Konzolista.cz

Na Diablu III pro Nintendo Switch se pracovalo 9 měsíců

novinkapátek 17. srpna 2018Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Na Diablu III pro Nintendo Switch se pracovalo 9 měsíců
Tento týden bylo oznámeno, že výborná akční RPG hra Diablo III vyjde letos během podzimu i pro konzoli Nintendo Switch. Dnes jsme se dozvěděli, že na portu se pracovalo zhruba 9 měsíců, přičemž vývojáři si zatím spolupráci s Nintendem pochvalují. Co se týče technické stránky, hra běží v obou režimech v 60 fps, což je jistě příjemná informace. Pokud bude konzole v docku a připojena tedy k TV, poběží v rozlišení 960p zatímco v handheldovém v rozlišení 720p. Zatímco Diablo III je pro Nintendo Switch prakticky dokončeno, Blizzard nevylučuje port svých jiných her. Třeba Overwatch. Jeho port podle slov vývojářů bude teprve zvážen, ale třeba nemáme očekávat port strategie Starcraft 2. Nejde dle vývojářů ani tak kvůli hardwaru konzole, ale kvůli ovládání, které by muselo být kompletně překopáno a upraveno.
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (12)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Hráč123
Hráč123 #GameCave

Diablo 3 na handheldu v 60ti...co vic si prat..

slanecek
slanecek #SHODAN
👍3

Pan T: Nintendo vyrábí velké cartridge, ale vydavatelé obvykle používají menší cartridge + "patch", aby ušetřili.

Predicktor soky
Predicktor soky #Old shatterhand

Nejaka nova hra? :(

Petr Novák
👍3

Nintendo Switch pohání ARM architektura (Tegra X1). V PS4/XONE/PC běží x86 architektura - jsou to dvě rozdílné architektury a proto se nemůže vzít prostě PC verze a hodit na Switch. Musí se upravit tak, aby vůbec běžela na ARM architektuře a pak ještě optimalizovat.

Pan T
Pan T #Drifter
👍2

Nevím jak to bude vypadat na Swišti, ale shodou okolností jsem jako nováček v sérii rozehrál právě dnes na PS4, a čumím jak fantasticky ta hra vypadá. Vůbec bych neřekl že je to hra která běžela i na PS3/X360. O vizuál bych se proto nebál. Zvlášť v handheld módu.Spíš by mě zajímalo, jestli už má nintendo u her větší cartrige, nebo jestli to bude jako u L.A.Noire vyžadovat vymazaný Switch, a 15 GB "patch".

slanecek
slanecek #SHODAN

Proboha, nes*r se do věcí, kterým nerozumíš a hlavně se necpi do software developmentu :)

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍2

6 let stara hra, která za ty roky moc nezestárla. Pořád totiž vypadá zatraceně dobře...

golder_69
golder_69 #Metroid
👍2

Lod Carlos:Port nedelal BlizzardPort a optimalizace jsou dve rozdilne veci...

Seth123

Engine je nejspíš interní, takže žádný hotový unreal s kterým dělá každý druhý.

slanecek
slanecek #SHODAN

To není devět měsíců optimalizace, ale devět měsíců portování softwaru na jinou platformu. Je to docela nízké číslo.

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍4

Los carlos... jak tohle můžeš tvrdit? Ty snad víš jak dlouho Bethesda dělala SKYRIM pro Switch? Nebo Panic Button DOOM a Wolfenstein 2? Bethesda oznamuje většinou hry chvili před vydáním. Za další na Wolfenstein 2 se čekalo docela dlouho. Ja si spíš myslím, že Diablo 3 je mnohem náročnější hra než Wolfenstein 2 nebo DOOM.Tuny lootu, spousty skillu,hordy mobek.. a opravdu velké množství lokaci. Světelné efekty spolu s 60FPS v obou modech ti přijde málo? DOOM ani Wolf 2 v 60FPS nejedou. Nejdřív mysli než někoho z vývojářu s tak bohatou zkušenosti s hrami označís za neschopné.

Unholyu

Takze spukulace byly pravdive ted prosim ten overwatch ale ne az za rok

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články