Nomura: V současnosti nejsou v plánu remastery/remaky dalších Final Fantasy VII her
novinka•pondělí 28. listopadu 2022•Martin Šmíd•

Zdroj: Square Enix
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
fórum
Think before you sleep
Komentáře (8)
@mnaca: Máš pravdu v tom, že je to úplně jiná hra, pro nové publikum, ale proto už to nemá vlastně s FFVII nic společnýho. Právě soubojový systém bylo to, co FF na západě proslavilo. Bez něj je to jenom tuctová rubačka a navíc v době kdy bych řekl, že se tahové souboje naopak vrací do módy, jako třeba v Yakuze, tak remake hry, která tahové souboje proslavila, přichází bez nich. Je to myslím velká chyba, lidi by to oslovilo teď, stejně jako tehdy. To je jako by např. RE4 Remake byl FPS vyvražďovačka zombíků ve stylu RE6. Prostě nová hra pro nové publikum. Mě to mrzí, protože kolikrát je tam před soubojem takový nájezd kamery, že si říkám, začít teď tahový souboj, bylo by to skvělé. Uvidíme jaké budou další dvě časti, jak píšeš, jsme na začátku. A i když v mých očích to skutečně zprasili, určitě neodolám a zahraju si to a budu nejspíš zase nadávat. Co se týká FFVIII, což je můj nejoblíbenější díl, remake bych ani nechtěl, pokud by byl v tomhle stylu. Ale to je pouze můj osobní pocit, nic ve zlém😁
link mě se soubojový systém docela líbí :) dost podobný move set má moje postava v monster hunter world se switch axe
Byl bych mnohem radši kdyby se po FF 7 vrhli na FF8 a FF9 , ale hlavně FF8 je asi takový zbožný přání kterýho se nikdy nedočkáme
@mnaca: Tak v původní hře jsi tohle prošel za 4 hodiny a byl to příjemný rozjezd do velkýho dobrodružství, zatímco tady se tam plácáš 20 hodin, hledáš koťata a podobný blbosti. Navíc změnili příběh, přidali ty létací duchy. Proč proboha? Zajdeš za roh a vedlejší postavy vypadají jak z PS2. A korunu tomu nasadili tím soubojákem. To si můžu zahrát FFXV. Podle mě i ten Remake byl tak na 8 hodin, ale uměle to natáhli nesmyslama, aby jim to lidi neomlátili o hlavu. A hudba? Ty starý předělaný písničky jsou ješte ok, tam nostalgie funguje, ale nová hudba je bídná. Zprasili skoro vše a podle mě je vidět, že si s tím ani nevěděli moc rady a místama to i dost odflákli. To spíš vy my řekněte, co je na tom vlastně dobrý. Za mě jedině to, že jsem dostal chuť zahrát si znovu původní hru, na Switchi parádní.
DoC určitě někdy bude, ale u BC se obávám, že tam jsou šance velmi malé. To byla epizodická mobilní 2D side-scrolling hra, která by nešla převést na současné konzole. Případný remake by byl moc nákladný. Ale jako nějakou vizuální novelu nebo 2,5D chibi-style si to umím představit. Je velká škoda, že většina FF VII fanoušků ani nezná příběh této hry, kde byla spousta příběhových záležitostí, na které odkazoval FF VII Remake (třeba atentát na Prezidenta). Navíc se příběh BC prolínal i se Zackovým příběhem...
@Lagzz: Bohužel dost, tvle..
A je to dobře, stačilo jak zprasili VII Remake..
DoC byla pecka. Dal bych si to hned s poladěným ovládáním, trochu živější hratelnosti a s dnešní grafikou.