freschak: No myslím, že tvrdý budíček čeká spíš tebe😅.
@Kenny Powers: Užíval jsem si i to doručování balíčků ;-). Hard obtížnost dělá ze současných her to co byly před lety. Neustálé napětí a zároveň zasloužená radost, když se podaří něco doručit nepoškozené.
@dawe999: vážně si myslíš, že ukázali hry z celého roku? Probuď se 😁
Vypadá to hrozně super. Ty lokace jsou fakt kulervoucí, Kojima to dokázal. Už jen z toho traileru mám o 100% lepší pocit než z prvního dílu.
@Kenny Powers: ono by to co pises bylo super, i ja mam takove prvky rad, ale ne u tak dlouhe hry.
On je prostě jinde. Už ať je 2025 👏👏👏👏
Stejně mě překvapuje, že se při každé zmínce o hře Death Stranding dozvídám, že asi 80% hráčů gameplay nudil. A nebo je to možná tak, že lidi které hra bavila nemají potřebu se moc vyjadřovat. Zvláštní, já si během hraní nikdy neřekl, že mě to nudí a že bych chtěl třeba víc akce, ta samota a izolovanost mi naopak vyhovovala. To jsem jedinej, kdo byl při doručování napjatej, protože se mohlo vždycky něco nepěkného přihodit? 😄
bojova kytára. z hradišťááá.😆
Působivé. Ten chlápek by měl dělat reklamy. O kvalitě podívané nemůže být sporu. Uvidíme jak to bude s tím hlavním.
Očekávám opět audio vizuálně příběhové porno, ale to je všechno. Pokud bude gameplay jako v jedničce, tak to je pro mě špatné.