V minulém týdnu jsme konečně viděli delší ukázku z očekávané akční hry Ghost of Tsushima, na níž pracovali v posledních několika letech vývojáři ze studia Sucker Punch Productions. Ti se v posledních dnech o ní i více rozpovídali a dozvěděli jsme se řadu nových informací, které jsme pro vás shrnuli níže v novince.
Informace o hře Ghost of Tsushima
Je možné kdykoliv přepínat mezi herním stylem Ghosta a Samuraje
Souboje mají být výzvou a nebudou tak jednoduché, jak to vypadalo v ukázce z minulého týdne.
Vývojáři potvrdili speciální 1v1 Duely
Ukázka z minulého týdne ukázala jen malou část hry a základy hratelnosti
Ve hře nebudou žádné ukazatele, průzkum hraje velmi důležitou roli
Hra má zatím největší svět, jaký v Sucker Punch Productions vytvořili
Svět má mít různé biomy a demoverze tedy ukazovala jen malou část z toho, kam se dostaneme
Hra nemá žádný systém morálky jako inFamous. Podle vývojářů by se do ní nehodil i vzhledem k příběhu, který chtějí vyprávět.
Hlavní zbraní bude katana, ale budou i jiné a hlavní hrdina bude mít k dispozici i řadu gadgetů
Pro umělecký směr se nechali vývojáři inspirovat hrami Shadow of The Colossus a The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Můžete zabíjet zvířata, ale nebudete z toho mít nic, žádnou odměnu
Hudbu do hry složili skladatelé Shigeru Umebayashi (In The Mood For Love) a Ilan Eshkeri (Layer Cake, Kick-Ass, 47 Ronin)
Hra Ghost of Tsushima vychází 17. července letošního roku exkluzivně pro konzoli PlayStation 4. U nás bude dostupná s českými titulky.
Komentáře