Na Diablu III pro Nintendo Switch se pracovalo 9 měsíců
novinka•pátek 17. srpna 2018•Martin Šmíd•

Zdroj: Nintendo
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Reklama












novinka
Při autonehodě zemřel Vince Zampella, tvůrce Call of Duty
novinka
První trailer na film The Odyssey režiséra Christophera Nolana
novinka
Hororová akce Cronos: The New Dawn dostane začátkem příštího roku lehčí obtížnost
novinka
Hra Gran Turismo 7 je pro Sony obrovský úspěch, má více než dva miliony aktivních hráčů
novinka
Oznámena akční RPG hra GACHIAKUTA: The Game
novinka
Další Zelda by mohla mít některé prvky spin-offu Hyrule Warriors: Age of Imprisonment
recenze
Sleep Awake
fórum
Arc Raiders
novinka
Her ze série Octopath Traveler se prodalo 6 milionů kopií
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
Komentáře (12)
Diablo 3 na handheldu v 60ti...co vic si prat..
Pan T: Nintendo vyrábí velké cartridge, ale vydavatelé obvykle používají menší cartridge + "patch", aby ušetřili.
Nejaka nova hra? :(
Nintendo Switch pohání ARM architektura (Tegra X1). V PS4/XONE/PC běží x86 architektura - jsou to dvě rozdílné architektury a proto se nemůže vzít prostě PC verze a hodit na Switch. Musí se upravit tak, aby vůbec běžela na ARM architektuře a pak ještě optimalizovat.
Nevím jak to bude vypadat na Swišti, ale shodou okolností jsem jako nováček v sérii rozehrál právě dnes na PS4, a čumím jak fantasticky ta hra vypadá. Vůbec bych neřekl že je to hra která běžela i na PS3/X360. O vizuál bych se proto nebál. Zvlášť v handheld módu.Spíš by mě zajímalo, jestli už má nintendo u her větší cartrige, nebo jestli to bude jako u L.A.Noire vyžadovat vymazaný Switch, a 15 GB "patch".
Proboha, nes*r se do věcí, kterým nerozumíš a hlavně se necpi do software developmentu :)
6 let stara hra, která za ty roky moc nezestárla. Pořád totiž vypadá zatraceně dobře...
Lod Carlos:Port nedelal BlizzardPort a optimalizace jsou dve rozdilne veci...
Engine je nejspíš interní, takže žádný hotový unreal s kterým dělá každý druhý.
To není devět měsíců optimalizace, ale devět měsíců portování softwaru na jinou platformu. Je to docela nízké číslo.
Los carlos... jak tohle můžeš tvrdit? Ty snad víš jak dlouho Bethesda dělala SKYRIM pro Switch? Nebo Panic Button DOOM a Wolfenstein 2? Bethesda oznamuje většinou hry chvili před vydáním. Za další na Wolfenstein 2 se čekalo docela dlouho. Ja si spíš myslím, že Diablo 3 je mnohem náročnější hra než Wolfenstein 2 nebo DOOM.Tuny lootu, spousty skillu,hordy mobek.. a opravdu velké množství lokaci. Světelné efekty spolu s 60FPS v obou modech ti přijde málo? DOOM ani Wolf 2 v 60FPS nejedou. Nejdřív mysli než někoho z vývojářu s tak bohatou zkušenosti s hrami označís za neschopné.
Takze spukulace byly pravdive ted prosim ten overwatch ale ne az za rok