Konzolista.cz

Na epickém soundtracku hry Dragon Age 2 se podílí Florence + The Machine a Inon Zur

novinkapátek 25. února 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Na epickém soundtracku hry Dragon Age 2 se podílí Florence + The Machine a Inon Zur
Studio BioWare dnes oznámilo, že spojilo síly se skupinou Florence + The Machine, nominovanou na cenu Grammy pro nejlepšího nového interpreta, a svěřilo jí exkluzivní přepracování skladby „I’m not calling you a liar“, kterou můžete slyšet jen v Dragon Age II. Produkce se ujali renomovaný skladatel Inon Zur a Steve Schnur, autorem zvukového mixu je Jack Joseph Puig, jenž spolupracuje s veličinami jako U2, The Rolling Stones, No Doubt a Green Day. Na soundtracku se skladba objeví pod názvem „I’m Not Calling You A Liar (Dragon Age II: Varric’s Theme)“. Další skladby pro Dragon Age II v široké škále dynamických hudebních stylů složil Inon Zur. Jeho původní kompozice, sahající od éterických a mystických až po lyrické a vznešené, skvěle doplňují příběh hry a dodávají dramatickou atmosféru akčním sekvencím. Ukázky ze soundtracku, konkrétně skladby „Hawke Family Theme“ a „Qunari on the Rise“, si můžete poslechnout na stránce http://soundcloud.com/nettwerkmusicgroup/sets/inon-zur-dragon-age-2 .

Hráči, kteří si předobjednali Dragon Age II BioWare Signature Edition, obdrží soundtrack zcela bezplatně.
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (4)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Taggmaster

Chápu že změny jsou podstatné ale tohle se ubirá velmi špatným směrem, ja si při hraní připadal jak v něaké mrzké mlátičce. Dle me má na "inovace" Bioware MASS EFFECT ve kterém uz je take vice akce nez RPG. Takhle nemeli Dragon Age prznit.......

bitskull
bitskull #bitskull

Me se demo libi - system je dynamictejsi a vic se na konzole hodi. Novy "dospelejsi" graficky styl je taky super - obzvlast v kombinaci s perfektnim ozvucenim! Pro me neni nic horsiho, nez kdyz je druhy dil hry v podstate datadiskem (stejny engine, stejna grafika, stejny herni system ...) - proto sem bioware vdecny za tyhle zmeny [s6]

Hansmaster

jo no, je to hrozná sra*ka tahle hra... nejtrapnější combat system co sem kdy viděl.

BERKANO

soundtrack muže být super ale co naplat když hra podle toho co jsem viděl a hrál z dema bude stat ta ho*no ...