Ninja Theory: Heavenly Sword moc nevydělal
novinka•úterý 30. března 2010•Martin Šmíd•

Zdroj: Sony Computer Entertainment
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
novinka
Příští týden začne ve hře Diablo IV jedenáctá sezóna Season of Divine
Komentáře (11)
xDante1986: Musíš sledovat dění, občas sám výrobce oznámí prodejní čísla.
aby vůbec při launchi PS4 nějaká hra vůbec vyšla, každej by radši naplnil kapsy, když už je konzole několik let zaběhlá. Jsou to sobci !
xDante1986: Předpokládám že vycházíš z VGChartz. Tahle stránka opakovaně nadhodnocovala v prodejích Xbox(viz. Forza 3 kauza(Oznámili víc prodaných kusů než MS)) a podhodnocovala PS3(Motorstorm: PR(oficialne oznameny milion nikdy neupravili) a MAG kauzy(vic online hracu nez jejich prodeje), Uncharted(Editace prodejů těsně před dostažením 3M)). Pokud už i oni uznají, že se něco prodalo líp na PS3 tak je rozdíl opravdu brutální ;-)
Njn, Ps3 a jei nic moc se prodavajici exklusivity. [s1] Diky tomu se dockame i na jinych platformach. Doufam, ze Enslaved bude pecka.
Já si koupil Heavenly sword z předobjednávky a dodnes ho mám ve své sbírce.Škoda, že nebude jeho následovník, protože kvalitnější titul v té době, kdy vyšel by jen člověk těžko hledal na své PS3.
Tahle hra totiž ukazovala přesně to, co jsme ve videoherním světě tak strašně postrádáli/postrádáme.Odvahu.Její tvůrci, v podstatě neznámý britský tým Ninja Theory, se nebáli riskovat, ikdyž šlo o dosud neznámý tým.Odmítli vsadit na osvědčené principy, experimentovali.
Do hry investovali veškerý um a nadšení, nespokojili se s tím, že dodají hezčí textury zažitému schématu a zinkasují penízky od hráčů, kteří jsou na počátku životního cyklu konzole vždy ochotni koupit cokoliv.Naopak, přemýšleli, inovovali a kombinovali.Vybrousili tak diaman plný skvělých vlastností.
Vzpomeňme jich alespoň těch pár:Neskutečně prokreslené postavy - král Bohan je vrcholem, Animace s pomocí motion capturing, Design - hrady, obrovské klenoucí mosty nad údolím či vodopády a jiné nádhery, Boj - komba využívaná v situaci dané prostředím, Bullet time - využití při střelbě lukem či hodem nožů apod. a následné ovládání sixem, Život - situace plné emocí, Fyzika - vše reaguje na váš podnět, vše jde vzít, rozbít, zahodit.
Za sebe musím říct, že hra se stala mou srdcovou záležitostí a Nariko zůstane navždy v mém hráčském srdci :)
Já včera v noci projel Super Mario Bros. během půl hodinky :D
Heavenly Sword jsem si nekoupil nějak mně hra neoslovila.
xDante1986: Si zmatenej jak včela Dante. Prodejnost odvisí od žánru, takže zatímco FPS se prodávají líp na X360, tak u mlátiček je to naopak: Jako důkaz buďiž Dantes Inferno, Bayonetta nebo Devil May Cry 4. Jo a pak je tu další věc, IP Heavenly Sword patří Sony [s4]
xDante1986: Těžko udělají dvojku i na Xbox, když tu značku vlastní Sony.
drž už hubu :D
1,5 mil. je málo ? Škoda.